Sannuh schreef:Ja het deed wel even veel pijn, maar dat is dus echt 1 seconde en het was geen helse pijn ofzo
Als je een kind hebt kunnen krijgen is dit een eitje joh
whahaha idd dacht ik dus ookal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannuh schreef:Ja het deed wel even veel pijn, maar dat is dus echt 1 seconde en het was geen helse pijn ofzo
Pascal schreef:Sannuh schreef:Ja het deed wel even veel pijn, maar dat is dus echt 1 seconde en het was geen helse pijn ofzo
Pascal schreef:Sannuh schreef:Ja het deed wel even veel pijn, maar dat is dus echt 1 seconde en het was geen helse pijn ofzo
Manon88 schreef:@Pascal: Heb er twee, en vond het totaal geen pijn doen, maar het is vrij zinloos om dat te vragen want het is toch voor iedereen verschillend.
Wil nog een piercing bij laten zetten, maar niks in m'n gezicht en geen surface piercing.. maar nou weet ik dus niet wat ik nog zou kunnen laten zetten ^^
Pascal schreef:
Pascal schreef:ik zit al een poosje te denken om een tepelpiercing te nemen, maar ben zo bang dat het me vreselijk pijn gaat doen haha.
Ik vond een tatoe laten zetten totaal niet pijnlijk dus ik denk dan bij me eigen van die paar seconden zou dat nou echt zo erg zijn...
de mensen met een tepelpiercing deed het nou echt zo vreselijk pijn?
pony25 schreef:Manon88 schreef:@Pascal: Heb er twee, en vond het totaal geen pijn doen, maar het is vrij zinloos om dat te vragen want het is toch voor iedereen verschillend.
Wil nog een piercing bij laten zetten, maar niks in m'n gezicht en geen surface piercing.. maar nou weet ik dus niet wat ik nog zou kunnen laten zetten ^^
hmm een clithood
Goldie schreef:Dat dacht ik al, had al meer gehoord dat dat best wel agressief wasIk heb nog wel iets staan wat er op lijkt maar dan zachter is, zit ook iets van kamille in (kreeg ik er toen bij). Maar uhm met zeezout, dat gaat toch vreselijk prikken
Er zat nu alweer allemaal viezigheid (wondvocht).. Echt irritant, met m'n andere gaatjes heb ik nooit ergens last van gehad.
_Scarlet_ schreef:Foto van mijn piercing:
http://img81.imageshack.us/img81/8023/piercing7gh.jpg
Heb dus ook nog 3 gaatjes aan beide kanten