Hier ook inderdaad erg wisselvallig weer. Net flink losgebarsten en veel regen, nu schijnt het zonnetje weer. Maar ik zit toch de hele dag binnen, dus geen probleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carika schreef:Wat vervelend freekiee. Dit is toch iets wat je in de laatste weken niet meer opnieuw wil uitzoeken en regelen. Je vertelde eerder al dat je het fijn vond dat je mocht kijken op de kraamafdeling etc.
Los van of je ergens vanuit je geloof terecht kunt, hoe ver zou je dan moeten rijden naar het eerste zkh waar je kunt bevallen?
Freekieee schreef:carika schreef:Wat vervelend freekiee. Dit is toch iets wat je in de laatste weken niet meer opnieuw wil uitzoeken en regelen. Je vertelde eerder al dat je het fijn vond dat je mocht kijken op de kraamafdeling etc.
Los van of je ergens vanuit je geloof terecht kunt, hoe ver zou je dan moeten rijden naar het eerste zkh waar je kunt bevallen?
Ja klopt, baal er heel erg van. Ze waren super aardig en mocht indd rond kijken op de kraamafdeling.
Gelre heeft nog een ziekenhuis en dat is in Apeldoorn, maar dat is gewoon echt bijna een uur rijden.
Ziekenhuis in Deventer en Almelo zijn beide 30 minuten rijden.
Ik weet nog niet welke het wordt, dinsdag dus overleggen. Wil dan wel meteen overgeplaatst worden. Opzich als je weet dat je gewoon ingeleid wordt is er niks mis mee om naar Apeldoorn te rijden. Totdat ze besluit eerder te komen en je met weeen een uur in de auto zit, daar zit ik niet op te wachten.
Edit: in de brief staat ook dat als je gaat bevallen je naar Apeldoorn kan of zelf kan kiezen uit ziekenhuizen in de omgeving.
Gnome schreef:@mriek deze hebben we bij Hof van Saksen gehaald maar volgens mij kun je ze online ook vinden. Ik ga met koningsdag even naar Zuidlaren, struinen met m'n schoonmoeder.
Hidde groeit zo hard! Echt leuk om te zien. Hopelijk meer langere nachtjes, heerlijk!
mriek1990 schreef:Gnome schreef:@mriek deze hebben we bij Hof van Saksen gehaald maar volgens mij kun je ze online ook vinden. Ik ga met koningsdag even naar Zuidlaren, struinen met m'n schoonmoeder.
Hidde groeit zo hard! Echt leuk om te zien. Hopelijk meer langere nachtjes, heerlijk!
Dank je! Hebben ze daar een winkeltje ofzo? Welk merk is het?![]()
En hoe voel jij je vandaag?
Leuk naar Zuidlaren! Struinen hoort toch echt wel bij koningsdag.
Hidde groeit echt al kool. Ben ook heel benieuwd hoe zwaar hij nu is. We gaan 4 mei pas naar het consultatie bureau.
linda2008 schreef:Ik reageer even globaal; ze weten dus momenteel nog geen oorzaak. Het kan inderdaad ook veroorzaakt worden door de baby (als hij niet goed kan slikken of plassen bijvoorbeeld) dat gaan ze vrijdag onderzoeken en het hoeft ook geen echte oorzaak te hebben… maar het kan zeker gevolgen hebben voor de baby. Mijn vruchtwater is dusdanig veel dat ik een grote kans loop op vroeggeboorte. Door de spanning die er op staat kunnen mijn vliezen gemakkelijk breken.