Lauraennala schreef:Heb je een bron waarin staat dat het per injectie geweest moet zijn? Puur uit interesse hoor.
Niet paraat. Moet ik ook zoeken en dat kan je dan ook zelf.
Wat ik gelezen heb is de grenswaarde het maximum wat met een inhaler bereikt kan worden. Dat het dáárom díe waarde is.
Even een correctie van mezelf; kan ook oraal zijn ingenomen. De crux is dat de grenswaarde bij de inhaler ligt.
Citaat:
Voor zover ik begreep worden dit soort zaken normaal altijd achter de schermen uitgezocht. Dat snap ik wel..
Klopt en dat hoort ook zo.
Lekken zijn echter ook de orde van de dag bij ándere renners.
Duurt erg lang dit keer omdat Sky het beste team advocaten heeft. Een lek is dan exponentieel waarschijnlijker en ja hoor.
Laten we wel zijn het is nu allemaal alleen juridisch steekspel en daar zijn heel veel betrokkenen niet blij mee dus... info lek.
Het gevolg is dat de Vuelta a Andalucia een farce is.
Als Froome een etappe of het GK wint en dan vervolgens gediskwalificeerd is het een beroving van nummer twee.
Als Froome zich inhoudt, níet voor de overwinning gaat en het als training doet om bovenstaande te voorkomen is het een beroving van de fans.
Het is gewoon een heel foute zaak. Van alle kanten. In alle aspecten. Zijn laatste uitspraken doen het allemaal geen goed.
Één Brit in de Vuelta en
Laat ie maar Brexit gaan