Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noetje14 schreef:heee, another question...
gewoon uit nieuwsgierigheid![]()
als je onveilige gemeenschap hebt gehad de laatste dag voor je stopweek, ben je dan wel goed beschermd?
want de dagen erna neem je dan dus geen pil....
Lous schreef:Nee een nieuwe pil betekend automatisch dat je niet veilig meer bent. Eerst dus een cyclus een nieuwe pil. Daarna ben je wel weer veilig.
Charaz schreef:Per ongeluk een andere meegenomen?? Het is toch niet net zoiets als een shampoo bij de drogist?
Bedoel je niet dat je een ander merk hebt gekregen bij de apotheek?
Als je nooit de pil hebt geslikt moet je om meteen beschermd te zijn beginnen op de eerste dag van je menstruatie.
lightmorebh schreef:Bokkers wie heeft er ervaring met de microgynon 20?
Ik slikte de 30 maar werd werkelijk een monster. Had zulke stemmingswisselingen en erge last van acne. En een honger dat ik had.
Uit veiligheidsoverwegingenben ik er na 3 maanden mee gestopt. Dokter heeft me nu de 20 voorgeschreven in de hoop dat het beter gaat.
Ben 4 jaar pilloos geweest maar omdat ik nu een vaste partner heb en nog geen kinderwens en hij in het buitenland woont toch maar wel weer aan de pil.
Glossi schreef:lightmorebh schreef:Bokkers wie heeft er ervaring met de microgynon 20?
Ik slikte de 30 maar werd werkelijk een monster. Had zulke stemmingswisselingen en erge last van acne. En een honger dat ik had.
Uit veiligheidsoverwegingenben ik er na 3 maanden mee gestopt. Dokter heeft me nu de 20 voorgeschreven in de hoop dat het beter gaat.
Ben 4 jaar pilloos geweest maar omdat ik nu een vaste partner heb en nog geen kinderwens en hij in het buitenland woont toch maar wel weer aan de pil.
Ik heb micorgynon 20 gehad omdat ik geen zware pil wou slikken. Had altijd 0,0 klachten en merkte amper dat ik ongesteld werd. Geen stemmingswisselingen of pijnen. Ik voelde me gewoon zoals ik me altijd voelde (enige wat anders was is dat mijn borsten wat gevoeliger werden maar dat is volgens mij vrij normaal) Hij geviel mij prima! Helaas mee gestopt omdat ik een lactose allergie heb en in alle pillen/medicijnen lactose zitten