Ik schijn wel echt heel ziek te zijn geweest. Ik weet er zelf niks meer van, maar mijn man vertelde dat ik wel echt flinke koorts heb gehad van 40 tot 42 graden, met ademhalingen van 41x per minuut.
Dat ik niet in staat was zelf naar de wc te gaan, vanuit een liggende positief overeind te komen, of überhaupt te blijven zitten zonder rugsteun... Ik schijn zelfs niet eens in staat te zijn geweest mijn eigen glas water vast te houden om te drinken.
Ik ben echter niet in het ziekenhuis geweest omdat op de eerste ziektedag mijn waardes net boven ziekenhuis opname zat, de dagen er na schijn ik geweigerd te hebben naar het ziekenhuis te gaan.
Maar goed, ik weet daar zelf niks meer van

De eerste 2,5 week heb ik geen herinnering meer aan. Volgens mijn vriend heb ik wel 15 dagen lang die hoge koorts gehouden, maar ging ik na dag 8 met kleine stapjes vooruit

Ik ben na 4 weken rustig aan het werk gegaan, dat wil zeggen, bezigheidstherapie

Elke dag vanuit bed een half uurtje tot een uurtje mailen, meer ook niet

Vanaf 17 december kreeg ik revalidatie en dat scheelt een hoop.
Helaas ben ik nog niet volledig hersteld.
Ik moet naar 40 uur werken en werk op dit moment 35,5 uur.
Waarvan 31,5 uur in mijn eigen werk, de rest in alternatief werk.
Ik heb dagelijks last van enorme spierpijnen, kou aanvallen en benauwdheid/kortademigheid, mijn hoofd is chaos.
Wel zie ik dat ik al enorm verbeterd ben in vergelijking met 17 december en daarvoor, maar ik ben er nog lang niet