Ik doe krachttraining en cardio, vandaag alleen cardio gedaan, morgen weer beide
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik wandel wel een beetje met een doel, maar dat is meer een tijdsdoel. Bijv een half uur, of een uur, of ik wil een x aantal km lopen.
dus ik ga gewoon zwemmen vanavond, want daar had ik net geen zin meer in haha
Ik heb eigenlijk alleen tijd (en zin) om te bokken als ik op werk even tijd heb, haha.

extra leuk om dan te shoppen! Succes met sporten!
maar goed moet ergens beginnen.
moet wel echt even minderen, haha.
ik krijg altijd honger na het sporten, probeer daarin ook rekening te houden met mn lijstjes
ik zit in hetzelfde schuitje als jij, als je het erover wilt hebben, mag je me pb-en
knap dat jij dat gewoon doet! En mooi dat het rijden weer fijn ging
en zwemmen vind ik altijd zo fijn! Durf alleen niet in bikini nu
gisteren zou ik op -2000 moeten staan en ik sta op -2384 dus ik loop mooi voor op schema. Logischerwijs zou ik vrijdag een halve kilo afgevallen moeten zijn en eindelijk onder de 75 aantikken
ik hoop het! Ik merk dat ik door mn fitbit veel actiever wil worden om mn doel te halen, dat is echt fijn! Nu ik me zowel fysiek als mentaal beter voel, gaat alles veel makkelijker! nanoukkie schreef:krijgen jullie ook zo'n honger van cardio?!
Al zou het geen kwaad kunnen
Kun je uitleggen hoe dat precies werkt, beginnen met een negatieve energiebalans? Of is dat zo simpel als het klinkt en beweeg je eerst voor je eet in de ochtend?
ik schaam me ook in badkleding, maar wel iets minder in een badpak dan bikini. Dus doe ik die maar aan haha.
ik heb het wat op gevoel gedaan en doe dat nog steeds, dus het blijft een beetje gokken. Ik plan voor mezelf gewoon 1700 kcal, wat inhoudt dat ik 2200 moet verbranden om een negatieve energiebalans te krijgen van 500. Ik probeer dus in de ochtend al zo veel mogelijk aan beweging te doen, zodat ik weet hoeveel speling ik de rest van de dag heb, maar even voor het idee; zondag heb ik alleen boodschappen gedaan en verder vrij weinig omdat ik dus niet fit was en toen heb ik 2040 kcal verbrand. Als ik gewoon naar school ga en een wandeling maak + een beetje huishouding is het al snel ruim 2600. Als ik ‘s avonds zie dat ik echt nog (te) laag zit, ga ik gewoon nog een keer wandelen. Snap je het een beetje?
ik ben altijd een beetje warrig haha
ik vind het echt heel knap van je, ook met het zwemmen! Je mag trots op jezelf zijn!
ik moet alleen zelf even het verschil uitrekenen. Ik heb wel een plaatje:
)
Zalm, sojabonen, zeewiersalade, rijst, avocado, sojasaus en wasabi
nanoukkie schreef:@Frummels: als je redelijk actief bent door de dag en kracht doet is het ook helemaal niet nodig.
Mijn lijstje van GISTEREN:
O: vetvrij yoghurtje met een halve banaan, blauwe bessen en honing
L: 2 vk broodjes. 1 met hummus en een met light boter en zwarte hagelslag. 1 omelet met tomaat & ui
T: zwarte chcolade met hazelnoten, appel
A: brocolli (met een beetje saus); cordon bleu en 2 aardappelen
T: 1 speltcracker met hummus
D: 1,5 liter water
Kracht: enkele oefeningen HITT
Cardio: 1 ruim uur op de loopband aan een redelijk tempo wandelen (500 kcal verbrand)
Ik heb morgen examen, wil nu alles hebben nagekeken alvorens ik ga fitnessen.
Echt actief gedurende de dag ben ik niet helaas. Ik zit 40 uur per week op mn kont achter een bureau.
)
vanochtend een klein uurtje gelopen en ongeveer 5,5 km, lekker zo vroeg op pad, dan heb ik nog veel aan mn dag!
dus desnoods nog even wat doen om er te komen

bijna voor een clubsandwich gegaan met patat, maar toch braafjes gekozen voor een broodje carpaccio, dus trots! 

)
Net lijstje heb je hoor!