Gisteren was het plan om te gaan trainen, ware het niet dat het 's morgens maar bleef regenen. En toen ik eenmaal gedoucht was en naar mn ouders wilde gaan, ging de zon schijnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauraennala schreef:Gaaf dat de profs langs komen!
Citaat:Gisteren was het plan om te gaan trainen, ware het niet dat het 's morgens maar bleef regenen. En toen ik eenmaal gedoucht was en naar mn ouders wilde gaan, ging de zon schijnenToen toch nog maar even op de fiets gestapt samen met een vriendin. 35 km gefietst en geoefend met kop over kop fietsen, was heel leuk! We zagen er daarna wel echt uit als 2 monsters, zo vies
Lauraennala schreef:Neemt niet weg dat als die waarde echt zo is, een straf terecht is. Regels zijn regels. Maar ontslaan bij de ploeg vind ik te ver gaan (gebaseerd op de informatie die ik heb).
Huertecilla schreef:Froome heeft gisteren aan de pers verklaard dat hij ´justice´ wil en net zo behandeld wil worden als iedereen.
Nu weet ik niet hoe hij dat bedoeld heeft meer grote verontwaardiging alom uiteraard: indien hij als anderen behandeld zou zijn, was hij al voor een kaar of zo geschorst. Het is alleen het leger advocaten van Sky wat hem in het zadel houdt.
Ook heeft hij gezegd dat salbutamol niet op de lijst van verboden middelen staat. Nee, maar er is wel een grenswaarde en zíjn waarde is zó hoog dat het alleen via injectie bereikt kan worden.
Ik ben door zijn verklaringen van het hek af.
Ik hád geen mening en wilde hem het voordeel van de twijfel geven maar ben nu toch echt anti Sky en - Froome.
Zumvind ik het.
Nota bene hét topteam met de grootste mond over tansparante nultolerantie.
Dit kan de wielersport missen als kiespijn.
Lauraennala schreef:Heb je een bron waarin staat dat het per injectie geweest moet zijn? Puur uit interesse hoor.
Citaat:Voor zover ik begreep worden dit soort zaken normaal altijd achter de schermen uitgezocht. Dat snap ik wel..
Lauraennala schreef:Wat tof voor Wout zeg, super knap
Lauraennala schreef:Over het algemeen kweek je niet net zoveel spieren als dat je vet afvalt, tenzij je een bodybuilder beeld in je hoofd had