phormicola schreef:Een stuk dijbeenSinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen
Inderdaad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind () etc etc etc.
Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees
phormicola schreef:Een stuk dijbeenSinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen
Leuk toch!
Nog even van Tumblr bekijken voor motivatie en dan gaan met die banaan.
). Verder gebruik ik 1kg en 2kg gewichtjes. Eventueel te combineren naar 3, omdat die van 1kg van die polsbandjes zijn.
CCCCC schreef:Winged schreef:Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind () etc etc etc.
Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees
Misschien een gek idee, maar anders van die sporthandschoentjes kopen?
) 
Ik voel me zo'n knuppel! Nu 2 weken rust (nouja dat deed ik al) en een kuur met ontstekingsremmers. Dokter moest lachen joh, die zei nou je hebt goed je best gedaan.. 

Wist wel dat ik pijn had maar toen hij die testjes deed was het toch wel nog pijnlijker. En dan ook nog uitgelachen worden door de dokter
ik lachtte zelf wel mee maar toch! 
Jammer want ik had graag willen rijden deze week.
)
Vrees dat t m niet echt gaat worden... Maar goed, dat dacht ik de vorige keer ook en toen kwam ik met een dik winstpunt thuis 

Toen maar in de buitenbak gereden daar, maar was niet zo fijn met al die motregen en modderige/zware bak. Rest van de week staat hij ook gewoon lekker in de wei, ik wacht wel tot het weer droog word. Normaal hou ik ook buienradar in de gaten, ik ga alleen als het droog blijft.
phormicola schreef:Alleen m'n man, maar die vindt deze ontwikkeling zeer positief

(ofterwijl: Nog 8 dagen om dat vel nog wat strakker te krijgen)