Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:_MG schreef:Mijn bijenkorf bestelling is binnenBanyu bodycreme, zo blij mee nu hij niet bij rituals in de sale is!
Deze is in de sale nu. Net zoals de banyu scrub en geurstokjes. Hier in de winkel was nog zat voorraad vanmiddag van alle 3.
Dallista schreef:Gefeliciteerd met je yalda kaarsen, Naomi!![]()
Mijn bestelling was vanochtend al gearriveerd, maar heb nog geen tijd gehad om ze verder op te zetten. Zo is het ook mooi.
[ [url=m/K1DcDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
naomiiiii schreef:[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.
Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel.De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was.
Alwiene schreef:naomiiiii schreef:[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.
Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel.De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was.
LOL Waar parkeer je dan als je half Zwolle door moet banjeren?![]()
Super dat je zoveel kaarsen hebt kunnen scorenIk wou dat die winkel niet midden in het duur betaald parkeren centrum lag, dan ging ik er makkelijker even heen.
marlonFloris schreef:_MG schreef:Mijn bijenkorf bestelling is binnenBanyu bodycreme, zo blij mee nu hij niet bij rituals in de sale is!
Deze is in de sale nu. Net zoals de banyu scrub en geurstokjes. Hier in de winkel was nog zat voorraad vanmiddag van alle 3.
marlonFloris schreef:Alwiene dat is snel en netjes afgehandeld! Ik moest 4 weken wachten op mijn vervangend product wat kapot was van de kalender dit jaar. En heb er 2x achteraan moeten mailen in die periode.