Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Oke en dat inzicht heb ik dus niet dat 1 of 2 cheatmeals genoeg is om NIET af te kunnen vallen. Dat lijkt in mijn ogen onzin tegenover het feit dat ik in een week dan 15 maaltijden wél gezond eet. Maar als het zo is dan wil ik dat aannemen. Net zoals ik inderdaad al veel info heb aangenomen maar door de bomen het bos niet zie. Tuurlijk snap ik ook wel dat er andere dingen bestaan als kwark maar als ik wist wat die dingen waren had ik dat natuurlijk wel geprobeerd. Het is bij mij ook echt een stuk ontwetendheid vandaar dat ik in zoveel mogelijk topics reageer om zoveel mogelijk info te verzamelen alleen heb ik daar nu misschien al teveel van om voor mijzelf de info eruit te halen wat voor mij zou gelden.
Ik wil best voor mensen bij houden wat ik eet per dag alleen als ik dat hier plaats wordt het weer een lijstjestopic dus misschien zou ik dat dan per pb moeten versturen?
xNathaliee schreef:Cheatmeal bij mij is bijvoorbeeld uiteten of een verjaardag. Soms als ik trek heb in iets lekkers neem als ik cheat'meal' een caramel macchiato van de Starbucks oid![]()
Dat kan je niet echt als cheaten noemen (vind ik) maar is voor mij een balans om toch iets lekker te nemen zonder dat het gelijk zo slecht is.
Mijn lijstje tot nu toe:
O: 2 sneetjes maisbrood met pindakaas en een kinderbanaan
T: eiwitreep
Nu klaar met werken en onderweg naar huis. Als ik thuis ben neem ik 2 volkoren crackers van Bolletje met gerookte zalm en een groot glas halfvolle melk.
Avondeten zal zijn gekookte aardappeltjes met bloemkool (en basilicumroomsaus) en een kipschnitzel. Qua drinken water en thee zonder suiker.
Vaak neem ik als ontbijt een smoothie van magere yoghurt (ja door een smoothie lust ik het wel) met een banaan en aardbeien. Daar kan ik wel 2 uurtjes op teren. Doe er op werk soms al een uur over om het uberhaupt op te drinken haha.
gribaldi schreef:Uhm waar lees jij dat iemand afgebrand wordt?
Denk niet dat dit aan de orde is, hier wordt gewoon gezegd hoe of wat, en zoals je kunt lezen loopt ze al langer met dit soort "problemen".
Mijn mening is nog steeds als je er echt voor wilt gaan dan ga je er ook echt voor!
_sharonnn schreef:Als je echt wil, moet je, je over dingen heen zetten, makkelijk zat!
Babsiej schreef:_sharonnn schreef:Als je echt wil, moet je, je over dingen heen zetten, makkelijk zat!
Dit bijvoorbeeld... Zo makkelijk werkt t echt niet..
Jeetje , mijn 37 kilos gingen echt niet vlekkeloos maar ben toch blij dat mensen toen niet zulke dingen tegen mij geroepen hebbenWant ik wilde ECHT wel maar het was soms wel gewoon enorm moeilijk.