Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
soeboenoe schreef:LadyMadonna schreef:Soeboenoe, kom er straks even op terug, ik zit tussen klanten door
Helemaal prima hoor!A_nouk schreef:Ik heb een keertje met lange acryl nagels tot in het levende deel van de nagels een scheur gehaald tot bloedens toe. Dezelfde avond nog naar mijn styliste gegaan in een ontsmettende bad gezeten met die vinger, vervolgens heeft ze er een verstevigend gaas overheen gedaan en heldere acryl overheen gedaan zodat we het goed zichtbaar op konden blijven volgen. Valt of staat denk ik enorm met goede ontsmetting voor het plaatsen.
Ik was enorm blij met de versteviging van de acryl. Deed namelijk enorm zeer en nadat de acryl eropaf was de pijn grotendeels weg.
Als je op mijn Posts zoekt vind je denk ik nog een foto terug.
Ik heb even gezocht naar jouw foto's, maar ik denk dat ze niet meer bestaan? Staat volgens mij een prullenbakje bij![]()
Maar het klinkt in ieder geval wel als erg pijnlijk...
"Gelukkig" is het bij haar niet helemaal door, ligt er nog wel nagel over het leven, maar erg dun. Ik denk dat wanneer ik er een vijl bij in de buurt houd, ik meteen in het leven zit.
Dus wil vooral voorkomen dat ze nogmaals omklappen als er nieuw acryl over zou gaan. Weet namelijk hoe je dan door de grond gaat
LadyMadonna schreef:Ik begrijp dat het echt door een stom ongeluk is gekomen en niet door lompigheid?
A_nouk schreef:AhEventjes gezocht, eerste even in spoiler;
Spoiler:
[ [url=m/JPFnjK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q1YXj5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G5Lsn2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was een ongelukje met een heet paard en een longeerlijn...