superpony schreef:Mooi! Jammer dat die je dat wervelwindje niet kan zien als ballerina. Waar is de muziek van?
Wat bedoel je

De muziek is het introstuk van Kelly Clarkson - Because of You
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:superpony schreef:Mooi! Jammer dat die je dat wervelwindje niet kan zien als ballerina. Waar is de muziek van?
Wat bedoel je
De muziek is het introstuk van Kelly Clarkson - Because of You
Charmaiineee schreef:Jehoeee daar ben ik weer
Zaterdag mijn tweede tattoo laten zetten.
En man man man vrijdag gebeurde er iets verschrikkelijks! Zat ineens diep in de twijfel over de plek.
Of binnenkant van rechterbovenarm of de buitenkant van rechteronderarm..
Zaterdag plakte hij hem eerst bij mijn eerste plek zeg maar en was gelijk verkocht, thank god!
En wat een zeer die lijnen! Man man man, vooral bij de kant van mijn oksel, haha.
Deed meer zeer als die ene bij mijn ribben!
Momenteel doet die nog steeds veel pijn, trekt en burnt aan alle kanten, helaas
Dit is hem geworden:
[ Afbeelding ]
De bovenste is ook een ballerina, maar je ziet haar slecht door de vaseline en het licht
©CrazyNeedle Delft.
ShirleyM schreef:Volgens mij bedoeld ze de ballerina die er boven op staat.
Nog 2 weken en dan gaan we weer verder met mijn sleeve, ik kan niet wachten!
superpony schreef:Hoe denken jullie over de indeling zeg maar? Plaatjes die niet bij elkaar horen, wel bij elkaar in de buurt? Wordt het niet snel rommelig? Kan zo even geen andere beschrijving vinden, maar dekt mijn lading wel zo ongeveer...
Charmaiineee schreef:Jehoeee daar ben ik weer
Zaterdag mijn tweede tattoo laten zetten.
En man man man vrijdag gebeurde er iets verschrikkelijks! Zat ineens diep in de twijfel over de plek.
Of binnenkant van rechterbovenarm of de buitenkant van rechteronderarm..
Zaterdag plakte hij hem eerst bij mijn eerste plek zeg maar en was gelijk verkocht, thank god!
En wat een zeer die lijnen! Man man man, vooral bij de kant van mijn oksel, haha.
Deed meer zeer als die ene bij mijn ribben!
Momenteel doet die nog steeds veel pijn, trekt en burnt aan alle kanten, helaas
Dit is hem geworden:
[ Afbeelding ]
De bovenste is ook een ballerina, maar je ziet haar slecht door de vaseline en het licht
©CrazyNeedle Delft.
Dieuwke_ schreef:Een kip
Ik vind hem fantastisch! Mooi ook dat je niet zomaar voor een paar willekeurige noten hebt gekozen maar ook daadwerkelijk een nummer.