Ik moet Vrijdag weer terug voor het opvullen, vraag me soms echt af of je tussen door nog
terug zal gaan om het te laten repareren of wachten tot de dag zelf dat je een afspraak hebt staan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Een klant van mij maakt zelf glas sieraden. Nu is het steeds haar uitdaging aan mij dat ik nagels bijpassend bij bepaalde ringen maak
Vandaag is dat dit geworden:
[ [url=m/7iPUIh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snollygoster schreef:Hey dames! Ik had me al wat eerder hier gemeld, maar nu ben ik echt fanatiek bezig met lakken![]()
Alleen vroeg ik me af als iemand hier geen makkelijk middeltje weet om glitter eraf te krijgen.. Ik heb onlangs pas liquid sand uitgeprobeerd, ziet er heel leuk uit, maar dat is me toch echt een bitch om eraf te krijgen..
Ook vroeg ik me af hoe jullie het doen om je nagellak er langer op te laten? Bij mij breken er na een dag of twee altijd hoekjes af..
Yv_ schreef:Nailart wordt hier ook gewoon besproken, vooral Stef en Tazzey zijn er vrij fanatiek mee!
Met LS heb ik totaal geen problemen om het af te halen. Drenk een watje in de remover, druk dat een paar seconden aan op mijn nagelplaat en haal dan met 1 veeg meestal al 80/90% weg. Voor hardnekkige glitters is idd wel de folie-methode aan te raden. Heb ik zelf alleen nooit geduld voor, ik boen altijd als een malle. Is alleen niet echt aan te raden, omdat de glitters op die manier wel voor beschadigingen kunnen zorgen.
Zo dat is lang Imandra!
Tazzey schreef:3 weken red ik niet. Gelakt over een kunstnagel misschien wel maar ik ben na een paar dagen toe aan een nieuwe kleur
Tazzey schreef:Ik heb vandaag een persbericht over de OPI Soft Shades 2015 op m'n blog staan. Een leuke collectie, vooral de topcoat is gaaf.