wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:58

Lieve Pris en Marcel,
Ik wens je een vredevolle reis toe, daar naar die andere kant. Ik hou van jullie.
Severine

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:59

Lieve Spice, Marcel en familie
Heel veel sterkte voor Marcel en de familie en voor jou een fijne reis toegewenst. Dat je boven al je dierbaren weer mag zien.
Ik heb heel af en toe in dit topic gereageerd.
Y;(

Chocopasta

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:18

Lieverd, bedankt voor alles. Je hebt me heel regelmatig met beide benen weer op de vloer gezet. Me bewust gemaakt van het feit dat ik moet genieten van kleine dingen.

Ik wens je een heel fijne, rustige, mooie laatste reis toe. En ik vergeet je nooit meer....

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:28

Pff Spice, ondanks dat ik niet zo veel post en mijn kaarsje dus niet over heel bokt verspreid zal worden, doe ik mee en heb mijn avatar voor jouw topic aangepast. Gewoon, omdat je om kaarsjes vroeg. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, omdat ik jouw humor en zelfspot zo waardeer en het zo intens klote vind dat je nu op deze manier aan je laatste reis begint.

Ik hoop dat je de nacht en dag nog redelijk door kan komen. Maak je vooral ook niet te druk om meningen en opmerkingen van mensen die er misschien bij na moesten denken dat bij alles wat je in twijfel trekt, je ook het risico loopt om iemand die wel integer en wel oprecht is, verschrikkelijk tegen de schenen te schoppen. Soms beter 10x medeleven tonen en dan de kans lopen dat je dat niet geheel terecht zou kunnen doen, als 1x te snel en te hard oordelen en iemand zo pijnlijk raken.

Jij weet hoe het zit en alleen jij en je familie weten hoeveel energie alles jou de laatste tijd heeft gekost.

Ik hoop echt dat er voor jouw geliefden straks een tijd van berusting ondanks verdriet zal komen, en dat er een goed vangnet voor ze is zodat jij op een of andere manier met een gerust hart het leven wat nu zo pijnlijk is, los zult kunnen laten. Heel veel sterkte voor jullie allemaal met deze moeilijke reis en bedankt voor je aanwezigheid, het delen en je rake woorden soms. Ik heb ze gewaardeerd..... Y;(

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 23:41

Ben zo omringd Door liefde vanavond. Eerst Door familie. En nu Door jullie.al die avatar voor mij.echt een van de mooiste gebeurt enig in mijn leven.zo mooi zo ontzettend mooi.dankjewel allemaal.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:42

Wat ben je toch een geweldig mens!

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:44

Hopelijk kan al die liefde toch iets van je pijn verlichten, al is het maar een piepklein beetje :*

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:45

Pris!! <3

Jij hoeft ons niet te bedanken, maar wij jou!
Dikke knuffel, ook voor Marcel! Hopelijk kan je goed slapen straks! :*

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:46

Een en al liefde voor jouw! Je verdient het!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:47

Heel veel sterkte spice en familie! Dat je de reis in vrede en pijnloos mag beleven. Y;(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:54

Lieve Priscilla, je bent een topvrouw. Ik weet niet meer wat ik moet schrijven, alleen dat de tranen in mijn ogen staan (en afvragende of dat niet raar is omdat ik je niet ken, of Mischien ook omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat mijn oom ook die rotziekte heeft zeer waarschijnlijk minder als een jaar heeft)
Spice, Marcel, alle andere naasten nogmaals heel veel sterke Y;(

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:56

spicegirl schreef:
Ben zo omringd Door liefde vanavond. Eerst Door familie. En nu Door jullie.al die avatar voor mij.echt een van de mooiste gebeurt enig in mijn leven.zo mooi zo ontzettend mooi.dankjewel allemaal.

Geniet van alle liefde en mooie dingen die je nu nog bewust mee maakt. Maar ook hierna zal er nog steeds enorm veel liefde voor je zijn.. niemand zal je vergeten!

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:57

Je hebt me echt geraakt Spice! Bijzondere vrouw met je openheid, je nuchterheid en je humor. Prachtig mens ben je!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:57

spicegirl schreef:

Dat verdien je. :*

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:58

spicegirl schreef:

Hopelijk kan je pijn zo nog een beetje verzacht worden :(:)

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:59

Ik hoop voor jou, Marcel, je dochter en de rest van je dierbaren, dat je een rustige overgang maakt en dat je eenmaal aan de andere kant, misschien andere dierbaren weer terug gaat zien.
Er is een mooi nummer waar ik aan moet denken...
Breng me naar t water van Marco Borsato.......
Breng me naar het water https://g.co/kgs/pYm6fA

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:59

Ik weet niet hoe ik het kaarsje als avater doe maar in gedachten brand er een kaarsje voor jou. Heel veel sterkte voor jou en iedereen die je lief hebt.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:01

Volgend jaar rond deze tijd zullen we herinneringen ophalen over jou. Je humor en gevatte opmerkingen. Nu kunnen we niets anders dan in geachte bij je zijn.

Dag mooi mens ♡

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:02

Lieve Spice,

In het begin heb ik ook in je topic gereageerd, echter de afgelopen maanden heb ik in de meeleesmodus gezeten. 3 weken terug zelf een zeer dierbare aan deze k*t ziekte verloren.
Wat ben jij een onwijs dappere vrouw, die ondanks alle ellende toch ook de humor erin wist te houden.

Tranen lopen over mijn wangen, jij sterke vrouw hebt voor jezelf besloten dat het klaar is, dat is een ontzettend moedige beslissing.

Lieve Priscilla, ik wens je een rustige, pijnloze laatste reis toe, in bijzijn van allen die je liefhebt.

Net als vele andere ga ik je missen, en wens ik Marcel, dochter, kleindochter , verdere familie heel veel sterkte toe de komende tijd.

Slaap zacht Y;(

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:07

Wat is tijd toch een raar iets..
Geniet van alle liefde om je heen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:07

Wat naar voor je dat de pomp pas morgen komt. Fijn in ieder geval voor nu dat je omringt bent door liefde. In aanvulling van mijn bericht eerder hoop ik dat je de uren tot je de pomp hebt ondanks de pijn nog even optimaal kunt genieten en natuurlijk hoop ik dat je morgen met pomp makkelijk kunt loslaten. Ik kan me onmogelijk voorstellen hoe je je nu moet voelen. Nog zó enorm veel levenslust maar een lichaam dat het bijna niet meer doet. Je hebt zonder meer enorm veel indruk gemaakt. Ik kan vanaf mijn mobiel mijn avatar niet aanpassen maar ook hier in gedachten een grote zee van kaarsjes.

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:09

spicegirl schreef:

:(:) <3 :*

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:16

Lieve Spice,

Ook bij mij brandt een kaarsje. Tot op heden je hele verhaal nog niet voorbij zien komen, maar de laatste berichten die ik heb meegekregen grijpen mij enorm aan. Hartverwarmend om alle reacties van meelevende bokkers te lezen.

Ik wens je een fijne laatste reis, pijnloos en omringd door geliefden.

Je zal nooit vergeten worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:20

spicegirl schreef:

En ik bedankt jou.

:*

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:32

Lieve Priscilla em Marcel,

Je vroeg pas geleden nog wanneer kies je om ermee te stoppen. Niemand kon je echt een antwoord geven en zei dat alleen jij dat kan beantwoorden . Zo te lezen heb je nu antwoord gegeven op je vraag. Het klinkt gek, maar het geeft rust. Rust dat je nu zelf kan kiezen, rust dat je niet alleen thuis bent en gevallen bent en daar uren ligt. Rust dat je niet geheel afhankelijk hoeft te zijn. Rust dat mensen nog van je taart hebben kunnen genieten, rust dat je kleindochter nog heeft mogen logeren bij oma.
Ik ken je niet persoonlijk, maar door bokt is er met elkaar een verbintenis gekomen waarin we hier een hoop hebben kunnen lachen, frustraties hebben gedeeld, maar ook stil hebben gestaan bij het leven.

Pris je bent een mooie vrouw, ondanks dat ik je niet persoonlijk ken. En Marcel ik heb nog nooit een slecht woord over je mogen lezen. Wat ben jij een wereldman.

Ook ik heb als eerbetoon mijn avatar veranderd. Bedankt voor de onbewuste lessen. En ik hoop dat alles in vrede mag gaan omringd door liefde...Bokt zal nog vaak aan jullie denken, velen en waarschijnlijk iedereen die dit topic hebben gelezen of nog gaan lezen zijn diep geraakt.

En wat zeg je aan het einde van zo'n bericht? Rust zacht, dag spice? Geen idee... Ik hou het op tot ziens! Dat ik maar weer mag genieten van je sarcasme, kracht en humor wanneer ik je weer tegen kom!