Greetje63 schreef:Gefeliciteerd Noeps met je podium plaats.
Ik viel dit weekend op de 80,5km trail net naast het podium met een vierde plek. Maar op mijn leeftijd wordt het zonder leeftijd categoriën ook wel erg moeilijk. Was sowieso al blij de finish te halen binnen het limiet en dat was ruim gelukt want ik had nog ruim een uur over. (en achteraf hebben ze het limiet ook nog eens verlengt dus had ik nog meer over). Het was wel pittig hoor behalve de uitdaging van afstand, zwaar parcours ook nog eens keiharde wind, fikse regen en fikse hagelbuien. En die laatste maakte het parcours er ook niet beter beloopbaar op.
Jeetje, ik kan echt niks anders zeggen dan respect. Echt super knap!
Ik wil ook graag jullie advies vragen om iets.
Ik heb namelijk een soort van gek tikje voor een wedstrijd.
Ik heb nu twee wedstrijden gelopen en iedere keer ben ik enorm zenuwachtig, onrustig en vol met adrenaline. Dit houdt in dat ik mijzelf gewoon kapot loop na 5 km.
Nu heb ik een sporthorloge dus ga ik die mijn tempo laten monitoren zodat die hetzelfde is als thuis.
Maar nu leek het mij misschien verstandig om te 'oefenen' met die spanning.
Op 13 april heb ik die 15 km staan. Nu zag ik 2 weken eerder, op 30 maart dus ook een run staan voor 10 km. Het is vlakbij mijn huis (halfuurtje rijden) maar ik weet niet of zo'n korte tussentijd goed is.
Ik loop thuis doordeweeks altijd 7 km, 9 km en een keer een lange afstand (10-16 km).
Help