[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 14:44

Over Gert-ja n in Nijverdal. Mijn vriend is voor zijn eerste ook daar geweest voor een oldskool tattoo. Toen ie m liet zetten was ie er hartstikke blij mee, maar inmiddels zijn we bij een aantal andere shops geweest en dan zie je toch wel duidelijk kwaliteitsverschil.
Dus inmiddels heeft hiuj totaal geen hoge pet meer op van hem, en zo nog vele met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:22

Ja dat heb ik ook Jolien. Eerst dacht ik: wauw best gaaf.. Maar nu zie ik zoveel mooiers.. En de tattoo's van zijn vrouw (door hem gezet, veel kleur) zien er gewoon niet proffesioneel en netjes uit.. De kleuren zijn ook onwijs vaal terwijl sommige nog aardig vers zijn, dus ik ben wel blij dat ik zo ontzettend ben gaan twijfelen. Wel jammer natuurlijk maar komt vanzelf :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 20:38

Lon83 schreef:
tja, dan zou ik nooit een tattoo kunnen laten zetten vrees ik... :')

Ik ben een soort van appaloosa-mens :D

Appaloosa mens is ook een leuke. Ik heb het altijd over mn stracciatella :D

*kruipt weer onder steen*

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:27

Ik kruip even uit de meelees modus!

Heeft iemand hier ervaringen met Fearless tattoo's in Den Haag? Ik denk erover om een tweede tattoo te laten zetten en gezien ik nu in Den Haag woon vroeg ik me dat af!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:50

Ik heb mijn piece bij Fearless zaten zetten :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:53

En dat beviel goed? Wie heeft die van jou gezet?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:54

Mandy Denise heeft die van mij gezet :) Ja, ik vind ’t een hele fijne shop. Mijn been is m’n eerste piece geweest, heb mail en telefonisch contact met de shop gehad vooraf, heel vriendelijk geholpen. Toen ik er was waren ze ook heel vriendelijk en behulpzaam, wat extra vragen werden keurig beantwoord en het is een hele schone en nette shop :) Vind dat al hun artiesten eigenlijk erg goed werk maken!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:57

Klinkt goed! Ik vind het niet erg om een stukje verder te reizen, maar als het dicht bij huis kan is het mooi meegenomen natuurlijk :) Heb mijn eerste in het buitenland laten zetten dus moet me nog een beetje orienteren welke shops in NL goed zijn!
Zat ook te denken aan Inkstitution in Rotterdam omdat veel vrienden van me daar erg tevreden over waren!

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:05

Joolien schreef:
Over Gert-ja n in Nijverdal. Mijn vriend is voor zijn eerste ook daar geweest voor een oldskool tattoo. Toen ie m liet zetten was ie er hartstikke blij mee, maar inmiddels zijn we bij een aantal andere shops geweest en dan zie je toch wel duidelijk kwaliteitsverschil.
Dus inmiddels heeft hiuj totaal geen hoge pet meer op van hem, en zo nog vele met hem.

Ik heb mijn eerste tattoo ook in Nijverdal bij Cult art laten zetten.. En denk er nu precies het zelfde over.

Mijn 2e heb ik overigens bij Herco in Olst gezet en daar ben ik erg te spreken over. Marisca ten Brinke die heeft hem super strak gezet.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:34

Kent iemand tatooartist James Nidecker?
Hij tatoeëert in Breda en Amsterdam. :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:48

Ik ken hem niet, maar vind zijn werk er wel netjes uitzien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:16

Wauw! :oo Ik denk dat ik ga proberen om een afspraak tussen kerst en oud en nieuw bij hem te krijgen. Lekker last minute maar dat is de enige tijd dat ik m'n tattoo kan laten zetten en vind zn werk wel errruuugg gaaf :oo

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:25

Haha, ik heb hem ook al gemaild met wat ideeën :D Gaaf issie he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:27

Ja! Zou heel vet zijn als hij toevallig nog wat tijd over heeft tussendoor. Eerst even m'n dossier af schrijven en dan mag ik een mailtje sturen van mezelf haha.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:29

Haha ja he! Als het allemaal doorgaat wil ik misschien vlak voor Oud&Nieuw, zou mooi zijn als ie tijd over heeft :D
Check wel ff zijn contactpage, hij wilt graag veel informatie in een mail voor hij erop antwoordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:31

Klopt, heb hem open staan :j Maar heb alles wat hij nodig heeft sowieso al verzameld en op mijn laptop in een mapje staan dus dat komt mooi uit haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:34

Resfeber schreef:
Kent iemand tatooartist James Nidecker?
Hij tatoeëert in Breda en Amsterdam. :)

Waaaaaauw <3

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:35

Haha oh das handig Emma! Op welke plek wil je het olifantje? Ik heb gisteren heel onhandig zelf foto's geprobeerd te maken van m'n rug :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:36

Op de binnenkant van mijn onderarm, dus vrij subtiel en ook niet al te groot :) Ga er niet vanuit dat ik nog tussen kerst en oud en nieuw terecht kan, maar wie niet waagt wie niet wint haha. Mocht het niet lukken ga ik weer naar de shop waar ik mijn vorige ook heb laten zetten :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:38

Ah das ook een gave plek! Twijfel nog zo, want als ik iets boven in op m'n rug laat zetten wil ik graag een symmetrisch iets. Maar als ik het op m'n arm zou doen niet. Maar vind arm beetje eng met zichtbaarheid enzo.. Lastig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:40

Ik heb het voordeel dat ik een opleiding doe waar het totaal niet uitmaakt of ik nou tattoo's heb of niet. En binnenkant onderarm is nog erg makkelijk te bedekken met een shirtje met lange mouwen he. Ik vind het stuk dat ik op mijn rug heb staan echt prachtig en ben er nog steeds heel blij mee, maar soms baal ik wel dat ik hem alleen in de spiegel kan zien :') Wou een plek die ik goed kon verstoppen maar nu draag ik eigenlijk alleen maar shirtjes met een zo laag mogelijke rug zodat iedereen hem alsnog kan zien :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:07

Ja, opzich maakt het bij mijn opleiding ook niet zo uit (Communicatie), maar wil me niet op één vakgebied vastpinnen haha.
En ben bang dat ik dat ook krijg bij een tattoo op mijn rug inderdaad, dat ik hem zelf ook wil zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:06

Afbeelding
Vincent van Dorrestein. _/-\o_

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:14

Vreselijk.....

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:16

Vind dat echt drie keer niks :')