phormicola schreef:Een stuk dijbeenSinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen
Inderdaad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind () etc etc etc.
Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees
phormicola schreef:Een stuk dijbeenSinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen
CCCCC schreef:Winged schreef:Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind () etc etc etc.
Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees
Misschien een gek idee, maar anders van die sporthandschoentjes kopen?
phormicola schreef:Alleen m'n man, maar die vindt deze ontwikkeling zeer positief