Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Swah schreef:Met die overvolle supermarkten nu neemt het alleen maar toe, en denk maar niet dat iedereen zich met kerst aan de regels houdt.
De piek is er nog lang niet.
Cer schreef:Ohh brrrr ik moet nog.. ik ga het vanavond proberen en anders morgen ochtend op hoop van zegen dan maar... en ik heb alleen maar de gewone dingen nodig. Nu wel 2 dagen extra gezien de supers wel/niet dicht zijn met eerste en tweede kerstdag..
Relaxed schreef:Vriendin was gisteravond laat gegaan, toen was het rustig..
Citaat:Ik moet ook nog..![]()
Inschattingsfoutje van mij..
idinn schreef:Relaxed schreef:En dan schijnbaar ook een babyboom omdat de 1e lockdown 9 mnd geleden was.. Nooit bij stil gestaan
Ik snap dat dus niet.. waarom wil je je midden in een pandemie gaan voortplanten
idinn schreef:Relaxed schreef:En dan schijnbaar ook een babyboom omdat de 1e lockdown 9 mnd geleden was.. Nooit bij stil gestaan
Ik snap dat dus niet.. waarom wil je je midden in een pandemie gaan voortplanten
pien_2010 schreef:Ach als je toch thuis moet blijven en de babywens was er al, kun je het beter nu doen. Kun je later weer je carrière oppakken.
Én als niets meer mag, binnen blijven moet dan is sexen ook wel heel leuk en ook daar kunnen kinderen van komen. Dat is de creativiteit vd mens.
Onlangs was op het journaal dat er nog nooit zoveel sex speeltjes online zijn besteld. De een zijn dood is de ander zijn brood
Cer schreef:Citaat:Ik moet ook nog..![]()
Inschattingsfoutje van mij..
Nou ja ik doe lopend boodschappen dus ik kan ook niet voor twee weken boodschappen op mn rug nemen..En de versproducten haal ik ook om de 2 a 3 dagen.. dus het hoeft niet perse een inschattingsfoutje te zijn..
Ik begrijp niet dat er meer mensen zijn dan normaal, er wonen toch nog steeds hetzelfde aantal mensen in een stad/dorp? Waarom is dat dan zo anders dan de afgelopen dagen.. hadden ze vorige week geen boodschappen nodig ofzo.. i dont get it
safina schreef:pien_2010 schreef:Ach als je toch thuis moet blijven en de babywens was er al, kun je het beter nu doen. Kun je later weer je carrière oppakken.
Én als niets meer mag, binnen blijven moet dan is sexen ook wel heel leuk en ook daar kunnen kinderen van komen. Dat is de creativiteit vd mens.
Onlangs was op het journaal dat er nog nooit zoveel sex speeltjes online zijn besteld. De een zijn dood is de ander zijn brood
En je moet het na al het geruzie door het op elkaars lip zitten ook weer goedmaken...
Relaxed schreef:Ik ben er ook bang voor, vanmorgen bij appie rechtsomkeert gemaakt, stond gewoon een rij buiten
Relaxed schreef:https://m.facebook.com/groups/185962801 ... 468264623/
Dit is zo heftig.. Meekijken in het plannen van ok's..
verootjoo schreef:Relaxed schreef:Vriendin was gisteravond laat gegaan, toen was het rustig..
De schappen ook zeker
Ik heb gewoon alles op internet besteld bij Ah en afgelopen zaterdag laten bezorgen, en bij de slager/bakker/groentenboer bestelling doorgegeven en dat ga ik morgen ophalen.
Ik snap echt niet waarom je jezelf in de supermarkt zou kwellen
secricible schreef:Mensen moeten thuis blijven, zitten knus op de bank. Net als dat een stroomstoring voor een babyboom zorgt, zorgde deze lockdown daar ook voor, mits je zonder zkh-hulp zwanger kan worden.
Tiggs schreef:secricible schreef:Mensen moeten thuis blijven, zitten knus op de bank. Net als dat een stroomstoring voor een babyboom zorgt, zorgde deze lockdown daar ook voor, mits je zonder zkh-hulp zwanger kan worden.
Een vriendinnetje van mij is zwanger geworden, terwijl de kans dat dat zonder ziekenhuishulp zou gebeuren echt minimaal was.
Relaxed schreef:Tiggs schreef:
Een vriendinnetje van mij is zwanger geworden, terwijl de kans dat dat zonder ziekenhuishulp zou gebeuren echt minimaal was.
Hoor je vaker he, niet ermee bezig, focus op andere dingen en voila..