Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilufprincess schreef:Ik heb sinds deze namiddag een TONGPIERCING
ge voelt er echt niets van! dus ik kan het iedereen aanraden
maar...
Hoelang duurt het voor ik terug normaal kan eten?
Goldie schreef:Dat dacht ik al, had al meer gehoord dat dat best wel agressief wasIk heb nog wel iets staan wat er op lijkt maar dan zachter is, zit ook iets van kamille in (kreeg ik er toen bij). Maar uhm met zeezout, dat gaat toch vreselijk prikken
Er zat nu alweer allemaal viezigheid (wondvocht).. Echt irritant, met m'n andere gaatjes heb ik nooit ergens last van gehad.
Rianneke schreef:nou een vriendin van me heeft vanmiddag tongpiercing laten zetten en heeft er helemaal geen pijn aan! heeft vanavond gewoon lekker frietjes gegetenwel lastig maar het kon wel dus... binnekort ga ik er ook heen voor me tongpiercing! zou eigenlijk vanmiddag gaan maar heb dinsdag sollicitatie gesprek en wil dan wel goed kunnen praten
pony25 schreef:Rianneke schreef:nou een vriendin van me heeft vanmiddag tongpiercing laten zetten en heeft er helemaal geen pijn aan! heeft vanavond gewoon lekker frietjes gegetenwel lastig maar het kon wel dus... binnekort ga ik er ook heen voor me tongpiercing! zou eigenlijk vanmiddag gaan maar heb dinsdag sollicitatie gesprek en wil dan wel goed kunnen praten
Heeft ze nu niet een dikke tong?
Ik kon ook alles eten als ik maar af en toe koelde met een waterijsje
Maar ik heb mijn tongpiercing bijna 5,5 jaar en ik heb 1 keer mijn kies kapot gebeten maar dat kwam omdat hij bleef hangen in een te grote hap brood met pindakaas
Verder heb ik nog nooit mijn tanden beschadigd
ilufprincess schreef:Ik heb sinds deze namiddag een TONGPIERCING
ge voelt er echt niets van! dus ik kan het iedereen aanraden
maar...
Hoelang duurt het voor ik terug normaal kan eten?
Pebblesje schreef:met een tang?
pascha7 schreef:eruitdraaien ging dat niet sneler
pascha7 schreef:jeetje had je veel moeten betalen voor jou piersing
is je pa niet naar diewinkel gegaan
hoe oud ben je eigenlijk
ilufprincess schreef:pascha7 schreef:jeetje had je veel moeten betalen voor jou piersing
is je pa niet naar diewinkel gegaan
hoe oud ben je eigenlijk
17 en genoeg € tjes ..