Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:23

phormicola schreef:
Een stuk dijbeen :') Sinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen _O-

Inderdaad _O-

CCCCC

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:25

Woei ik heb de bal en het matje gescoord. Nu even bijlezen :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:28

Winged schreef:
Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind ( :+ ) etc etc etc.

Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees _O-

Misschien een gek idee, maar anders van die sporthandschoentjes kopen?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:32

phormicola schreef:
Een stuk dijbeen :') Sinds de opkomst van de 'smart' phone zie je de leukste zinnen voorbij komen _O-

:)) Leuk toch!

Oef, ik heb gewoon weer spierpijn. Dat ga ik er zo even uit trainen ~~}> Nog even van Tumblr bekijken voor motivatie en dan gaan met die banaan.

En om terug te komen op wat vragen: ik ben 22 (lekker gemiddeld) en train in sportbh en zo'n sportbroek die net over je knieën gaat. En sportschoenen, anders krijg ik gigantische blaren (merkte ik ook pas na 6 dagen := ). Verder gebruik ik 1kg en 2kg gewichtjes. Eventueel te combineren naar 3, omdat die van 1kg van die polsbandjes zijn.

Mooie resultaten zie ik alweer hier! Morgen D-day, dan ga ik weer meten. Ben benieuwd, ik heb verschrikkelijk gezondigd de afgelopen tijd :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:38

CCCCC schreef:
Winged schreef:
Hebben jullie allemaal plastic gewichten? Ik heb neopreen gewichten, ik kan niet zo goed tegen zweet en plastic samen, voelt vervelend en krijg er schuurplekjes van. (ben als ik alles zo bij elkaar lees best wel kieskeurig qua sportspullen: Schoenen aan want anders krijg ik last van mijn voeten, oefeningen op de knie móet een matje onder, oefeningen op gewichten móet een matje onder anders krijg ik last van pijnlijke knokkels. Ik sport in een t-shirt omdat ik de wrijving met zweet en oksels niet fijn vind ( :+ ) etc etc etc.

Het is zowat een wonder dat ik sport als ik dit allemaal lees _O-

Misschien een gek idee, maar anders van die sporthandschoentjes kopen?

Zweet en handschoenen zijn verrot. Gaat de boel irriteren. Heb met paardrijden wel handschoenen aan trouwens, maar met hardlopen en shredden.. (erg he := ) _O-

Maar zoals ik het nu doe tlukt t :)

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:41

Oeps dijbeen moest beter zijn :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:44

Nou, ik heb jullie trouw gevolgd nadat ik dacht 'even' last te houden van mijn enkels.

Het deed echter vandaag nogsteeds pijn na anderhalve week, moest toch al naar de HA dus maar gelijk even laten kijken: in BEIDE enkels een peesontsteking :( Ik voel me zo'n knuppel! Nu 2 weken rust (nouja dat deed ik al) en een kuur met ontstekingsremmers. Dokter moest lachen joh, die zei nou je hebt goed je best gedaan.. ^)

Dus Jillian kan eigenlijk wel trots op me zijn, haha :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:45

Blergh ik heb het even helemaal gehad met eieren. Speciaal voor deze workout ben ik ze tegen beter weten in regelmatig gaan eten; maar sinds een jaar of wat word ik er zo snel misselijk van. Zo ook vandaag: ik heb een glas cola gedronken (het enige wat mij helpt bij misselijkheid) maar nog steeds voel ik me kotsmisselijk. Bah bah bah! -O-

Wat vervelend Amaryllis!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:50

Knuffel voor iedereen met wie het wat minder gaat :(:)
En jeetje Amaryllis dat is wel heftig!

Wat doen jullie eigenlijk met je paard met dit snertweer? :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:50

Bahbah, ook nog blaasontsteking erbij. Ik denk dtaik beter level 1 vandaag kan doen? Omdat ik al 2 dagen heb overgeslagen? Kijk wel hoe ik me daarna voel (ben nog wat grieperig) en dan eventueel nog level 2.

Of zou dat te veel zijn?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:52

Thanks ladies! Ik schrok er zelf ook wel van eigenlijk := Wist wel dat ik pijn had maar toen hij die testjes deed was het toch wel nog pijnlijker. En dan ook nog uitgelachen worden door de dokter ^) ik lachtte zelf wel mee maar toch! :')

Sannx94 Ik denk dat dat iets te veel van het goede is. Dadelijk ben je net zo'n kneusje als ik en lig je ineens 2 weken achter op schema :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:54

@ Bolivia: ik clicker er een beetje mee door de buien door, en vanzodra het stopt met regenen ga ik hun hoefjes kappen. Maar verder staan zowel ik als de paarden op rust: ik hou absoluut niet van regen + veel wind :') Jammer want ik had graag willen rijden deze week.

@ Amaryllis: dat heb je best een hoge pijngrens, dat je er al zo lang mee rondloopt

(misschien moet ik er wel bij vertellen dat ze lekker 24/7 buiten staan met schuilstal met z'n vieren; nu klinkt het alsof ik ze non stop in een hokje stop tot deze week voorbij is :') )
Laatst bijgewerkt door Bhriseis op 29-01-13 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:56

Ik doe weinig met paard. Elke dag een wandelingetje van een half uur, maar mijn bak is echt onrijdbaar op dit moment.

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:00

Jeetje Amaryllis dat is balen! Hopelijk gaat het snel beter!

Ik heb vanmorgen paardlief voor eerst sinds twee weken weer gelongeerd. Al leek het meer op zwemles...

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:03

Klinkt pijnlijk amaryllis

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:05

Mja daar zit ik dus ook mee :')
Geen idee hoe de bak erbij ligt maar denk dat rijden 'm niet gaat worden. En wandelen werd vorige keer drama toen er een vrachtwagen aankwam := Naja denk maar gewoon wandelen en hopen dat er geen enge dingen langskomen haha

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:06

Ik ga af en toe met stalgenoten naar een binnenbak, heb namelijk komend weekend wedstrijd :n Vrees dat t m niet echt gaat worden... Maar goed, dat dacht ik de vorige keer ook en toen kwam ik met een dik winstpunt thuis :)

Klinkt niet fijn Amarylis, sterkte ermee. Je enkels rust geven is ook niet echt het makkelijkste wat je kunt doen... Nu zittend oo de bank of vloer gewichtjes zwaaien? ;)

Ik ga zo maar even hardlopen. Ben druk met een opdracht die ik moet maken voor een sollicitatieprocedure (voor tweede ronde), en denk dat het wel goed is als ik het nu even laat rusten en frisse neus ga halen. Vaak heb je erna toch weer een helemaal verse kijk op geschreven stukken.
*kijkt of hardloopbroek van vriendje ook past...*

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:08

Doe ook niks met die van mij. Lopen lekker de hele dag in het land.

Denken we er wel om on topic te blijven? Ander hebben we hier straks weer een modje :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:09

Amaryllis, vervelend zeg! Beterschap ermee!

Valt me op dat er zoveel mensen sporten zonder shirt inderdaad, alleen met een sportbeha. Ik houd daar totaal niet van, is me veel te bloot, haha. Ik heb een sportbh, hempje en shirt aan. En vandaag heb ik zo'n strakke driekwartsbroek gehaald bij de Kruidvat, ideaal. :)

Een vriendin en ik wilden vandaag in de binnenbak gaan rijden. Kwamen we daar aan (20 min. naartoe gewandeld), sleutel vergeten. :+ Toen maar in de buitenbak gereden daar, maar was niet zo fijn met al die motregen en modderige/zware bak. Rest van de week staat hij ook gewoon lekker in de wei, ik wacht wel tot het weer droog word. Normaal hou ik ook buienradar in de gaten, ik ga alleen als het droog blijft.

Enn.. Weer ontopic. ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:17

Ach, ik begon heel netjes in bh + shirtje en een sportbroekje eronder. Inmiddels vind ik m'n hipster en bh wel genoeg bedekking :')

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:21

phormicola schreef:
Ach, ik begon heel netjes in bh + shirtje en een sportbroekje eronder. Inmiddels vind ik m'n hipster en bh wel genoeg bedekking :')

Die kant ga ik ook op ja :p Toch niemand die mij ziet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:23

Weet je wat; ik ga gewoon lekker nu shredden. Ik voel mij kotsmisselijk, krijg geen tussendoortje meer op (terwijl dat moet van de Eetmeter) en kan toch zo niet aan mijn thesis werken. Ik ben echt een klein kind als ik onpasselijk ben, dus ik zit toch maar te zitten. Gekookt heb ik ook al, dus na mijn douche kan ik met nieuwe moed aan het werk!

Ik zou zo'n frisse outfit ook wel zien zitten, maar tijdens élke workout komt mijn schoonmoeder wel eens op de kamer, dus dan houd ik het toch liever wat bedenkt :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:25

Monster_tos schreef:
phormicola schreef:

Die kant ga ik ook op ja :p Toch niemand die mij ziet.

Alleen m'n man, maar die vindt deze ontwikkeling zeer positief _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:33

phormicola schreef:
Alleen m'n man, maar die vindt deze ontwikkeling zeer positief _O-

_O-

Nog 8 dagen totdat ik het resultaat aan mijn vriendje kan tonen *\o/* (ofterwijl: Nog 8 dagen om dat vel nog wat strakker te krijgen)

Wie had het matje van het kruitvat nu gekocht? Is het wat? Ik ga zo even naar de winkel, ben erg benieuwd!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:43

Ik was vanmiddag bij de Kruidvat maar ik vond die matjes erg dun. De shirtjes vond ik van flutmateriaal.