_sharonnn schreef:StillAngel als je mn berichten terugleest, zie je precies de reden van mn lijstje

en ik eet niet weinig, ook dat is terug te vinden haha. Fijn dat je afgevallen bent!
Frummels: ik moest even heel hard lachen, sorry

wel vervelend dat ie stuk is.. en anders gewoon volgende week weer wegen?
Mijn gewicht: okee mn weegschaal is dus ineens weg

mn vriend zal de schuldige wel zijn.. wordt vervolgd..
Haha ja 1.80 m en 30 kg is wat overdreven he
StillAngel schreef:Als je er echt mee zit zou ik inderdaad gewoon zelf bestellen. Zie je al helemaal al je kleren uittrekken in de sportschool zodat je lichter bent
Anders kun je eventueel een bestellen met vetmeting enzo? Ik dacht dat dat iets minder schommelt.
En dan half naakt gefrustreerd schreeuwen tegen mensen: WAT KIJK JE NOU?!
hahaha.
Riddershow schreef:Mijn weegschaal geeft sinds een week niks meer aan (batterij alweer leeg terwijl ik niet zo heel vaak weeg) en de andere is analoog, dus weet nooit hoe betrouwbaar hij is.
Dus voor nu geen idee hoeveel ik weeg, maar ik vind mijn gewicht dan ook niet (heel erg) belangrijk, meer mijn figuur...
Misschien is het wel een idee om voor mezelf een weegschaal met vetmeting te kopen... Maar misschien is dat ook wel erg confronterend.
Even ander vraagje, de gedroogde dadels die je altijd kunt kopen zijn bijna altijd gesuikerd, kun je die ook zonder suiker kopen denk je?
irritante dingen zijn het, weegschalen.
Uiteindelijk vind ik mijn figuur ook belangrijker, maar voor nu in het begin geven de kgs mij houvast
Ik denk als ik zo rond de 75 zit dat het me ook meer om mijn figuur gaat, dan om dat cijfer op de weegschaal. Maar eerst moest er echt even wat af voordat ik daar op kan concentreren.
Ik vind die dingen met vetmeting altijd erg naar omdat ze vaak helemaal niet kloppen. Ik raak daar zelf dan heel gefrustreerd van.. Ik laat het liever meten bij een gezondheids/fitnesswinkel, de huisarts of als ik toevallig in het ziekenhuis moet zijn ofzo.
Gedroogde dadels zonder suiker weet ik eigenlijk niet.. Nog niet tegen gekomen!