Zou wat zijn als er op mysterieuze manier ineens een kitten met de naam Skylar het loodje legt ofzo
Anoniem
Geplaatst: 31-07-17 22:54
Jodie, UD heeft op het moment de Vice Liquid Lipsticks en volgens mij zaten er ook mooie nude tinten bij. Mocht je bij een filiaal in de buurt zijn is het het kijken wel waard, ik vind de formule heel fijn. Backtalk en Trivial zijn mooie nudetinten, Backtalk is wel meer rozig dan bruin, denk dat Trivial het meeste in de buurt komt van VT.
Ik heb een vraag. Waar krijg ik nou écht goed Make Up advies? Ik heb nu al bij zoveel verschillende winkels een goede foundation laten "aanmeten", maar ik ben nog nooit 100% tevreden over de kleur geweest! Help!
En lekker even verder winkelen zonder wat te kopen. Na een halfuur/uur nog eens goed bekijken hoe de foundation dan zit. Kun je gelijk zien of oxideert of niet en hoe je de kleur vindt in ander licht.
marlonFloris
Geplaatst: 02-08-17 16:05
Donnar mooie leuk! Vind dat palette ook erg mooi!
En jongens al die verhalen over lush? ken het merk niet maar zou er nu sowieso na al jullie verhalen wel goed over nadenken of ik dat wel zou aanschaffen.
Heeft iemand hier deze set van dior, of de losse mascara en wat vind die er dan van? Ga zo eens opzoeken wat de set normaal kost, heb hem op de kop kunnen tikken voor maar €2 Verpakking was nog helemaal geseald dus niet gebruikt.
Dat zou kunnen, al lijkt en voelt hij echt heel echt ook qua formule. Heb hem bij de 2e hands winkel 'mijn tafel' vandaan. Soort kringloop maar dan kan je er een tafel huren en zelf je spul verkopen vandaar dat ik het idee heb dat dit wel een echte is maar dat iemand hem gewoon niet gebruikte en in de kast had liggen. Na even zoeken is dit ook een release van 3 jaar geleden.
Heb er ook al even een look meegemaakt en hij werkt fijn. Mascara alleen niet iets voor mij want heb echt veel te rechte wimpers en de enige mascara die bij mij te zien is de max factor false lash effect. Toen gekocht dankzij friemel en die is echt fijn voor mij.
De kleur.. matcht niet mooi.. adviseurs niet kundig genoeg ofzo? Ik weet het niet.. misschien ben ik we te veeleisend?
marlonFloris
Geplaatst: 02-08-17 20:04
Susem ik heb hier ook 12 verschillende foundations staan ofzo dus ken je dilemma wel. Gebruik ze soms wel en soms niet. Licht er ook aan of ik in de zon of onder de zonnebank ben geweest. Kan soms zo 1 a 2 tinten verschillen.
Er zullen vast wel winkels zijn die je kunnen helpen. Maar daar van ik niet onder want ik koop gewoon een nieuwe als ik niet meer tevreden ben.
_Friemel
Geplaatst: 02-08-17 20:56
Ik twijfel ook of die Dior echt is... heb je de mascara al bekeken? Wellicht is je 1x opgedraaid en dan is ie dus helemaal uitgedroogd...
Ik ben samen met Anc in Dublin, dat kan nooit veel goeds betekenen natuurlijk was bang dat Heat snel weg zou zijn maar stond hier helemaal vol, Heat meegenomen en Becca Opal. Anc Moonstone en Lock it setting spray van Kat von D.
We zijn vandaag aangekomen maar gelukkig hebben we een lege koffer ingecheckt de swatches van Heat op mn arm waren meeh maar al die looks die ermee gemaakt werden... net dus gelijk geprobeerd en ja... hallo nieuw favo palette...
Ben echt jaloers op Friem, mijne hebben ze precies vandaag geprobeerd te bezorgen toen ik even niet thuis was maar kan hem morgenmiddag halen bij het Post NL punt, dus dan ook swatches/een lookje van mij.
Wss gaat 'ie in Nederland 53 euro kosten, net als de andere Naked palettes. Dus dat scheelt iig wel
Ik bestel altijd via FeelUnique, daar is 'ie ook €47,60 en vaak kun je nog wel korting fixen (via mij/een vriend bijvoorbeeld al 15%, maar ze geven ook regelmatig korting van 10 tot 20%). Ik heb hem voor €40,90 besteld