DideH schreef:Zertab schreef:
@San: ik wil aantal grammen aanpassen. En dat kan niet.
Als je ergens 500 gram zou hebben gehad dan voer je toch gewoon 5 van 100 gram in?
Dit bedoelde ik inderdaad, is niet zo moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Ik probeer in de avonden ook kha te eten. Maar niet vanwege de koolhydraten maar vanwege dat ik dan meer groente binnen krijg..
fjordjes schreef:Vorige week was dan 700 gram en daarvoor zowat niks en daarvoor 900 gram maar in de tussentijd ook weer wat aangekomen.
Neverland schreef:Ik vind 900 gram behoorlijk veel?
Ik ben vandaag begonnen met een nieuwe functie en dus een nieuw team en nieuwe baas en ik ben zo nerveus dat ik nu al mijn ontbijt en lunch heb opgegeten.Dus nu volhouden tot 17:00.
Saskia9 schreef:Even een ego... Ik heb gisteren tijdens het wandelen iets met miin enkelbanden gedaan waardoor ik nu loop alsof ik minstens 80 ben![]()
Dus even niet sporten voor mij helaas.. En was zooo goed bezig. Voelt echt alsof ik nu minstens 10 kilo gaa aankomen
gaucho schreef:Saskia9 schreef:Even een ego... Ik heb gisteren tijdens het wandelen iets met miin enkelbanden gedaan waardoor ik nu loop alsof ik minstens 80 ben![]()
Dus even niet sporten voor mij helaas.. En was zooo goed bezig. Voelt echt alsof ik nu minstens 10 kilo gaa aankomen
Als het echt iets langdurigs wordt: goed te doen met geblesseerde enkels is zwemmen / aquafitness en later ook fietsen.