[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:12

Iemand ervaring met Piercings.nl ?

Heb een aantal VVV-bonnen gekregen en geeeen idee waar ik ze aan moet besteden. Kwam ik deze site tegen.

https://piercings.nl/

Air

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:36

Donderdag mijn eerste piercing laten zetten, kan het niet laten om hem even te showen :D
Afbeelding

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:05

Leuk Air! :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:38

Leuk Air! Mijn favo piercing is nog steeds mn tragus <3

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:02

Ja ik heb het al twee keer eerder in mijn hoofd gehad dat ik een traguspiercing wilde, die keren niet gedaan want eerst maar langer over nadenken en tweede keer geen geld... 3 keer scheepsrecht :D

Zetten was even naar maar ook zo weer klaar, meer dan waard. :) Nu alleen ''even'' het genezingsproces goed doorlopen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:22

Gaaf! Zit er ook steeds vaker aan te denken zo eentje te nemen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:26

Kenyada schreef:
Gaaf! Zit er ook steeds vaker aan te denken zo eentje te nemen.

Doen! :))

Echt, ik was doodzenuwachtig voor mijn tragus. Maar het deed niet eens echt pijn vond ik. Even een steekje en klaar. Helix was voor mijn gevoel 100x erger en ook qua genezing echt een b*tch. Die heeft 2,5 jaar geduurd. Mijn tragus was na 1 jaar volledig genezen en ik heb er echt helemaal geen last van, in tegenstelling tot mijn helix die bijv. pijn doet als ik er te lang op lig. Ook oortjes kon ik tijdens de genezing gewoon in :j

Echt doen! :)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:49

Pfff mijn conch is de laatste tijd echt niet lief ^) blijft steeds maar rotzooi uitkomen en dik worden. Ben normaal van de LITHA methode maar was hem nu maar 2 keer per dag, merk wel dat hij wat rustiger wordt maar hoop dat het binnekort toch wel eens afgelopen is met het geklooi.

Wil heel graag een (forward) helix in mijn andere oor, maar hou m'n hart vast voor de genezing... al hoewel, mijn tragus heb ik dus echt nooit gezeur mee gehad :Y) Ik twijfel nog wel even lekker verder of ik m laat zetten of niet :+

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 08:02

@Spelt, ik een forward helix. De genezing is best goed verlopen. Na het zetten een tijd niks aan de hand. Toen helaas toch een vochtblaartje er achter. Maar nu is hij helemaal genezen. Deze ging makkelijker dan mijn daith. Mijn rook is echt een schatje. Daar heb ik nog geen centje pijn aan gehad.
Afbeelding

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 08:52

Ik heb even advies nodig. Dit keer voor mijn vriend.
Hij heeft nu zo'n 2 1/2 maand een neuspiercing.
Hij is heel eigenwijs en hij zit er veel aan en maakt het erg veel schoon. Ik heb vaak advies gegeven, over wat voor mij werkt, maar ja, hij is gewoon koppig haha. :P

Anyhow, vochtbult begon, maar hij wilde er perse een ringetje in, ook al heb ik het tig keer afgeraden. Vochtbult groeit, hij prikt hem leeg -wat obviously niet werkt-, mega bult op zijn neus incl korstje. Dat laatste is inmiddels weg, maar de bult zit er nog.

Hij wisselt af met
- niet aanzitten
- zeezouten
- tea tree olie
- een of ander zeezout pipetje
- warm water

Hij is nu eindelijk aan het slinken, maar alsnog is het niet ideaal.
Hebben jullie nog tips?
Ik denk zelf: afblijven en 1/2x per week zeezouten. Maar goed ik ben niet echt bekend met vochtbultjes.
De mijne zijn allemaal vanzelf snel weggegaan.

Afbeelding

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 08:57

Wisselen naar een staafje om beweging tegen te gaan zou ik doen. Het ringetje lijkt ook redelijk strak te zitten waardoor er druk komt te staan op het wondje waardoor het bultje zou kunnen ontstaan. Door een piercer laten wisselen naar een staafje en dan inderdaad zeezouten en er verder niet aankomen. Evt afspoelen als je toch onder de douche staat.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 08:58

Ik heb een eeuwigheid gerotzooid met een vochtbult bij mijn neuspiercing, zodra ik het ringetje verwisselde voor een L-shaped sieraad was hij binnen 2 weken weg. Dus dat zou ik je (vriend) echt aanraden.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:17

Frost schreef:
Wisselen naar een staafje om beweging tegen te gaan zou ik doen. Het ringetje lijkt ook redelijk strak te zitten waardoor er druk komt te staan op het wondje waardoor het bultje zou kunnen ontstaan. Door een piercer laten wisselen naar een staafje en dan inderdaad zeezouten en er verder niet aankomen. Evt afspoelen als je toch onder de douche staat.

Ringetje zit niet strak, zit mooi. Maar hij maakte op deze foto een duckface waarbij zijn mond en neus dus "vervormde" :')
Staafje ga ik hem inderdaad aanraden. :)

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:39

Inderdaad een staafje indoen en er vanaf blijven. Twee keer per week schoonmaken, ik zou één middel kiezen om het mee schoon te maken, of tea tree, of zeezout, dat een aantal weken gebruiken en als het niet werkt, kan je na een maand altijd weer iets anders proberen of het vaker gaan schoonmaken .
Afspoelen onder de douche met warm water kan denk ik nooit kwaad, als hij er dan maar niet uitgebreid aan gaat lopen friemelen.

Ik hoop dat je vriend hier van geleerd heeft en voortaan wel naar jou luistert :(:)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:48

Ik ga mijn best doen. :') ~~}>

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:31

Bij mij is mijn neus pas goed gaan genezen met een ringetje er in (ik zat er bij zowel het staafje als het ringetje niet veel aan). Ik had gewoon van in het begin een zwelling opgelopen doordat mijn vriend mij per ongeluk een lap op mijn neus gegeven heeft (geen zorgen hoor, haha, hij was wat uitbundig tijdens het vertellen met bezoek, en ik zat naast hem). Door die zwelling zat mijn piercing echt krap met dat staafje met aan het einde zo'n krul er in... dankzij ringetje kreeg het meer ruimte en dan pas is hij stilletjesaan rustig geworden. Ik heb hem nu iets langer dan een half jaar denk ik, en nu is hij helemaaaal rustig.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:43

Mijn neus piercing is in t begin een beetje ontstoken geweest. Heb fijn spul van Piercing Mania wat ik je kan aanraden. Amandel teatree olie. Verder echt niet aankomen, dan gaat het alleen maar meer irriteren!

Qua staafje of ringetje kun je zelf het beste voelen. Dit ligt vaak heel erg aan hoe de piercing gezet wordt. In mijn helix moet ik namelijk echt geen staafje doen, dan is het binnen no time weer geirriteerd. Terwijl je bij mijn neus echt niet met een ringetje aan moet komen. Dit moet je zelf even kijken waar je neus het rustigste bij is :)

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 15:38

Nou weer even een update over mn rook.

Ik was laatst ziek, toen begon m'n rook en Helix te irriteren/ontsteken. ik ben weer beter en alles is over *\%/*
Alleen komt er af en toe wat pus uit mn rook en zitten er nu af en toe wat korstjes op, daar maak ik me niet echt zorgen om aangezien ik wel verwachtte dat het niet allemaal gemakkelijk zou gaan

Dit was een foto van 3 sept ( daar zie je ook nog een klein plekje, die is ook helemaal weg ) ( dat butje bij mn helix is een littekenweefsel bultje :( helaas gaat die niet meer weg. )
Afbeelding

Dit was een foto van 9 sept
Afbeelding

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:12

Afbeelding
Hoi! Ik heb al een paar jaar een helix, ben nu op zoek naar een wat mooier/luxer sieraad. Hebben jullie enig idee hoe je de piercing op de foto noemt? Heb al geprobeerd op helix ring plat goud, en zoektermen die er op lijken.
Ik bedoel dus echt zo'n 'platte' of 'hoekige' ring, die wel rond is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:22

Als oorbel ga je die wel vinden, als piercing niet ben ik bang.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:34

Je zou het altijd op aanvraag kunnen laten maken (Industrial Strength, Anatometal en dan zijn er nog wel een aantal) maar dat gaat wel wat kosten ben ik bang...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:36

Saleisha schreef:
[ [url=m/XPyrts.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi! Ik heb al een paar jaar een helix, ben nu op zoek naar een wat mooier/luxer sieraad. Hebben jullie enig idee hoe je de piercing op de foto noemt? Heb al geprobeerd op helix ring plat goud, en zoektermen die er op lijken.

Ze hebben bij AOP wel deze:
https://www.alloverpiercings.nl/28774-j ... -ring-vlak

Misschien als je verder kijkt dat ze meer hebben.

En anders idd custom laten maken :j

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 14:28

Dank jullie! Ik ga idd even informeren hoe duur het zou worden om zoiets te laten maken, is idd niet goed ben ik bang.. Maar dan is het natuurlijk wel perfect wat ik zou willen. Anders is die van AOP een optie idd! Vind de glitters erbij ook wel leuk :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 15:20

Saleisha schreef:
Dank jullie! Ik ga idd even informeren hoe duur het zou worden om zoiets te laten maken, is idd niet goed ben ik bang.. Maar dan is het natuurlijk wel perfect wat ik zou willen. Anders is die van AOP een optie idd! Vind de glitters erbij ook wel leuk :j

Misschien kun je contact opnemen met Classic Gold? https://www.instagram.com/classicgoldamsterdam/

Komt mijn custom sieraad ook vandaan.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:56

Drunksheep schreef:
Saleisha schreef:
[ [url=m/XPyrts.png]Afbeelding[/url] ]

Ze hebben bij AOP wel deze:
https://www.alloverpiercings.nl/28774-j ... -ring-vlak

Misschien als je verder kijkt dat ze meer hebben.

En anders idd custom laten maken :j

Ze hebben die ook zonder diamantjes
https://www.alloverpiercings.nl/21953-triple-click-ring-vlak