Nog nooit zo genoten van een bad. (Kan ook door mijn energie level op dat moment komen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
amandananana schreef:Ik ben net naar de winkel geweest en daar is het fout gegaan :’)
Ze hadden 5 mini’s voor 10 euro. Dus ik heb:
3x cleansing foam
2x Sakura conditioner
Happy Buddha handzeep
Voyage en Inde parfum
Maitre du parfum almond oil & Indian Rose
Yalda shower foam
En kreeg er nog een gratis karma setje bij met scrub en bronzing bodylotion.
Oh ja, en straks wordt mn kalender bezorgd :’)
amandananana schreef:Ik ben net naar de winkel geweest en daar is het fout gegaan :’)
Ze hadden 5 mini’s voor 10 euro. Dus ik heb:
3x cleansing foam
2x Sakura conditioner
Happy Buddha handzeep
Voyage en Inde parfum
Maitre du parfum almond oil & Indian Rose
Yalda shower foam
En kreeg er nog een gratis karma setje bij met scrub en bronzing bodylotion.
Oh ja, en straks wordt mn kalender bezorgd :’)
naomiiiii schreef:Ik ben heel hard aan het huilen. Ik wou dus echt stuk of 10 yalda kaarsen halen maar kreeg vandaag pas loon. ZIJN ZE GEWOON UITVERKOCHT.![]()
![]()
Ook geen optie om nog naar de stad te gaan voor woensdag dus dat zal wel al helemaal te laat zijn..
Ryder schreef:kom net terug van Zwolle. Heel snel gegaan uit mijn werk. 150,- lichter but i got em.naomiiiii schreef:Ik ben heel hard aan het huilen. Ik wou dus echt stuk of 10 yalda kaarsen halen maar kreeg vandaag pas loon. ZIJN ZE GEWOON UITVERKOCHT.![]()
![]()
Ook geen optie om nog naar de stad te gaan voor woensdag dus dat zal wel al helemaal te laat zijn..
Die zijn niet in de sale dus die komen vast nog wel terug. En anders andere shops proberen, Bijenkorf bijv?
naomiiiii schreef:[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.
Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel.De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was.
Banyu schreef:naomiiiii schreef:[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.
Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel.De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was.
Haha, je wou die kaarsen wel heel graag dan?
Dayanara schreef:Ik kom hier even binnenvallen. Heb van mijn moeder een bon gekregen voor rituals twv e20. Ik heb echt een lastige huid en snel eczeem. Nu ben ik al een tijd opzoek naar een goede shampoo voor mijn hoofdhuid (héél gevoelig en op het moment erg onrustig en veeeel jeuk. Nu zag ik die gepersonaliseerde elixers. Heeft iemand daar ervaring mee?