Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nant schreef:Voor de muffintop zou ik inderdaad schuine buikspieren doen, maar de love handles en het onderbuik vetje zijn de laatste vetjes die weg gaan. Het zal dus vooral een kwestie van vet verbranden zijn.
Doe je ook cardio? Zwemmen, fietsen of hardlopen?
solarpleure schreef:Emily, als ik eerlijk ben dan vind ik je plan om elke dag 10 minuten van een bepaalde work-out te doen als vrij zinloos. Om verschillende redenen, zoals de workouts die je noemt zijn van verschillende niveaus, ze zijn op een bepaalde manier opgezet en 10 minuten is echt peanuts. Je geeft aan dat je alles kwa krachttraining wilt, dan zou ik aanraden gewoon het shred of ripped programma in z'n geheel te nemen. Beide zijn een half uurtje (incl warming up en cooling down, zonder 20 minuten) en richten zich op het hele lichaam. Imo ook prima te combineren met de cardio die je al doet, je kunt er ook goed voor kiezen om die programma's om de dag te doen. Ze zijn dan niet zo effectief als elke dag, maar het lijkt mij effectiever dan 5 verschillende programma's 10 minuten per dag.