Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:16

Oh ik had gister zo´n lange zware werkdag, ik verheugde me al heel de dag op een rituals bad. <3

Nog nooit zo genoten van een bad. (Kan ook door mijn energie level op dat moment komen :P)

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:54

Ik had eigenlijk volgende week pas op levering gerekend maar ze komen vanmiddag langs! Beetje jammer dat ik weg ben als ze aan de late kant van het tijdvak aanbellen..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:13

Zie ineens op marktplaats veel advent van vorig jaar voorbij komen voor 50 a 70 euro. Het is dat ik nu weet dat het in de sale was.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:45

Ik ben heel hard aan het huilen. Ik wou dus echt stuk of 10 yalda kaarsen halen maar kreeg vandaag pas loon. ZIJN ZE GEWOON UITVERKOCHT. :\ :\ :\

Ook geen optie om nog naar de stad te gaan voor woensdag dus dat zal wel al helemaal te laat zijn.. |(

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:54

Ik ben net naar de winkel geweest en daar is het fout gegaan :’)
Ze hadden 5 mini’s voor 10 euro. Dus ik heb:
3x cleansing foam
2x Sakura conditioner
Happy Buddha handzeep
Voyage en Inde parfum
Maitre du parfum almond oil & Indian Rose
Yalda shower foam

En kreeg er nog een gratis karma setje bij met scrub en bronzing bodylotion.

Oh ja, en straks wordt mn kalender bezorgd :’)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:57

amandananana schreef:
3x cleansing foam
2x Sakura conditioner
Happy Buddha handzeep
Voyage en Inde parfum
Yalda shower foam

Leeeuk!
Ik moet helaas even tot volgende week zondag wachten, totdat ik bij ons kan kijken, en de parfum ruiken natuurlijk hihi :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:35

Hier in de winkel hadden ze net ook veel meer als gisteren en ze keikgen de 31e nog weer een nieuwe lading sale binnen zei ze.

En idd ook 5 mini's voor €10.
Ik heb 2x sakura shampoo, 2x oude ayurveda shampoo en 1x cleasing foam (was helaas nog maat 1 van)
En nog een dagcrème met pomp en een anahata foam en een banyu bodycream. Weer 45 euro lichter hahaha.

Heb nog met een pot mudblack? masker in de handen gestaan maar die toch maar terug gezet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:40

amandananana schreef:
3x cleansing foam
2x Sakura conditioner
Happy Buddha handzeep
Voyage en Inde parfum
Yalda shower foam

WoW das een leuke sale! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:47

Ergens ook toevallig carparfume in de winkel? :P

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:04

Hoe zit het eigenlijk met de sale van Douglas? Is dat op een standaard moment? Ik heb kerstbonnen ontvangen :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:24

Nee hier geen carparfume in de sale in de winkel. Wel een grote set die afgeprijst was waar hij in zat maar dan betaal je nog €45 voor die luxe set.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:56

@ Alwiene, die happy. Buddha box bedoelde ik dus de L bij de Stek, stonden in september nog 4... Nu nog steeds.

Afbeelding

Afbeelding

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:59

naomiiiii schreef:
Ik ben heel hard aan het huilen. Ik wou dus echt stuk of 10 yalda kaarsen halen maar kreeg vandaag pas loon. ZIJN ZE GEWOON UITVERKOCHT. : : :

Ook geen optie om nog naar de stad te gaan voor woensdag dus dat zal wel al helemaal te laat zijn.. |(

Die zijn niet in de sale dus die komen vast nog wel terug. En anders andere shops proberen, Bijenkorf bijv? :(:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:00

Ik zie de normale prijs van de discovery set al 18.50 is. Geen echte sale in mijn ogen dus....

Afbeelding

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 17:40

Kon het gister ochtend toch niet laten om de rituals kalender uit 2017 te bestellen, heb ook nog een kaars besteld. Krijg deze morgen binnen als het goed is.

Vind de sale dit keer eigenlijk best tegenvallen, had verwacht dat er meer producten bij de sale zouden zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:44

Ryder schreef:
naomiiiii schreef:
Ik ben heel hard aan het huilen. Ik wou dus echt stuk of 10 yalda kaarsen halen maar kreeg vandaag pas loon. ZIJN ZE GEWOON UITVERKOCHT. : : :

Die zijn niet in de sale dus die komen vast nog wel terug. En anders andere shops proberen, Bijenkorf bijv? :(:)
kom net terug van Zwolle. Heel snel gegaan uit mijn werk. 150,- lichter but i got em. <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:07

Foto van je buit Naomi? :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:31

Was Zwolle verder nog de moeite waard Naomi? :D

Mijn bestellingen zijn binnen en jeetje wat ben ik blij dat ik mijn kalender apart besteld heb in een tweede losse bestelling (gewoon omdat ik het eerder niet wist) want de doos met mijn grote bestelling zit onder het afwasmiddel. Fles is gaan lekken, ongeveer 20% is eruit, en hebben t yalda magazine, plus de grote en medium toilettas beschadigd. Meteen gebeld, en mail beantwoord met foto's erbij, nu even afwachten wat ze gaan voorstellen. Enorm balen, maar gelukkig mijn kalender dus onbeschadigd <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:41

Afbeelding

De karma set was een cadeau bij 100,- denk ik.

Ik heb perongeluk ook nog 50,- in de webshop besteed. Help.

Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel. :') De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-12-18 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:42

Mijn sale aankopen :D
Afbeelding

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:44

Mijn bijenkorf bestelling is binnen <3 Banyu bodycreme, zo blij mee nu hij niet bij rituals in de sale is!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:45

naomiiiii schreef:
[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had echt super erge haast. Kwam net uit werk, wou er optijd zijn, moet ik half Zwolle doorlopen met mijn loodzware werkschoenen na een dag van 12 uur en moest ook nog over een halfuur weer thuis zijn met de auto terwijl het 20 minuten rijden is. Dus ik heb snel alles gegrepen en eigenlijk verder niks meegekregen van de winkel. :') De winkelmedewerkers vonden het wel heel grappig dat ik zei dat niets een cadeautje was. :+

Haha, je wou die kaarsen wel heel graag dan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:21

Weet iemand of je de geurstokjes ook los kan krijgen? Ik heb zo'n grote navulling voor Ayurveda maar vind het onhandig om die steeds in de kleine bij te vullen.

Dus eigenlijk zoek ik stokjes en een omhulsel voor de grote :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:24

Banyu schreef:
naomiiiii schreef:
[ [url=m/LaqwX5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, je wou die kaarsen wel heel graag dan?

Ja! Zat er echt al 2 weken op te wachten om te bestellen maar had vandaag pas loon. Dus om 12 uur stond het erop, kijk ik op de site, uitverkocht. |( Had ook nog paar dagen geleden gevraagd hoelang ze de yalda hebben en dat was tot de voorraad strekt dus ik heb de hele dag de pest erin gehad. Totdat mijn vriendje de auto had geregeld om uit mijn werk snel te kunnen gaan. <3

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:41

Dayanara schreef:
Ik kom hier even binnenvallen. Heb van mijn moeder een bon gekregen voor rituals twv e20. Ik heb echt een lastige huid en snel eczeem. Nu ben ik al een tijd opzoek naar een goede shampoo voor mijn hoofdhuid (héél gevoelig en op het moment erg onrustig en veeeel jeuk. Nu zag ik die gepersonaliseerde elixers. Heeft iemand daar ervaring mee?

Als ik jou was zou ik voor Aveda gaan. Mijn zusje heeft dezelfde problemen als jij en voor haar zijn de shampoos van Aveda de enigen die helpen :)