Wow Bootsie, toffe route.
Gaucho, wat mooi weer zeg.
Die collage is ook puur praktisch, zo hoef ik met de slechte verbinding prutsmuts maar 1 foto te uploaden

Anyway, ik geniet volop van mijn herfstvakantie....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faringo schreef:Prachtige foto's gaucho en bootsiebob. Door jullie foto's krijg ik steeds meer zin in m'n vakanties dit jaar.
Jij hebt inderdaad niet heel best weer tot nu toe goof, maar het bos ziet er alsnog erg mooi uit.
Goof schreef:'Mijn' bos. Grappig, voor mij is 'mijn' bos het Mastbos, zet me geblinddoekt ergens neer en ik weet waar ik ben. Ik ken iedere plekje, ieder padje, iedere boom. Alhoewel het Speulderbos nu ook meer en meer eigen aan het worden is. Leuk is dat.
Wat is voor jullie 'mijn' bos?
Pien, voor jou ook het Mastbos??
pien_2010 schreef:Goof schreef:'Mijn' bos. Grappig, voor mij is 'mijn' bos het Mastbos, zet me geblinddoekt ergens neer en ik weet waar ik ben. Ik ken iedere plekje, ieder padje, iedere boom. Alhoewel het Speulderbos nu ook meer en meer eigen aan het worden is. Leuk is dat.
Wat is voor jullie 'mijn' bos?
Pien, voor jou ook het Mastbos??
Goof, we gaan een mee tootje doen. Ik heb in dat bos veel gewandeld, gefietst, met de kinderen gespeeld en met Hercule onder de vrouw gereden en met de men wagen. Zeer zeer veel fijne goede herinneringen. En in huize den Deijl ons wettelijke bruiloft gevierd.