Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kenyada schreef:Gaaf! Zit er ook steeds vaker aan te denken zo eentje te nemen.
Frost schreef:Wisselen naar een staafje om beweging tegen te gaan zou ik doen. Het ringetje lijkt ook redelijk strak te zitten waardoor er druk komt te staan op het wondje waardoor het bultje zou kunnen ontstaan. Door een piercer laten wisselen naar een staafje en dan inderdaad zeezouten en er verder niet aankomen. Evt afspoelen als je toch onder de douche staat.
Saleisha schreef:[ [url=m/XPyrts.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi! Ik heb al een paar jaar een helix, ben nu op zoek naar een wat mooier/luxer sieraad. Hebben jullie enig idee hoe je de piercing op de foto noemt? Heb al geprobeerd op helix ring plat goud, en zoektermen die er op lijken.
Ik bedoel dus echt zo'n 'platte' of 'hoekige' ring, die wel rond is.
Saleisha schreef:Dank jullie! Ik ga idd even informeren hoe duur het zou worden om zoiets te laten maken, is idd niet goed ben ik bang.. Maar dan is het natuurlijk wel perfect wat ik zou willen. Anders is die van AOP een optie idd! Vind de glitters erbij ook wel leuk
Drunksheep schreef:Saleisha schreef:[ [url=m/XPyrts.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi! Ik heb al een paar jaar een helix, ben nu op zoek naar een wat mooier/luxer sieraad. Hebben jullie enig idee hoe je de piercing op de foto noemt? Heb al geprobeerd op helix ring plat goud, en zoektermen die er op lijken.
Ik bedoel dus echt zo'n 'platte' of 'hoekige' ring, die wel rond is.
Ze hebben bij AOP wel deze:
https://www.alloverpiercings.nl/28774-j ... -ring-vlak
Misschien als je verder kijkt dat ze meer hebben.
En anders idd custom laten maken