Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Maar krijgen jullie niet last van al die zuivelproducten, ik krijg soms buikpijn van teveel melk/yoghurt.![]()
Mijn eetlust is weer eens compleet gone, jippie.Snap er echt niks van maar je valt er wel van af. Ben al bijna 2 weken heel misselijk met beperkte eetlust. En nee, ben niet zwanger. Maar het gaat al steeds beter dus ik blijf het gewoon doorzetten.
En tegen mijn zin in (denken aan) eten resulteert in (bijna) overgeven. Vandaar gister alleen maar een mineola als lunch.
Gisteren:
O: 3/4 beschuit met nutella (waren restjes)
L: Mineola![]()
T: Ontbijtkoek
A: Aardappelen met sperziebonen en Vales vleesvervanger met kaas
Vandaag:
O: Bruin broodje met pesto, rucola, mozzarella en tomaat van de AH
L: Appel + opgebakken aardappelen op bruin brood
A: Tagliatelle met onbekende saus.
NZ92 schreef:MarlindeRooz schreef:Maar krijgen jullie niet last van al die zuivelproducten, ik krijg soms buikpijn van teveel melk/yoghurt.![]()
Mijn eetlust is weer eens compleet gone, jippie.Snap er echt niks van maar je valt er wel van af. Ben al bijna 2 weken heel misselijk met beperkte eetlust. En nee, ben niet zwanger. Maar het gaat al steeds beter dus ik blijf het gewoon doorzetten.
En tegen mijn zin in (denken aan) eten resulteert in (bijna) overgeven. Vandaar gister alleen maar een mineola als lunch.
Gisteren:
O: 3/4 beschuit met nutella (waren restjes)
L: Mineola![]()
T: Ontbijtkoek
A: Aardappelen met sperziebonen en Vales vleesvervanger met kaas
Vandaag:
O: Bruin broodje met pesto, rucola, mozzarella en tomaat van de AH
L: Appel + opgebakken aardappelen op bruin brood
A: Tagliatelle met onbekende saus.
Ja, ik kan niet zo goed tegen koemelk ivm astma dus daarom maak ik het aan met amandelmelk! dat gaat beter.
Emmaa_ schreef:Ik vind het best wel weinig als ik heel eerlijk ben, ThirsZou er nog even een tussendoortje bijpakken.
MarlindeRooz schreef:Die wrap klinkt erg lekker, maar dan met tofu of quorn ipv vlees haha. Misschien een ideetje voor woensdag.