Jazeker, ik denk ook dat ik het wel nodig heb om iemand op de hoogte te kunnen houden. Soms is het gewoon fijn om dingen van je af te kunnen schrijven dan

Slaap lekker alvast Riverr ^_^
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OsMo schreef:Tigress knap van je dat je de koe bij de horens vat.
Goed van je!
Ik heb zelf geen ervaring met vaginisme.
Donderdag voor mij niet zo'n fijne start van de dag door die rpt droom.
Door mezelf te overtuigen dat het gewoon een poging van een geniepig demoontje was om mij een slecht gevoel te geven was ik in staat om het naast mij neer te leggen.
Ik wil daar gewoon niet meer in geloven.
Ik ben verder de dag goed door gekomen op dag behandeling.
Later op de dag weer naar nieuw leven geweest waar we het thema "machteloosheid hebben behandeld.
De vorige keer hebben we het thema erkenning gehad.
En ik heb een coach gevonden
![]()
Ik vond het echt ontzettend eng en wilde al voor mij bekende mensen gaan vragen.
Maar goed ik herkende weer het bekende patroon bij mezelf om de veilige paden te bewandelen.
Dus heb ik bij de groepsleiding gevraagd om een naam vanwege het geen wat ik hier boven heb beschreven.
Afgelopen dinsdag heb ik dan een kennismakingsgesprek gehad.
Was wel spannend maar ik dacht ik ga nu niet op eigen inzicht af, ik heb voor gebeden dat de groepsleiding mij de juiste persoon op mijn pad zou brengen.
De coach is dus een super aardige zelfverzekerde vrouw met een koffer vol levenservaring die een enorm Gods vertrouwen heeft.
Het eerste gesprek heeft ze belangstelling voor mij getoond en haar levensverhaal vertelt.
Het voelde wel goed.
Duplo schreef:Hier gisteren echt een goede dag gehad, mindfulness liep lekker. 'S middags meeting met een leverancier liep lekker en 's avonds was ik ook echt wel af haha
Nu wel weer wat last van mijn nek maar ik probeer hem relaxed te houden en vandaag gewoon rustig aan doen.
Riverrr schreef:Hier wel veel wakker geweest maar eerste moment heerlijk relaxt door de pillen. Ben redelijk uitgerust.
Moet even weer in een goed ritme komen ermee zodat mijn lichaam ook gewoon blijft slapen.
Riverrr schreef:Hoiii, hoe gaat het met iedereen?
Osmo al bezig geweest met je coach?
Duplo hoe gaat het met je nek?
Tigres al wat uitzicht op therapie?
En natuurlijk alle andere
Suusenmalvin schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaat het al een paar weken echt heel erg goed. Ben in korte tijd van 'totaal op de bodem zitten' tot dit punt gekomen. Lange tijd niet zo gevoeld.. Vanmorgen weer bij de psychiater geweest en de therapie blijf ik dat voorlopig nog volgen. Scoorde enorm hoog op de testen bij hem, dus de therapie blijft intensief. Maar gelukkig gewoon geen depressie meer. (klopt af hoor!)
Riverrr schreef:Ik slaap nog steeds slecht... Het is ook moeilijk want daar ik normaal moeite heb met inslapen is dat nu veranderd en Word ik nu gewoon wakker na 3 uur slaap en kan dan niet meer of nauwelijks slapen. Die pil is dan ook al bijna uitgewerkt en em dan innemen is niet handig want dan heb ik een soort kater.
Duplo schreef:Hier gaat het met mijn nek wel aardig,
nog geen verdere bericht gehad van de diëtist behalve vanmorgen een email met een link naar een vragenlijst alleen kom ik niet bij de vragenlijst![]()
Gisteravond kreeg ik het ineens weer benauwd maar kon mezelf rustig krijgen voor het slapen gaan.
/quote]
Altijd handig als je niet bij een vragenlijst kunt komen
Joolien schreef:Hier gaat het ook goed, vrijdag een goed gesprek gehad met de psycholoog. Heb er erg veel aan gehad. Spanning is ook minder, en daar moet ik aan blijven werken en bewust van blijven.