[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:17

Mooi Friem! Ik heb toen mijn Ultimate Naked Basics van UD op het vliegveld gekocht, 38 euro :) Ik was in Londen en kon in Londen hem nergens vinden, staan we op het vliegveld om terug te vliegen, ligt ie daar gewoon :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:30

Suus___ schreef:
Ja maar dan moet je cc hebben en die heb ik helaas niet :(
Ahhh ik wil m ook zo graag

Feelunique kan gewoon met Paypal zoals naad al aangeeft :D

Zo Anc en ik zijn wakker, shopppuuuh *\o/*

De stelling van kat von D is hier trouwens echt enorm maar weinig palettes al staat die holo driehoek die lino heeft hier echt volop terwijl ie overal uitverkocht is :') make-up lijkt hier niet zo in trek.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:49

Ik ga binnenkort denk ik ook maar eens naar London, maar is KVD daar makkelijk te krijgen? Want ik moet echt die paletten hebben :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:06

Hij is echt heel gaaf Friem! En heel veel plezier vandaag met Anc!

Ik ga over 1,5week 3 daagjes naar Maastricht. Beetje gebouwen/cultuur doen en winkeltjes kijken natuurlijk. Maastricht heeft grootste aantal winkels per bewoner, grappig :))

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:50

Ik werk in Maastricht, is een van mijn favoriete steden. Alle winkels liggen bij elkaar en er zijn echt veel winkels met veel keuze. Qua makeup minder, er is een grote Douglas :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:55

Oh, makeup heb ik afgelopen maand meer dan genoeg gekocht :+ Dus dat maakt niet uit. Juist lekker snuffelen her en der :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:26

Ik heb de look van nikkie nagemaakt met Heat <3

Afbeelding

Afbeelding

Zit helaas wel met een hele slechte huid en ik ben scheel want moe :+

Ik ben heel erg lang geleden van dagcreme afgegaan en dan 1x per week scrub, masker en dan hydrateren met een olie of slakken gel, dit ging rete goed maar Mn gel was op en dus weer dagcreme gebruikt en nu vraagt Mn huid er gelijk weer naar :\

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:33

Je bent altijd scheel.

Wel een mooie ooglook <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:56

Ik hoop dat Heat kapot is :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 12:21

Kruidvat verkoopt nu Lottie London! Ik ga morgen inslaan :') Ik had gisteren geen tijd om te kijken ;(

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:47

Mooie look friem! Echt een gaaf palette!

Shiz jij hebt het Subculture palette gekocht toch? Ben benieuwd wat jou ervaringen ermee zijn :)
Ik vind het prachtige kleuren maar ben een beetje bang dat het tegen valt na al die slechte reviews

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:05

Melati_vS schreef:
Mooie look friem! Echt een gaaf palette!

Shiz jij hebt het Subculture palette gekocht toch? Ben benieuwd wat jou ervaringen ermee zijn :)
Ik vind het prachtige kleuren maar ben een beetje bang dat het tegen valt na al die slechte reviews

Ik zou t niet doen... check Jeffree zn review eens en die van kristen leanne... oo insta was een meisje van Anastasia die liet zien hoe je hem moest gebruiken maar voor zo'n prijs moet je niet zo'n palette met een handleiding hebben... :=

Jeffree gebruikt hem zoals aangegeven wordt bij Anastasia en hij is nog geen fan :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:37

Ik zou echt niet voor dat geld het Subculture palette kopen. Idd vanwege onder andere de reviews van Jeffree Star, Alissa Ashley, Laura Lee, Kristen Leanne enzovoort.

Als je voor de apartere kleuren gaat kun je beter voor de dupes gaan die er zijn gevonden van MUG. Die shadows staan bekend om hun goede kwaliteit:
https://www.instagram.com/p/BXTo83ygo9y ... marytanner

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:53

Afbeelding

Schade dag 2 := en we moeten nog even wat dingen halen :D

En kijk eens zo eng:
Afbeelding

Voor degene die t niet weten ik heb dus een tattoo op mijn hand (hier sta ik trouwens volledig achter en is Mn ultieme droom maar is respecteer dat dit niet iedereen zn keuze is vooral omdat ik in een hele zakelijke omgeving werk)

Om heel eerlijk te zijn zou ik lock it nooit op Mn gezicht smeren, ik had maar 2 laagjes en Mn hele tattoo is weg maar ik zou t wel snappen als je veel littekens oid had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:25

Heb met Subculture nu 2/3 looks gedaan en ben enorm blij. "Handleiding" valt wel mee, MR werkt bij mij exact hetzelfde als Subculture, je moet gewoon iets minder hard erin pressen dan de meesten doen maar ik gebruik mijn palettes ook altijd vrij voorzichtig en doe alleen licht deppen en opbouwen. Kijk de review van Samantha MUA anders eens. Haar review erover vond ik pas echt fijn. Als je als een gek erin gaat draaien krijg je (ook bij MR!) gewoon een flinke lading pigment. Als je tegen de reviews aanhikt dan gewoon wachten tot over een maand of twee als ze de nieuwe pressmethode gaan gebruiken.

Ik ben er in ieder geval blij mee en de manier hoe ik hem gebruik is voor mij niet anders dan ieder ander palette.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:53

Ik zou subculture niet kopen maar al die slechte reviews is dikke bandwagon omdat ze er views mee krijgen. Maar hoe ABH ermee omgaat... Lekker professioneel :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:08

Sorry, maar je ziet letterlijk hoe slecht de kwaliteit is. Kijk bijvoorbeeld Jeffree's review. Superpoederig, de kleuren oxideren of 'skippen', het is bijna niet te blenden/patchy... de beelden spreken voor zich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:32

Ik heb de review van Jeffree gezien.
Hij dipt 2 - 3 keer, zoals hij gebruikt hoort te worden.
Zeker niet hard duwen, of zoiets, maar gewoon zoals Anastasia zegt dat het hoort.
De kick back is belachelijk! Je verspilt echt mega veel product!
Dat is gewoon niet ok voor zo'n duur palette.

Verder zie je duidelijk dat de donkere kleuren totaal niet blenden, ook niet bij correct gebruik.
Wederom: niet ok!

Als je van intense kleuren en scherpe lijnen houdt is dit het palette voor jou!

Hou je van intense kleur en mooie, zachte, goed geblende randen: skip het Subculture palette!

Persoonlijk snap ik niet dat deze op de markt is gebracht.
De pigmentatie is prima, maar de kickback en het feit dat de oogschaduws niet te blenden zijn is gewoon onacceptabel!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 18:01

De volgende lading van het Subculture palette wordt harder gepressed. Dus zou even wachten tot de volgende ladingen. Het is toch een permanent palette.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 18:29

Beelden mogen voor zich spreken maar hoe mijn palette is wanneer ik hem gebruik mag ook voor zich spreken als mijn mening over het palette wat ik ontvangen heb gevraagd wordt, toch? Mijn looks kwamen er super geblend, geen last van extreme poederigheid, geen slecht pigment, skipt niks, dus, eh, ja. Zal wel een van de goede batch hebben dan.

Overigens kijk ik Jeffree niet maar heb wel de beelden van Alissa gezien en een van RawbeautyKristi waar ze enorm tegenvielen en belachelijk slecht waren. Nogmaals, mijn palette was niet zo maar ik gaf daarom ook aan als de reviews te negatief zijn dat je het niet wil kopen je altijd kan wachten tot ze inderdaad de nieuwe batch harder pressen. :)

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:12

Hmm apart van dat nieuwe palette! Ben benieuwd hoe de volgende batch zal zijn.

Mooie aankopen friemel! Stiekem een beetje jaloers en als ik het zo zie denk ik dat ik Heat eerdaags ook een keer ga kopen

Vandaag zin in een voor en na foto
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding

De producten die ik gebruikt heb:
Gezicht:
- nivea aftershave als primer,
- Benefit boiing concealer,
- Mac studio fix foundation,
- benefit Cheek Parade de hoola gemixt met hoola Light en Galifornia,
- milani luminoso
- Becca opal highlighter
- Catrice nude illusion loose powder

Ogen:
- Nyx eyeshadow base
- Zoeva Cocoa blend de kleur bitter start
- Morphe 12NB

Wenkbrauwen:
- NYC Brow kit
- Milani brow gel

Lippen:
- Mac Velvet Teddy

Ook ben ik stiekem erg benieuwd naar een voor en na foto van jullie en een lijst van de gebruikte producten :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:40

Mooie neutrale look Donnar, laat je ogen echt spreken!

Ik heb net Naked Heat opgehaald en natuurlijk gelijk opgesmeerd, ben helemaal verliefd! De swatches vielen me niets tegen, terwijl ik daar nog wel wat klachten over heb gehoord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op mijn lippen trouwens mijn nieuwe favo nude, Hunty van Jeffree Star <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:06

Donnar ik durf er geld op te zetten dat je daar geen velvet teddy op hebt maar mehr oid. :D

Mn champagne pop die al 2x gerepressed is kwam weer zo uit mijn koffer:

Afbeelding

Met pijn in Mn hart weggegooid en maar een nieuwe gekocht... dus net nog Nars primer gehaald en Becca champagne pop *\o/*

Naad swatches hier in de winkel waren echt faal, schrok er wel van maar op mijn ogen, perfectie <3

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:12

@friemel, 't is toch echt velvet teddy! Hij lijkt behoorlijk roze op de foto maar 't is 'm echt, heb niet eens mehr :') Wel Brave maar die zat nog ergens in mijn gewone tas

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:20

Velvet teddy is zo'n kleur als naad op haar lippen heeft, echt 0,0 roze zit erin :') brave is roze maar ook niet zo roze, lijkt zo wel captive/mehr achtig, je camera heeft dan best een eigen leven :))