Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral bij die ene waarbij je op je buik moet liggen (superman?)..
En heel veel cardio heb ik anders gedaan omdat ik last van mn voeten/enkels heb. Voel me wel een beetje half zo.
Misschien dat ik level 3 wel wat langer ga doen. Maar anders ga ik sowieso verder met Ripped in 30.
Amaryllis schreef:Nou, ik heb jullie trouw gevolgd nadat ik dacht 'even' last te houden van mijn enkels.
Het deed echter vandaag nogsteeds pijn na anderhalve week, moest toch al naar de HA dus maar gelijk even laten kijken: in BEIDE enkels een peesontstekingIk voel me zo'n knuppel! Nu 2 weken rust (nouja dat deed ik al) en een kuur met ontstekingsremmers. Dokter moest lachen joh, die zei nou je hebt goed je best gedaan..
Dus Jillian kan eigenlijk wel trots op me zijn, haha
Komt dat door het shredden? Ik heb al een tijdje last in mijn hak en aan de zijkant van mijn voet en met springen ook van mijn enkels. Hoop niet dat het dan ook zoiets is.

Het is veel gevarieerder dan de shred en het ging ook best goed omdat je denk ik niet echt van 0 begint als je er al wat dagen shred op hebt zitten. Ik vertoon studieontwijkend gedrag en heb ook zin in de yoga, gewoon omdat ik ab-so-luut geen zin heb in mijn masterproef
Ik heb het matje van de Kruitvat. Ik vind het prima. Verder heb ik ook de gewichtjes, maar daar heb ik door er twee aan elkaar te binden nu toch 1kg van gemaakt. Ik voel mijn benen nu wel heel erg, maar ik heb goede hoop dat dit rond dag vijf weg is
(ik lees al langer mee hier)

Ik lees al een paar weken mee maar ben 4 dagen geleden begonnen. Heb sinds vandaag ook gemeten en gewogen (
) dus dat ga ik ook bijhouden. Door medicatie ben ik zeker 10 kilo aangekomen en die wil ik er graag weer af hebben, dus shredden icm 2x per week intensief fitnessen gaat me hopelijk helpen
'
Ohja en mijn matje ging soms wel schuiven, maar dat lag mss aan mijn vloer?

Dat is nu gelukkig een stuk minder.
Ik hoop wel dat ik het kan blijven doen. Maar ik kom om 9 uur pas thuis van werk en paard, dan moet er nog gekookt worden en andere huishoudelijke verplichtingen, dus dat wordt wel een beetje laat en ik wil graag sporten voor het eten. De afgelopen tijd met de sneeuw stond het rijden een beetje op een laag pitje, maar dat kunnen we nu weer lekker oppakken!