Denk idd Aria dat ik het ook niet vaak zou eten, ik neem heel sporadisch is een beetje chocopasta op een cracker.
Mooi lijstje heb je ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Haha ja en juist dat losgaan is niet de bedoeling![]()
Ik heb een lijstje bedacht: (hij lijkt gewoon op gisteren)
O: cornflakes met melk
T: wortels en komkommer met yoghurtdip
L: 2 boterhammen met boterhamworst
T: granenbiscuits
A: -
B: ik hoop dat ik nog tijd heb om een rondje te wandelen
Kcal: 858
Vandaag is mn vriend zn weegdag dus ik weeg ook altijd even voor de vorm, onder de 75 zou heel mooi zijndoe ik straks eventjes.
Frummels schreef:Mijn weegschaal is stuk. Ik wilde vanmorgen wegen en de weegschaal gaf aan dat ik 30 kg woog en daarna sloeg hij terug naar 0.![]()
Binnenkort maar even een nieuwe bestellen, of voortaan op de sportschool wegen. Alleen dat laatste vind ik vervelend want ik sport pas savonds na het avondeten, dus dat vind ik nooit zo een representatief weegmoment.
StillAngel: Goed bezig, onder de 80 ook!
StillAngel schreef:Frummels schreef:Mijn weegschaal is stuk. Ik wilde vanmorgen wegen en de weegschaal gaf aan dat ik 30 kg woog en daarna sloeg hij terug naar 0.![]()
Binnenkort maar even een nieuwe bestellen, of voortaan op de sportschool wegen. Alleen dat laatste vind ik vervelend want ik sport pas savonds na het avondeten, dus dat vind ik nooit zo een representatief weegmoment.
StillAngel: Goed bezig, onder de 80 ook!
Nou, ik maak me wel zorgen om je hoor als je 30 kg weegt en vervolgens 0hahaha.
Ik snap dat je dat een rotmoment vind maar dan trek je er toch gewoon een kg of 2 af?
_sharonnn schreef:StillAngel als je mn berichten terugleest, zie je precies de reden van mn lijstjeen ik eet niet weinig, ook dat is terug te vinden haha. Fijn dat je afgevallen bent!
Frummels: ik moest even heel hard lachen, sorrywel vervelend dat ie stuk is.. en anders gewoon volgende week weer wegen?
Mijn gewicht: okee mn weegschaal is dus ineens wegmn vriend zal de schuldige wel zijn.. wordt vervolgd..
_sharonnn schreef:StillAngel als je mn berichten terugleest, zie je precies de reden van mn lijstjeen ik eet niet weinig, ook dat is terug te vinden haha. Fijn dat je afgevallen bent!
Frummels: ik moest even heel hard lachen, sorrywel vervelend dat ie stuk is.. en anders gewoon volgende week weer wegen?
Mijn gewicht: okee mn weegschaal is dus ineens wegmn vriend zal de schuldige wel zijn.. wordt vervolgd..
StillAngel schreef:Als je er echt mee zit zou ik inderdaad gewoon zelf bestellen. Zie je al helemaal al je kleren uittrekken in de sportschool zodat je lichter bent![]()
Anders kun je eventueel een bestellen met vetmeting enzo? Ik dacht dat dat iets minder schommelt.
Riddershow schreef:Mijn weegschaal geeft sinds een week niks meer aan (batterij alweer leeg terwijl ik niet zo heel vaak weeg) en de andere is analoog, dus weet nooit hoe betrouwbaar hij is.
Dus voor nu geen idee hoeveel ik weeg, maar ik vind mijn gewicht dan ook niet (heel erg) belangrijk, meer mijn figuur...
Misschien is het wel een idee om voor mezelf een weegschaal met vetmeting te kopen... Maar misschien is dat ook wel erg confronterend.
Even ander vraagje, de gedroogde dadels die je altijd kunt kopen zijn bijna altijd gesuikerd, kun je die ook zonder suiker kopen denk je?
Frummels schreef:Riddershow schreef:Mijn weegschaal geeft sinds een week niks meer aan (batterij alweer leeg terwijl ik niet zo heel vaak weeg) en de andere is analoog, dus weet nooit hoe betrouwbaar hij is.
Dus voor nu geen idee hoeveel ik weeg, maar ik vind mijn gewicht dan ook niet (heel erg) belangrijk, meer mijn figuur...
Misschien is het wel een idee om voor mezelf een weegschaal met vetmeting te kopen... Maar misschien is dat ook wel erg confronterend.
Even ander vraagje, de gedroogde dadels die je altijd kunt kopen zijn bijna altijd gesuikerd, kun je die ook zonder suiker kopen denk je?
irritante dingen zijn het, weegschalen.
Uiteindelijk vind ik mijn figuur ook belangrijker, maar voor nu in het begin geven de kgs mij houvastIk denk als ik zo rond de 75 zit dat het me ook meer om mijn figuur gaat, dan om dat cijfer op de weegschaal. Maar eerst moest er echt even wat af voordat ik daar op kan concentreren.
![]()
Ik vind die dingen met vetmeting altijd erg naar omdat ze vaak helemaal niet kloppen. Ik raak daar zelf dan heel gefrustreerd van.. Ik laat het liever meten bij een gezondheids/fitnesswinkel, de huisarts of als ik toevallig in het ziekenhuis moet zijn ofzo.