Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Greetje63 schreef:Gefeliciteerd Noeps met je podium plaats.
Ik viel dit weekend op de 80,5km trail net naast het podium met een vierde plek. Maar op mijn leeftijd wordt het zonder leeftijd categoriën ook wel erg moeilijk. Was sowieso al blij de finish te halen binnen het limiet en dat was ruim gelukt want ik had nog ruim een uur over. (en achteraf hebben ze het limiet ook nog eens verlengt dus had ik nog meer over). Het was wel pittig hoor behalve de uitdaging van afstand, zwaar parcours ook nog eens keiharde wind, fikse regen en fikse hagelbuien. En die laatste maakte het parcours er ook niet beter beloopbaar op.

Merk ook dat ik me echt heel moe voel de laatste dagen en denk dat het vnl door het weer komt. Natregenen en tegen de wind in fietsen zijn niet bevorderlijk voor de energielevels.
(hij wordt van de zomer 3 en ben nu veel aan het wandelen met hem maar wil mijn kortere loopjes met hem rennen en later ook langere). Zondag met hem in totaal 6 km gedaan in 45 minuten, afwisselend wandelen en lopen dus.

En ik ben ook behoorlijk klaar met dit r*t weer, ben zelf ook afhankelijk van mijn fiets en daar wordt je inderdaad niet bepaald vrolijk van.
Tijdens het hardlopen geen last er van gelukkig en het begint alleen na een tijdje te hebben gezeten, tijdens het zitten voel ik het nauwelijks tot niet.
woon aan de kust en had op sommige stukken behoorlijk tegenwind, ook stukken gehad met meewind en toen kon ik wel lekker snelheid pakken.
Maar wat een wind joh pfft! Toch nog wel een fijn loopje gehad (6km.)
Wanneer loop je die halve?
.
je kunt op voorhand je training invullen en dan zegt hij wanneer je wat moet doen en zie je dus ook je tijden per interval.