mriek1990 schreef:Ballard fijn dat het zo opschiet, heerlijk lijkt me dat om het telkens weer meer af te zien.
Haha, ik zou ook geen pissebed eten.![]()
Gnome, mwuah ik sla even een ronde over met die pissebed haha. Wat een lekker ontbijtje had je zeg!
Spannend dat het telkens zo aan het rommelen is. Hoop je dat het doorzet of nog even wachten liever? Logisch van de hormonen, lekker huilen als je dat nodig hebt hoor.
Lekker weer was het vandaag ja! Ik heb heerlijk buiten gezeten, wel onder het zonnescherm i.v.m. Hidde.
QueenE makkelijk geboorteplan heb je, kort maar krachtig.![]()
MisaAnnemijn ik zag alweer een mooi, vrolijk jurkje langs komen op je instagram.
Stom van de regen, wat kun je daar snel zat van zijn hé?
Celeste wat fijn van de suikertest! Heb je een tip voor een lekkere 0.0 wijn? Die heb ik nog niet gevonden haha. Staan leuke dingen voor je op de planning met de kleine.
Azmay fijn dat de communicatie wel goed was tijdens je bevalling. Hoe gaat het nu met je?
Wij zijn vandaag bij mijn ouders op bezoek geweest, voor het eerst op bezoek samen met Hidde. Ging hartstikke goed! De mannen hebben voetbal gekeken, ik zat heerlijk buiten met Hidde, mijn moeder en de buurvrouw. Ook avond gegeten daar, mams had lekker risotto gemaakt.![]()
Morgen moeten we met Hidde weer naar de chiropractor. Ben benieuwd wat die weer bij hem gaat doen.
Stuurt m'n paps net deze foto over de app. Had niet eens door dat hij die gemaakt had.![]()
[ [url=m/hdI6Vb.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Sorry ik blijf ook maar foto's delen van Hidde)
Prachtige foto weer!! Hier geen bezwaar tegen hoor. Voor dit soort plaatjes doen we het toch

Hier alweer 2 uur wakker door de pijn in m'n lies/heup. Echt om waanzinnig van te worden. Kan wel gewoon lopen ermee maar liggen.. Gaat overal doorheen alsof er een spier of zenuw klem zit. Zit te twijfelen over een pijnstiller maarja dan ben ik weer bang dat ik eventuele lichte weeën niet opmerk.
Ik ben nu officieel 37 weken dus hij mag komen. Kijken er nu ook echt naar uit.