Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja, ik vind ’t een hele fijne shop. Mijn been is m’n eerste piece geweest, heb mail en telefonisch contact met de shop gehad vooraf, heel vriendelijk geholpen. Toen ik er was waren ze ook heel vriendelijk en behulpzaam, wat extra vragen werden keurig beantwoord en het is een hele schone en nette shop
Vind dat al hun artiesten eigenlijk erg goed werk maken!
Heb mijn eerste in het buitenland laten zetten dus moet me nog een beetje orienteren welke shops in NL goed zijn!Joolien schreef:Over Gert-ja n in Nijverdal. Mijn vriend is voor zijn eerste ook daar geweest voor een oldskool tattoo. Toen ie m liet zetten was ie er hartstikke blij mee, maar inmiddels zijn we bij een aantal andere shops geweest en dan zie je toch wel duidelijk kwaliteitsverschil.
Dus inmiddels heeft hiuj totaal geen hoge pet meer op van hem, en zo nog vele met hem.
Ik denk dat ik ga proberen om een afspraak tussen kerst en oud en nieuw bij hem te krijgen. Lekker last minute maar dat is de enige tijd dat ik m'n tattoo kan laten zetten en vind zn werk wel errruuugg gaaf
Gaaf issie he! 
Maar heb alles wat hij nodig heeft sowieso al verzameld en op mijn laptop in een mapje staan dus dat komt mooi uit haha
Ga er niet vanuit dat ik nog tussen kerst en oud en nieuw terecht kan, maar wie niet waagt wie niet wint haha. Mocht het niet lukken ga ik weer naar de shop waar ik mijn vorige ook heb laten zetten
Wou een plek die ik goed kon verstoppen maar nu draag ik eigenlijk alleen maar shirtjes met een zo laag mogelijke rug zodat iedereen hem alsnog kan zien