MarlindeRooz schreef:Ik wil dat ook gaan doen, maar durft niet zo goed. Misschien als ik meer conditie heb. En minder vet haha.
Zometeen eerst een sollicitatie, en dan vanmiddag sporten. Heb er zin in al!
Succes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik wil dat ook gaan doen, maar durft niet zo goed. Misschien als ik meer conditie heb. En minder vet haha.
Zometeen eerst een sollicitatie, en dan vanmiddag sporten. Heb er zin in al!
Hele dag gewerkt en met tassen gezeuld (leuk zo'n weekend weg met kantoor, maar wat een gedoe man
), paard gereden en net helemaal afgemat door m'n pt 
Dus ook even geen sportschool, al gaan we wel flinke stukken lopen
kies gebroken nu ab en pijnstilling maandag kies eruit als ontsteking iets minder is. Anders te grote kans op meer narigheid. Volgende week trainen zal dan ook niet gaan vrees ik. Geen idee hoeveel last hij krijgt. Spannend wel ivm zijn leeftijd.
zeker als hij al zo oud is... Hopelijk gaat het allemaal goed!
!
Ben deze week ook nog niet echt begonnen omdat ik niet genoeg tijd had, maar heb wel een paar sessies min of meer gedaan om te wennen aan de rusttijden en tempos etc. Maar ja dan heb ik er toch weer dingen aan toegevoegd en dat mag vanaf volgende week niet meer 

?
Mwah, de rust tussen m'n sets squats is wel 3 minuten en tussen de RDLs 2 minuten dus het duurt op zich langer dan je denkt. Doel ervan is ook sterker worden (squats, deadlifts en bench althans) en langer trainen is niet per se beter. Dit is dan wel 5x per week (dit is maar 1 dag, ze zijn natuurlijk allemaal anders
) en momenteel train ik 4x per week.
maar misschien helpt het als ik hier gezellig mee kan kletsen.
Eulogy schreef:Leuk Suuszels, succes!
Veel plezier Dreamer!
Ik kan me niet aan m'n nieuwe schema houden omdat het zo weinig volume is vergeleken met wat ik gewend ben _O-Ben deze week ook nog niet echt begonnen omdat ik niet genoeg tijd had, maar heb wel een paar sessies min of meer gedaan om te wennen aan de rusttijden en tempos etc. Maar ja dan heb ik er toch weer dingen aan toegevoegd en dat mag vanaf volgende week niet meer
Vandaag had bijvoorbeeld moeten zijn:
Squats 4x6 @ 65%
RDLs 3x6
Bulgarian split squats 3x12
Back extension 3x12
En ik deed
Squats 4x6 @65%
RDLs 4x6
Superset leg press 4x12 / dumbbell goblet squat 4x12
Bulgarian split squats 3x12
Barbell reverse lunges 4x12
Kickbacks 4x15
Oeps

Frummels schreef:4 sets 8-12 hh: rack pulls
4 sets 8-12 hh: bench press
4 sets 12-15 hh: per been: barbell split squats
4 sets 8-10 hh: machine seated pully row
3 sets 8-12 hh: bicep curl
3 sets 6 hh: power snatches
3 sets 6 hh: hang power cleans
. Hoe ga je hierbij in z'n werk? Want je hebt zowat alle spieren in je lichaam die je gebruikt, hoe warm jij op? En hoe bouw jij op naar je sets?
. Om op te bouwen naar mijn 4 sets in de bench (bv), ben ik al volgende setjes aan het doen:
. Maar als ik bv ergens een set van 5x5 deadlifts of cleans insteek, dan ben ik toch best wel even bezig in de opbouw naar een 5x5 gewicht.... Als je dat met zowat elke spiergroep in je lijf moet doen, lijkt het mij dat je enorm lang bezig bent. Als het allemaal in dezelfde spiergroep zit, ander verhaal (bv hamstring curls, deadlifts, lunges, bulgarian split squats, back extensions), maar op deze manier zou het mij nooit lukken