Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:fiets charming fotos maar wel verliefd op deze lipkleuren
[ [url=m/kp6Z8T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4EOhdI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eNfY1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wa03ue.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BdXrGL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/prNTC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Ik hoop het voor je Friem! De moeder van een vriendin van me heeft een brillenwinkel en die hebben echt prachtige modellen, vriendin heeft ook altijd prachtige brillen op.
Suus, vind die donkere kleuren je prachtig staan.
DS, FOTOS!!!
Heb vandaag m'n gewonnen Colourpop - Barely There op
[ [url=m/VtRFPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Sorry voor de slechte kwaliteit weer, frontcamera van mijn Huawei is met weinig licht niet zo top. Moshpit bleek daarbij ook een cream te zijn ipv comfort matte. Vind 'm desalniettemin prachtig! En de comfort matte zit ook echt top, en comfortabel dus. Denk dat een prep + prime hem wel iets mooier maakt nog. Stark Naked is iig de beste nude die ik ooit heb op gehad geloof ik, iets lichter dan mijn eigen lippen, echtPeyote is een beetje rozer met een metallic finish dus. Ook wel tof.
[ [url=m/1BulCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boven Moshpit, links Stark Naked en rechts Peyote
[ [url=m/YDaOIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/usRQhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moshpit - cream
[ [url=m/PbljNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peyote - metallized
[ [url=m/jArFV4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stark Naked - comfort matte
Drunksheep schreef:Cool Shizzel, lekker kleurtje voor van de zomer. En echt wat voor jou natuurlijk
En Friem, ik ben benieuwd! Ik houd juist wel veel van erge statement monturen, als ex-optiekadviseuse haha. Vind het er op de foto goedkoop uit zien voor een Gucci montuur. Ben benieuwd hoe het jou staat, kan me voorstellen dat zwart bijvoorbeeld heel hard kan worden.
Swatches komen eraan (in badjas jeej!)
MarJon schreef:Wauw, allemaal mooi DrunksheepVind die tweede ook wel gaaf, gaver dan ik had verwacht eigenlijk.
![]()
Ik heb door dit topic ook het highlight palette gekocht, en het brow palette. Was vanmiddag in het kruidvat en had eigenlijk verwacht dat ze er niet meer zouden zijn, maar kwam ze toch nog tegen.Ze lagen wel los, zonder het kartonnetje eromheen. Maar beide zagen er nog onbeschadigd uit, dus toch maar meegenomen. Kwam er alleen achter dat in het brow palette de stencils en het kwastje missen, maar die was ik toch al niet van plan om te gebruiken. Ben benieuwd hoe ze bevallen. Mijn Hema highlightstick is bijna op, dus kwam goed uit