Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snap er echt niks van maar je valt er wel van af. Ben al bijna 2 weken heel misselijk met beperkte eetlust. En nee, ben niet zwanger. Maar het gaat al steeds beter dus ik blijf het gewoon doorzetten.
En tegen mijn zin in (denken aan) eten resulteert in (bijna) overgeven. Vandaar gister alleen maar een mineola als lunch.
MarlindeRooz schreef:Maar krijgen jullie niet last van al die zuivelproducten, ik krijg soms buikpijn van teveel melk/yoghurt.![]()
Mijn eetlust is weer eens compleet gone, jippie.Snap er echt niks van maar je valt er wel van af. Ben al bijna 2 weken heel misselijk met beperkte eetlust. En nee, ben niet zwanger. Maar het gaat al steeds beter dus ik blijf het gewoon doorzetten.
En tegen mijn zin in (denken aan) eten resulteert in (bijna) overgeven. Vandaar gister alleen maar een mineola als lunch.
Gisteren:
O: 3/4 beschuit met nutella (waren restjes)
L: Mineola![]()
T: Ontbijtkoek
A: Aardappelen met sperziebonen en Vales vleesvervanger met kaas
Vandaag:
O: Bruin broodje met pesto, rucola, mozzarella en tomaat van de AH
L: Appel + opgebakken aardappelen op bruin brood
A: Tagliatelle met onbekende saus.
NZ92 schreef:MarlindeRooz schreef:Maar krijgen jullie niet last van al die zuivelproducten, ik krijg soms buikpijn van teveel melk/yoghurt.![]()
Mijn eetlust is weer eens compleet gone, jippie.Snap er echt niks van maar je valt er wel van af. Ben al bijna 2 weken heel misselijk met beperkte eetlust. En nee, ben niet zwanger. Maar het gaat al steeds beter dus ik blijf het gewoon doorzetten.
Gisteren:
O: 3/4 beschuit met nutella (waren restjes)
L: Mineola![]()
T: Ontbijtkoek
A: Aardappelen met sperziebonen en Vales vleesvervanger met kaas
Vandaag:
O: Bruin broodje met pesto, rucola, mozzarella en tomaat van de AH
L: Appel + opgebakken aardappelen op bruin brood
A: Tagliatelle met onbekende saus.
Ja, ik kan niet zo goed tegen koemelk ivm astma dus daarom maak ik het aan met amandelmelk! dat gaat beter.

)
Zou er nog even een tussendoortje bijpakken. Emmaa_ schreef:Ik vind het best wel weinig als ik heel eerlijk ben, ThirsZou er nog even een tussendoortje bijpakken.
Ik heb nog wat appels en peren liggen, denk dat ik zo nog even een smoothie maak
Mijn bestelling van MyProtein is nu al 2x niet afgeleverd en word er een beetje moe van, wil gewoon m'n spullen hebben. Ik werk vaak met recepten van ChicksLoveFood, weet niet of jullie hier mee bekend zijn? Ze hebben best wel leuke (en snelle!) recepten die je kan aanpassen naar gezond, maar bijvoorbeeld wraps (volkoren) met runderreepjes, sperziebonen en magere kwark met bosuitjes als 'dressing' bijvoorbeeld. Erg lekker! 
Ook erg lekker!
MarlindeRooz schreef:Die wrap klinkt erg lekker, maar dan met tofu of quorn ipv vlees haha. Misschien een ideetje voor woensdag.

Of wraps met vegatarische worstjes (Tivall - Albert Heijn) met ricotta en komkommer!
straks een uur paardrijles... vanmorgen 30 min hardgelopen en mijn 20 min thuis workout gedaan..., ik zeg productief dagje (misschien iets to mutch met een herstellend lijf