Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Ik heb het ook regelmatig, neverland en zertab. Ik kan me dan echt niet inhouden, terwijl ik overdag echt genoeg en gevarieerd eet, het is ook niet eten omdat ik honger heb, maar omdat mijn hoofd vindt dat ik NU ga eten. En dan voel ik me daarna zo waardeloos en denk ik zo val ik nooit af... En andere dagen gaan gewoon wel prima. Gelukkig maar.
gaucho schreef:Bekend gevoel 's avonds. Vroeger at ik dan veel kaas, en dat is heel veel calorieën. Ik heb wel het idee dat het steeds minder wordt. Ik probeer het nu meestal bij wat kwark te houden. En het helpt echt als ik overdag genoeg eet, met name eiwit.
Weegschaal vandaag - 0.9 tov vorige week. Denk dat het meer dan 20 jaar geleden is dat ik dit gewicht had.
DideH schreef:kiwiwitje schreef:Hier gisteren op de weegschaal gaan staan, en zo laag heeft ie al zeker een jaar niet meer aangegeven. Nu even hopen dat we dat natuurlijk vaker op de weegschaal gaan zien
Vast wel, you can do it!
DideH schreef:Zertab schreef:Klinkt goed allemaal!
Ik sla het wegen maar even over deze week
Is het niet juist fijn om te weten wat een week laten gaan met je doet? Dat je weet waarvoor je het doet? Als ik dat zie denk ik juist; komop, vanaf nu weer oppakken.
Zertab schreef:DideH schreef:
Is het niet juist fijn om te weten wat een week laten gaan met je doet? Dat je weet waarvoor je het doet? Als ik dat zie denk ik juist; komop, vanaf nu weer oppakken.
Bij mij werkt het averechts, dan denk ik: ach nu maakt het allemaal niet meer uit.
Ik gok dat die 1,9 kg er gewoon weer dubbel en dwars bij zit. En dan heb ik zelfs nog minder gegeten dan mijn vriendinnen met de BBQ. Die lijken geen gram aan te komen.