Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:99.., wat goed! Vlot gelopen ook als je tussendoor 2x hebt gewandeld!
Samantha, zondag de 29ste! https://cairnadventures.nl/trail/winter-editie-2024-veluwezoom-trail-walk/
Suliko schreef:99.., wat goed! Vlot gelopen ook als je tussendoor 2x hebt gewandeld!
Samantha, zondag de 29ste! https://cairnadventures.nl/trail/winter-editie-2024-veluwezoom-trail-walk/
germie schreef:MIjn grondcontacttijd zit op 390ms, terwijl het gemiddeld rond de 300 ligt. Als ik snellere stappen wil maken, dus kortere passen, dan ben ik direct moe, dat hou ik 100m vol. Maar ben wel blij dat ik dus weet dat de links-rechts balans wel goed is. Daar was ik het meeste bang voor wegens die pees en omdat ik daardoor toch een loopje heb aangewend zeg maar, althans dat denk ik. Zo voelt het.
Dus ben toch wel blij met mijn aanschaf van 95 euro, die hrm pro hartslagband.![]()
Qua hartslag merk ik geen verschil.
Heb er nu 3 keer mee gelopen. Enige punt is dat je niet moet vergeten hem om te doen.![]()
VErder wel last van de rug nu, maar een duikmaatje die ook loopt ook. Die liep gisteren 9km en kwam net op de lijn dat hij last van z'n rug heeft, waarschijnlijk van het weer. Ik heb ben ook opgestaan met een pijnlijke rug, dus het zal dan het weer wel zijn. Ik was gisteren ook doorweekt en thuis koud. Ben wel na het eten gaan douchen, kreeg zelfs in huis nog een reynaud vinger.
Lughnassadh schreef:996981, wat goed! Ik vond/vind dat het leukste, zo'n verrassing.
SV, dat is lef hebben. Beetje modder vind ik niet erg maar dit is wel next level.
Meiden, dankjewel! Ik heb gelukkig een geweldige arts. Echt zo een die je iedereen gunt. We gaan samen wel een weg vinden. Welke weg dan ook. En ja, voor nu voelt 30 december voor mij ook heel ver weg. Zeker met ook nog Kerst er tussen. Dat ik dan uren aan tafel zit voor niks. En ik krijg nog wel voeding binnen via de sonde natuurlijk maar dat is echt veel te weinig. En helaas voor mij is even de sondevoeding omhoog gooien niet dè oplossing.
En ondertussen blijf ik hier wel gewoon meelezen en als het lukt reageren.