Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:46

Ik was gister extreem moe na de workouts. Beetje teveel geweest denk ik?
Hebben jullie dat ook weleens? Of ben ik gewoon minder fit geweest.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:53

Ik heb nu voor het eerst een beetje spierpijn en moet ook weer wat gezonder gaan eten denk ik. :o

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:57

Jolien87 schreef:
Ik combineerde de shred (en daarna ripped) ook met 6w6p. Dit vond ik erg fijn om te doen dus deze combi raad ik je dan ook wel aan.

Ik kwam er trouwens achter dat de filmpjes op 4share het niet meer doen.
Zijn er ook nog andere linkjes voor deze filmpjes? Ik hoopte namelijk na de 30DS, weer Ripped in 30 te kunnen doen.

Ripped in 30 staat gewoon op youtube en vimeo

http://www.youtube.com/watch?v=Vh_VDd5288g

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 10:11

Oh te gek. Thanks! :*

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:53

Oeeh ik meld me ook! Zojuist de eerste training gedaan van 30 day shred en het viel me nog best wel zwaar! Zou hier en daar nog wat motivatie nodig hebben om door te gaan _O-

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:02

F_Orumster schreef:
Ik was gister extreem moe na de workouts. Beetje teveel geweest denk ik?
Hebben jullie dat ook weleens? Of ben ik gewoon minder fit geweest.

Ik heb t nooit gehad na een workout, maar wel tijdens. Zo gaat het dagen goed en dan opeens komt er een dag dat 2 kilo gewichten nog te zwaar zijn.
Maar het kan zijn dan de combinatie KB en 30DS te zwaar is en dat je jezelf tegen komt momenteel. Kijk even of het vaker gebeurt, als dat zo is zou ik het een of het ander doen en eventjes niet allebei.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:18

Ja hoor, dat extreem vermoeide heb ik ook wel gehad. Na een dag werken, met 3 uur reistijd en paard nog een x shredden is dan net wat teveel :)

Ik zal laten weten hoe Ripped gaat in verhouding tot de onderste laag :o Overigens is het wellicht goed om aan te vullen met 6w6p..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 13:55

Meteen na een workout heb ik nog geen dip gehad, ik voel me wel altijd 'voldaan vermoeid'. Eet je voldoende? Misschien is het een suikerdip?

Of inderdaad, gewoon de combinatie die je heel zwaar valt. KB is echt zowat haar zwaarste workout vind ik.

Dat geheim voor de onderste laag wil ik ook wel; na BR was dat het plekje waar nog wat vetjes zaten. Nu zitten ze helaas ook alweer iets hoger :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:40

Dat is meestal de eerste plek waar vetjes tevoorschijn komen, dus helaas ook de laatste plek waar ze zullen verdwijnen.
Iets met zwaartekracht enzo.
Zorgen dat je alle spiergroepen goed traint anders zit je straks met een heel iel lijf en een buikvetje. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:50

Hahaha. Ik vond de buikoefeningen in de shred beter voor de onderbuik dan in 6w6p. Maar ik heb die ook maar 2 weken in level 1 gedaan. Level 2 was daar wellicht beter voor.
Wel frustrerend, zoomen ze steeds in op de buiken van jillian en dr hulpjes, dan voel je die pijn en denk je dat je zo goed bezig bent... Dan ga je de cooling down doen en in tegenstelling tot jillian blubbert mijn onderste rol er nog overheen. Zooo jammer!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 14:53

Tot je bedenkt dat Jillian ook van ver is gekomen en eerst ook een blubberende, onderste rol over haar broek heen had. :(:)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:36

Zo dag 6 zit erop.
Het befaamde buddah-buikje zoals wij m hier thuis noemen xD daar heb ik echt de grootste hekel aan. Naar ding is dat, als die ooit weg is ben ik de gelukkigste mens op aarde :P

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:38

Jolien87 schreef:
Tot je bedenkt dat Jillian ook van ver is gekomen en eerst ook een blubberende, onderste rol over haar broek heen had. :(:)

Ja dat kan wel zijn, maar jillian is en blijft commercieel, die zal echt niet aan dat figuur zijn gekomen door braaf eten en een half uurtje per dag. Zoals ze zelf ook zegt zijn zij en die meiden elke dag een paar uur in de sportschool te vinden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:25

Haha nee, zij redt het echt niet met alleen een half uurtje shredden. ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:53

Is zij dik geweest dan?

Misschien was de combi inderdaad wat heftig voor me, ik deed ook hard mijn best om alles zo goed mogelijk te doen zonder sjoemelen :Y) Ik had alleen gedacht dat het in het weekend wel zou moeten lukken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:40

Het boeddha-buikje :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:52

F_Orumster schreef:
Is zij dik geweest dan?

Misschien was de combi inderdaad wat heftig voor me, ik deed ook hard mijn best om alles zo goed mogelijk te doen zonder sjoemelen :Y) Ik had alleen gedacht dat het in het weekend wel zou moeten lukken.

Afbeelding
Zo was ze toen ze jong was. Ze woog toen bijna 90 kilo.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:24

Wat zijn jullie goed bezig zeg +:)+. Ga zo door!

Ik ben een tijdje uit de running geweest wegens privé omstandigheden..
Daardoor ben ik halverwege Killer Abs gestopt.
Nu wil ik langzaamaan weer gaan beginnen, dus ik dacht ik doe level 3 van de 30ds om weer in te komen.
Nou, dat viel vies tegen! Na 10 minuten stond het zweet al op mijn voorhoofd :').

Maar het voelt wel lekker om weer bezig te zijn! Ik hoop dat ik er nu mee door kan blijven gaan.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:29

Doet iemand de Hard Body?
Die wil ik gaan proberen te doen (wel opbouwen, eerst 10 min, dan meer etc. etc.)

Ik doe al heel veel cardio (3x zwemmen + 3x hardlopen + 3x wielrennen in een week) dus ben op zoek naar iets met kracht zegmaar, maar dan voor het hele lichaam (doe al 2x buik).
Is de Hard Body dan goed om drie keer weeks te doen of ... ?
Of raden jullie een andere aan?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:17

Misschien beginnen met de Shred? Dat is maar twintig minuutjes per dag, en geeft een mooie basis :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:29

Ik was eigenlijk van plan om Ripped te gaan doen, maar ik kan mijn dvd's echt ergens vinden.. Dus ik ben nu nog steeds aan het shredden steeds.

Maar ik had even een vraagje over een geschikt programma. :D Ik heb een soort van muffintop die altijd aanwezig is, dus ook als ik geen kleren aan heb. Bij mijn heupen is het zeg maar breed, dan deukt het in en dan wordt het bij mijn benen weer wat dikker. Hoe krijg ik dit weg? Welk programma zou daar geschikt voor zijn? Ik wil nl gewoon rechte heupen zodat het ook nog leuk lijkt als ik een korte broek aan heb met bikinitopje oid. :P Ik ben trouwens niet dik ofzo, gewoon normaal volgensmij. Mijn BMI is 20.4 en vetpercentage 17.7 - al vind ik dat vetpercentage een beetje laag want volgensmij ben ik nou ook weer niet zo dun, ik vraag me af hoe betrouwbaar zo'n meting is met zo'n ding wat je vast moet houden.
Dus, iemand die nog een leuk programma weet tegen die 'muffintop'? Of andere manieren om het weg te krijgen?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:34

Je kan niet zo maar kiezen waar je vet verbrandt helaas; wel kan je bijvoorbeeld focussen op de buikspieren, maar dan train je de spieren die onder het vetlaagje aanwezig zijn, en train je niet perse het vet er af.

Echter, uiteindelijk zullen alle vetjes ten onder gaan en smelten ~~}> En dan zijn we muffintopvrij!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 22:36

Je zou no more trouble zones kunnen doen. Maar als het vet is, is het een kwestie van vetverbranding en dus cardio. Helaas kun je niet plaatselijk vet verbranden.

Ripped in 30 staat op youtube, dat werd mij vanmiddag in dit topic verteld.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:18

Dat is het probleem, volgensmij zit er niet echt veel vet. :=

Ik heb even een (raar uitziend :') ) plaatje gevonden van mijn probleem:
Afbeelding
Alleen het poppetje ziet er hier een beetje kwabbig uit. :P Maar ik deuk dus in na mijn heupen (niet zo overdreven als op het plaatje) en dan wordt het weer breder. Het lijkt dus ook vaak hierdoor alsof ik een te strakke broek aanheb, maar dat is dan niet zo maar dat komt dan gewoon omdat het deel waar mijn broekrand zit smaller is dan het deel erboven.
Het is dus ook mijn bouw, maar ik dacht dat het misschien een beetje recht te trekken zou kunnen zijn door bepaalde spieren te trainen oid?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:22

Dat heb ik ook loose, ik had het niet toen ik 15 kilo lichter woog, maar toen zat er ook weinig vet aan. Ik denk dat je er weinig aan kunt trainen, superman en de schuine buikspieren zouden iets kunnen doen, maar zonder een overall workout zoals NMTZ, 30DS of ripped zul je geen verschil zien ben ik bang.