Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:43

Yalda is tot eind van de winter. Op een gegeven moment zal het als de voorraad strekt zijn ja, maar in januari krijgen ze gewoon eeb nieuwe lading van alles.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:47

_MG schreef:
Mijn bijenkorf bestelling is binnen <3 Banyu bodycreme, zo blij mee nu hij niet bij rituals in de sale is!

Deze is in de sale nu. Net zoals de banyu scrub en geurstokjes. Hier in de winkel was nog zat voorraad vanmiddag van alle 3.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:48

Mailtje terug van Rituals dat ze de beschadigde spullen opnieuw opsturen, dat het wel enkele werkdagen kan duren. Klinkt alsof alles er dus gelukkig nog was. Nog even nagevraagd of de beschadigde spullen nog retour moeten, al kunnen zij er natuurlijk weinig meer mee :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:49

marlonFloris schreef:
_MG schreef:
Mijn bijenkorf bestelling is binnen <3 Banyu bodycreme, zo blij mee nu hij niet bij rituals in de sale is!

Deze is in de sale nu. Net zoals de banyu scrub en geurstokjes. Hier in de winkel was nog zat voorraad vanmiddag van alle 3.

Prijzen zullen niet uitgemaakt hebben denk ik!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:51

Gefeliciteerd met je yalda kaarsen, Naomi! <3

Mijn bestelling was vanochtend al gearriveerd, maar heb nog geen tijd gehad om ze verder op te zetten. Zo is het ook mooi. ;-)

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:52

Mijn bestelling was ook keurig op tijd. <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:54

Dallista schreef:
Gefeliciteerd met je yalda kaarsen, Naomi! <3

Mijn bestelling was vanochtend al gearriveerd, maar heb nog geen tijd gehad om ze verder op te zetten. Zo is het ook mooi. ;-)

[ [url=m/K1DcDs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer had er toch nog een graag gewild. Maar zie dat ze op marktplaats voor volle mep verkocht worden, dus helaas...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:59

naomiiiii schreef:
[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]

De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.

Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.

Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel. :') De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was. :+

LOL Waar parkeer je dan als je half Zwolle door moet banjeren? ;)
Super dat je zoveel kaarsen hebt kunnen scoren :D Ik wou dat die winkel niet midden in het duur betaald parkeren centrum lag, dan ging ik er makkelijker even heen. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:00

Alwiene schreef:
naomiiiii schreef:
[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]

De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.

Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.

Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel. :') De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was. :+

LOL Waar parkeer je dan als je half Zwolle door moet banjeren? ;)
Super dat je zoveel kaarsen hebt kunnen scoren :D Ik wou dat die winkel niet midden in het duur betaald parkeren centrum lag, dan ging ik er makkelijker even heen. :j

Pssst, parkeren bij de Diezerpoort. Nog wel betaald maar net buiten de stadsgracht dus dat scheelt je minstens de helft. ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:02

Ik krijg mijn bestelling morgen pas.. hoop ook echt dat het dan komt, want heb d avonds een verjaardag waar een deel voor is..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:03

Haha Jolien87 daar heb je gelijk in, maar ik parkeer als ik alleen voor de Rituals ga dus op t Eiland. Mooi dichtbij want ik heb een hekel aan lopen, dus dat geloop vanaf de Diezerpoort is me te ver. Dan pak ik nog liever gewoon de fiets naar de stad. Doe ik in de zomer ook wel eens hoor, maar in de winter heb ik daar dus mooi geen zin in :+ Eerder sleepte ik zus wel eens mee, die had toen nog een gehandicaptenkaart en dan konden we gratis achter de Xenos staan. GELUKKIG heeft ze die niet meer nodig en dus niet meer in bezit, maar soms is dat best even jammer zeg maar :')

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:04

Alwiene dat is snel en netjes afgehandeld! Ik moest 4 weken wachten op mijn vervangend product wat kapot was van de kalender dit jaar. En heb er 2x achteraan moeten mailen in die periode.

Naomi jij houd vast van de yalda geur haha.

Dallista, leuk dat je nog 2 kalenders hebt kunnen scoren! En ja jammer dat ze op mp alweer voor het dubbele te koop staan maar dat was wel te verwachten.
Ik was gisteren even aan het rondneuzen en zag gewoon de anahata foam voor €9,50 per stuk erop staan. Ze zijn nu in de sale €5.95?
En toch proberen ze er de volle mep voor te krijgen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:07

Hier ook een happy buddha handzeep gescoord in de sale :-)

Verder dao even geroken en die lijkt me ook erg lekker. Anahata al niet zo'n fan van. En de yalda en banyu vond ik niet zo. Weet ik dat ook weer :-)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:12

Ik had ook gewoon 2 kalenders moeten kopen en er 1 voor het dubbele op MP moeten zetten natuurlijk, was de mijne gratis geweest :+ In plaats daarvan heb ik t alleen maar doorgestuurd naar iedereen die er belang bij zou kunnen hebben omdat ik zelf zo blij was dat iemand anders mij erop gewezen had. Domme ikke :+ :7

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:15

Ow morgen toch maar even in de winkel kijken dan als daar andere dingen (bv banyuuuuuuuuu) in de sale zijn.... (Winkel ligt letterlijk zo'n 400-500 meter van mijn huis af haha)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:17

quarterH schreef:
Ow morgen toch maar even in de winkel kijken dan als daar andere dingen (bv banyuuuuuuuuu) in de sale zijn.... (Winkel ligt letterlijk zo'n 400-500 meter van mijn huis af haha)

Bijenkorf heeft ook nog.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:09

Mijn sale aankopen ook al binnen <3

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:29

Dat moment dat je denkt f*ck it, ik wil tóch karma geurstokjes, en ze gewoon vet uitverkocht blijken te zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:35

marlonFloris schreef:
Naomi jij houd vast van de yalda geur haha.

Misschien... :+

Ik parkeer uh.. ja hoe heet dat. Weet ik veel. :') Maar ik had mijn zware werkschoenen aan dus het voelde als de halve stad na een werkdag van 12 uur. :+

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:44

marlonFloris schreef:
_MG schreef:

Ik zie net dat ze hem toegevoegd hebben inderdaad, toen ik bestelde stond de scrub er nog niet tussen. Ik heb nog een klein potje scrub dus twijfel even of ik ga bestellen, mijn verzameling is behoorlijk uit de hand gelopen afgelopen jaar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:45

Jeeej, ik ga op de gok toch de yalda parfum nemen. Een rituals winkel wilt hem voor mij apart houden. Dus die haal ik volgende week op.

Bedenk me nu ik dit typ, dat de sale natuurlijk er ook nog is. :+

Bij Douglas de Oase de Fleuris geroken, erg lekker, dus die komt er ook nog wel een keertje! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:15

marlonFloris schreef:
Alwiene dat is snel en netjes afgehandeld! Ik moest 4 weken wachten op mijn vervangend product wat kapot was van de kalender dit jaar. En heb er 2x achteraan moeten mailen in die periode.

Tjonge dat is niet zoals de klantenservice van Rituals normaal behoort te zijn hoor -O-
Ze hebben vandaag teruggemaild en ik mag de spullen gewoon houden, hoeft niet retour, topservice dus!

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:31

Ik zit te wachten op post NL!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:37

Welke parfums vinden jullie nog meer lekker?? :D
Ik geloof dat ik bezweken ben, tenminste voor de Fleuris sowieso wel, het is nog even volgende week zaterdag afwachten! Ze willen 'm lief apart houden voor me, de parfum van de wintercollectie! Was nog net de laatste, dus happy me dat ik toch gemaild had! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:38

Ik wil de Infini in de standaard collectie... Zo balen dat ik maar één mini daarvan heb gehad :+