Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:35

Het meisje is wel degelijk ziek, waarschijnlijk door de vaccinatie tegen Mexicaanse griep. Maar inmiddels is ze zeventien.
Een forum genaamd dewaarheid heeft dit als eerste gedeeld, blijkt het bij heel veel zaken niet zo nauw te nemen met die waarheid.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:37

Ik vraag me af hoe dat werkt. Zijn het mensen die doelbewust een nepverhaal de wereld in helpen, of is het een verhaal dat een eigen leven is gaan leiden?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:42

Iets kan natuurlijk heel makkelijk gaan van

"Kijk: entingen kunnen bijwerkingen hebben"

naar

"Kijk, coronaentingen kunnen bijwerkingen hebben"

naar

"Kijk, coronaentingen hebben heel erge bijwerkingen".

Maar ik geloof oprecht ook wel dat er verhalen die niet helemaal kloppen doelbewust naar buiten worden gebracht. Bewijzen kan ik dat dan weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:55

Magrathea schreef:
Ik vraag me af hoe dat werkt. Zijn het mensen die doelbewust een nepverhaal de wereld in helpen, of is het een verhaal dat een eigen leven is gaan leiden?

Grappig dat je dat vraagt. Dat is nou precies wat ik me ook afvraag. Al heel lang. Wie bedenkt die dingen? Trollen va de Russische geheime dienst? Aandachtzoekers? Mensen met een grote fantasie die in hun eigen hersenspinsels gaan geloven? Narcisten die op zoek zijn naar bewonderaars? Is het wel eens onderzocht eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:05

Als ik naar mijn zusje kijk, zij is een anti vaxxer, al jaren. Zij gaat enkel op zoek naar verhalen die haar standpunt bevestigen. Zij slikt vervolgens voor zoete koek dat er een chip wordt gevaccineerd. Bizar hoe dat werkt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:07

Zeker worden verhalen doelbewust de wereld in geholpen. Kan best iemand zijn die denkt laat ik even een grap uithalen. Maar een grapje kan wel serieus uitlopen tot een groot iets ( van een mug een olifant maken).

En zijn ook genoeg gekkies die een mooie website hebben , en een heel team denk aan Willem Engel. Maar die net zo vies geld verdienen eraan op deze manier. Eigenlijk doen die precies hetzelfde als waar ze zo tegen zijn namelijk macht.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:08

Hier ook weer een discussie gehad over die chip.
Ik: En dan? Wat kunnen ze daarmee dan?
Zij: Je overal volgen en zien waar je bent.
Ik: Dat werkt bij de chips van honden/paarden toch ook niet zo?
Zij: De mensen krijgen een andere chip die continu doorgeeft waar je bent.
Ik: Dat is onmogelijk zonder stroom, dus moet er ook gelijk een (flinke)batterij ingepland worden die jezelf elke moet opladen en/of vervangen. Dus het is absolute onzin.
Zij: Nee hoor, 5G zorgt voor de verbinding en voor het opladen van de chip.

Ik: Laat maar -O- :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 03:21

Brainless schreef:
Ik: Dat is onmogelijk zonder stroom, dus moet er ook gelijk een (flinke)batterij ingepland worden die jezelf elke moet opladen en/of vervangen. Dus het is absolute onzin.

Maar dan tergelijk ook het snelste internet willen hebben om dingen op te zoeken en daar gaat 5g voor zorgen haha. Tuurlijk kun je last krijgen van straling maar bij 3g hoorde je ook niemand erover klagen dat het zogenaamd allemaal gevaarlijk is en een complot

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:00

Brainless schreef:

Nee joh, Bill Gates heeft ook superzuinige batterijen gemaakt met een lange levensduur die tegelijkertijd met de chip ingebracht wordt en die zich non-stop op kan laden via draadloos opladen aan de stroom van je hartactiviteit. Dat kun je toch overal lezen? :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:13

Brainless schreef:

O my...

Heeft ze Facebook? Dat is pas een tracking chip :') .

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:30

secricible schreef:
Brainless schreef:

Nee joh, Bill Gates heeft ook superzuinige batterijen gemaakt met een lange levensduur die tegelijkertijd met de chip ingebracht wordt en die zich non-stop op kan laden via draadloos opladen aan de stroom van je hartactiviteit. Dat kun je toch overal lezen? :j

Klopt hoor, zwager heeft een icd of zoiets , hij zegt altijd dat hij niet dood kan want ze moeten eerst de batterij uitschakelen, zwarte familiehumor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:39

Dat vaccin verandert ook je DNA, dus waarschijnlijk zorgt je DNA er dan voor dat het chippie blijft werken?

:Y)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:40

Je nieuwe DNA wordt een oplader :)*
Ik heb het opgelost jongens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:41

Es_ther schreef:

Gooi jij het ff in de groep van wappies? :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:43

Relaxed schreef:
Es_ther schreef:

Gooi jij het ff in de groep van wappies? :')

Durf niet -O-

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:44

ik denk dat je dan opperwappie wordt Es_ther _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 10:44

Niet dat ik in vaccin-chips geloof, maar zoiets moet toch zonder stroom kunnen, net zoals de chips die al bestaan waarmee je kunt betalen etc?
Of moet je dan snachts je arm op een lader leggen :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:49

een chip om mee te betalen wordt gewoon uitgelezen. Die zendt niet zelf actief een signaal uit ofzo. Als je GPS wil tracken uit een chip moet die actief een signaal uitzenden en dat kost stroom.

Er is een verschil tussen een zendende chip of een informatiechip. Een floppydisk van vroeger (ook een soort informatie-chip) heeft ook geen stroom nodig bijvoorbeeld, of een USB-stick.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:50

secricible schreef:
een chip om mee te betalen wordt gewoon uitgelezen. Die zendt niet zelf actief een signaal uit ofzo. Als je GPS wil tracken uit een chip moet die actief een signaal uitzenden en dat kost stroom.

Er is een verschil tussen een zendende chip of een informatiechip. Een floppydisk van vroeger (ook een soort informatie-chip) heeft ook geen stroom nodig bijvoorbeeld, of een USB-stick.

Ah helder idd, want ik zat ook al te denken, hoe werkt het dan met die chip van de kat..

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:53

Dimphyl schreef:
Niet dat ik in vaccin-chips geloof, maar zoiets moet toch zonder stroom kunnen, net zoals de chips die al bestaan waarmee je kunt betalen etc?
Of moet je dan snachts je arm op een lader leggen :+

Er zijn echt wel verschillende opties, tuurlijk.

Biotechnologie kan heel veel, een interessant gebied vind ik.

Maar dat er mogelijkheden zijn wil nog niet zeggen dat íédereen dat via notabene een enting gedwongen binnenkrijgt. Dat is gewoon niet aan de orde.

Orwell zou er van smullen trouwens :') :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:54

Relaxed schreef:
secricible schreef:

Ah helder idd, want ik zat ook al te denken, hoe werkt het dan met die chip van de kat..

Je kat aan de oplader leggen :+.

Oke oke, ik stop al..

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:55

Es_ther schreef:
Relaxed schreef:

Je kat aan de oplader leggen :+.

Oke oke, ik stop al..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:59

_O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:01

Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:03

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus

Misschien moet je eens research doen naar slavernij en racisme. En wat doet mosanto?
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 08-12-20 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt