Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:17

Djilna schreef:
En, wat heb je allemaal besteld? :))

Ik ben ook benieuwd!

Avelienvd

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:30

Hier voorlopig geen oog make up.
Gevallen en hersenschudding opgelopen, nu schitterende rode ogen, geen oogwit meer te zien.. L:P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:42

Gianti, mooie kleur is dat! :)
Navatu, wat heb je allemaal wel niet besteld? :wow: :D
Roos, ik denk dat het eerder zo onnatuurlijk lijkt doordat je het zelf niet gewend bent. Zeker als je donkerbruin haar hebt denk ik niet dat het snel onnatuurlijk lijkt, bij blond heb je bijv al snel dat het té donker is. Ik zou gewoon eens een bruin potlood kopen dat bij je eigen kleur past en daarmee proberen. Het went vanzelf. :D
Avelien: Balen! Hopen dat je je snel weer beter voelt. :(:)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:44

Voel me wel goed, ziet er alleen niet uit :P

Wow wat een bedrag aan make up, denk niet dat ik dat zou kunnen, hoewel....

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:47

Laatst bijgewerkt door Avelienvd op 05-01-14 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:51

Ik schrok wel. :o
Niet banketstaaf bedoelt, maar kan het misschien in een linkje? :o

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 15:53

Ik schrok er ook wel een beetje van inderdaad.. Behoorlijk heftig. Sterkte ermee :(:)

Ik zou het ook wel fijn vinden als hij in een linkje kon

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 16:10

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:37

Avelienvd schreef:

Holy crap Ö
Gelukkig dat je er verder niet veel last van hebt! Sterkte ermee :(:)

Loose schreef:
Navatu, wat heb je allemaal wel niet besteld? :wow: :D

Zooo veel heb ik nu ook weer niet :o heb de helft nog uit mn winkelwagen verwijderd lol :+

Ik heb dit besteld;

- Oogschaduw refills in de kleuren Woodwinked, Espresso, Sable, Satin Taupe, Carbon, Charcoal Brown, Soft brown, Naked lunch, Coppering en All That Glitters
- Palette erbij en een insert van 15
- Ook nog een 4x palette erbij genomen
- Pigment in de kleur Vanilla
- Pro longwear concealer
- Prep + prime skin
- Paint pot in de kleur painterly

en dat was het alweer :'D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:40

Loose, wauw wat een mooie kleur!!

xNavatu, haha heerlijke bestelling :D en ach.. als het kan? Moet je er nu van genieten. Ik heb nog nooit zoveel in een keer uit gegeven maar ook wel belachelijk hoge bestellingen gedaan (kwasten) Ga je een foto plaatsen als je bestelling binnen is? :D

Avelienvd, jeetje wat balen! Hoop dat je snel hersteld en weer de oude bent :(:) Ik dacht dat je echt van die knal rode ogen hebt dus echt bloedrood zonder een stipje wit dus voor mij viel de foto nog mee (heeft mijn moeder een keer gehad) Al is het wel heftig natuurlijk.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:42

Leuke bestelling :j mooie oogschaduw kleurtjes. Vanilla pigment staat ook op mijn wishlist. Er komt binnenkort ook een grote palette uit bij MAC wist je dat al? Een warme en een koele:
Afbeelding
Warm
Afbeelding
Koel

Vind die warme prachtig. Het is maar goed dat ik zulke gevoelige ogen heb :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:44

Ik vind de warme ook heel mooi, de koele niet zo. Vind de onderste 6 kleurtjes eigenlijk allemaal net iets te dicht bij elkaar zitten.. De onderste 3 allemaal highlighters, bij mij tenminste want dat staat echt niet op mijn oogleden, en het rijtje daarboven geldt eigenlijk hetzelfde voor. Warme zou ik nog wel willen, maar zal wel onbetaalbaar zijn :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:45

Die zijn toch al uit? die heb ik zien staan dacht ik :))
Maar wilde persee die andere kleurtjes ook omdat die al heeel lang op mn wishlist staan en vond het voor nu een beetje ver gaan om het allemaal te bestellen haha.
Misschien aan het einde van de maand :o

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:46

Hoe duur zijn die dan? Ziet er goed uit!

xNavatu

Huh nu staan ze er niet meer.. ik zweer dat ze gister op de site stonden want ik heb er nog naar zitten kijken O_O

xNavatu

Oh grapje heb ze al! Hier kosten ze 100 dollar :j

in hollandia zijn ze blijkbaar nog niet uit want daar kan ik ze niet op de site vinden..
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 05-01-14 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:49

Hey, sorry dat ik zo binnenval maar ik zit met een probleem...
Ik ben 16 en ik heb nog nooit echt make up gebruikt :o omdat ik niet goed weet wat mij past. Ik heb (redelijk fel) rood haar, daardoor zijn mijn wimpers en wenkbrauwen héél licht en lijkt iedere mascara een beetje clownesk. Ik heb nu bruine mascara/oogpotlood gekocht, maar ik zit nog steeds te strugglen hoe ik het het beste kan gebruiken... Eigenlijk durf ik er gewoon niet mee naar buiten :+ Heeft iemand tips wat ik kan doen om mijn wimpers op zijn minst zichtbaar te maken, het liefst zonder dat het effect té drastisch is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:51

Tsja, dat is toch een kwestie van wennen denk ik. De eerste keer dat ik met foundation naar buiten ging, of blush opdeed, of met oogschaduw naar school ging dacht ik ook dat ik voor banketstaaf liep, maar make-up is nou eenmaal vaak iets waar je zelf net zo erg aan moet wennen als je omgeving. Misschien zelfs nog wel meer omdat je er zelf constant mee geconfronteerd wordt. Het belangrijkste is dat je het zelf mooi vindt. Als jij het mooi vindt om je wimpers (lichtjes) aan te zetten met een oogpotloodje en een mascara in welke kleur dan ook moet je dat vooral doen. Bruin ben ik nooit zo'n fan van, en al helemaal niet als je rood haar hebt. Ik denk dat dat er nog vreemder uit gaat zien dan zwart. Ik weet natuurlijk niet precies wat jouw haarkleur is maar op het internet (denk weheartit en pinterest) staan een hele hoop foto's voor inspiratie!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:54

Ja zou best kunnen dat ze al uit zijn in Amerika maar hier in Nederland nog niet. Weet ook niet of ze naar Nederland komen maar de prijs zal waarschijnlijk dan ongeveer 78 euro zijn.

Nightingale, als je een MAC store in de buurt hebt zou je daar naar toe kunnen om je op te laten maken. Zij zijn goed met make-up en weten precies wat bij je past. Verder zal het vooral even wennen zijn omdat je nooit make-up gebruikt. Heb je al eens gezocht op google naar mensen met de zelfde haar kleur die make-up dragen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:56

Ik denk dat ze in NL gewoon 100 euro gaan kosten :')
Het is bij bijna niks dat het echt gelijk loopt met de koers, en de refill pans zijn in NL zelfs duurder in euro dan hier in dollar..

Maar nu snap ik waarom dat ik niks over dat palette kon vinden, ging gister kijken voor swatches maar kon nog geen reviews ofzo vinden.. Maar hij is gewoon nog nieuw dus haha

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:57

Afbeelding
Deze moest ik even delen :d :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:58

best pittig 100 euro...

die is leuk roos!

Jij zat eerder toch ook in het spectaculaire ogen make up topic?

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:01

Ik? Als je mij bedoelt was ik het niet ;)

Helaas koop verbod tot half februari.. Het was dat en een nieuwe camera of geen camera..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:04

Ik wil ook weer sparen voor een nieuwe camera, maar dan loop ik naar binnen bij de Douglas en *poef* daar gaat m'n geld. Was van de week met m'n vriend in Haarlem aan het winkelen, ik zeg laten we even naar binnen lopen want ik had een giftcard en ik wou een nieuw luchtje. Hebben ze daar blijkbaar ook een Mac counter........

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:04

Avelienvd schreef:
best pittig 100 euro...

die is leuk roos!

Jij zat eerder toch ook in het spectaculaire ogen make up topic?

Nouja.. een refill pan kost in NL 13,-, er zitten er 15 in dus dat is al 195 euro en dan zit er nog een pallette om heen wat in NL al 30 euro dus het heeft een totale waarde van 225 euro.. dus als je het zo bekijkt zou 100 euro een koopje zijn :P