Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat zou allemaal nog in een team van chirurgen besproken worden.
Saga schreef:Ooh, dat is ook erg vervelend.
Flauwvallen is niet normaal en dan heb je toch het liefst voor de zekerheid een afspraak.
Misschien kun je vragen om je bloedwaarden te laten controleren?
Ik woon in Zweden, alles gaat hier via ziekenhuizen.
Saga schreef:Ik heb vandaag van mijn diëtist te horen gekregen dat als ik niet meer/sneller afval dan ik tot nu toe heb gedaan, dat ik dan waarschijnlijk niet geopereerd ga worden.![]()
Dat ik dan minimaal 3 weken langer moet diëten.
Ze vond wat ik at prima, maar vond dat ik nog 100 á 200 calorieën minder moet eten, wat echt niet mogelijk is.
Ik ben nu al harstikke draaiierig en trillerig, geen enkele energie en val regelmatig in slaap.
Het dieet zelf vind ik echt helemaal prima, heb geen enkele moeite om binnen de grenzen te blijven die ze vanuit het ziekenhuis hebben gesteld.
Ik doe alles perfect volgens het boekje, dus ben wel even...
Saga schreef:Ik zit nu rond de 1000 calorieën, we mochten tot 1100.
Ozempic gebruik ik ondertussen al 2 jaar op de volle dosis, werkt ook niet voor gewichtsverlies bij mij.
Wel heel fijn voor de bloedsuikerpieken en dalen die ik ervoor had.
Hhilde schreef:Kan je de momenten rijmen met waarom je dan een late dumping hebt? Heb je in de uren daarvoor bijvoorbeeld veel suiker of vet gegeten, of teveel gegeten, of kan je een andere verklaring vinden? Klinkt inderdaad als late dumping, bij mij helpt dextro dan. Alleen als je het oplost met suiker terwijl dat ook de oorzaak is, kan het ook zijn dat je twee uur later weer met hetzelfde probleem zit