Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:50

Het heeft zeker 4 weken geduurd voor ik goed mee was met metronoom en ik moest qua afstand en duur ook enorm terug eerst. En ik doe er oefeningen naast. Het is echt pittig idd! Na een drukke dag lukt het mij ook niet de eerste minuten. Hoofd moet echt leeg.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 17:28

Ik ben vandaag derde vrouw geworden bij een 4 mijl :wow: had al wel door dat ik redelijk vooraan in het veld liep maar niet dat het zo goed ging. Ben heel benieuwd naar m’n finishfoto want ik was echt in shock toen de speaker m’n naam riep :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 17:59

Heel goed gedaan! Heb je ook nog wat leuks gewonnen?

Ik heb meegedaan met de 3bergenloop, 12.5km vanuit Driebergen. Ik denk dat het ongeveer 50% overhard was. Het was een mooie route door het bos en gelukkig was het droog.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 18:36

WoW wat knap noeps! En SV ook fijne loop gehad :j

Ik heb een erg goede loopweek achter de rug. Gisteren 2x10 min gelopen, zo blij mee! Knie gaat echt lekker.
Vandaag ben ik een nieuwe outfit gaan kopen. 1 loopshirtje maar de rest is voor wat anders... ik wou na de kine wat functionele training bij pakken. Had me al ingeschreven voor 4 proeflessen van oa pilates, Crossfit, functionele training. Maar ik heb altijd gezegd: als ik ooit stop met paardrijden ga ik weer dansen. Dat kriebelde dus wel...

En dus vertelde ik mijn kine over mijn plannen qua functionele training. En voegde ik grappend toe: en als ik dat allemaal niet leuk vind ga ik dansen!

En tot mijn grote verbazing vond zij dat gelijk een veel beter idee :D dansers hebben erg veel bewegingen goed onder de knie en een goede balans en proprioceptie. Ze vond dit eigenlijk het beste idee nu voor mij, aangevuld met de oefeningen rustig thuis verder zetten.

En dus ga ik maandag mijn eerste proefles dansen. Zo zin in!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 19:04

Oh wat leuk Noeps dat de kine zo enthousiast waren over het dansen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 19:19

Piekosjj schreef:
Oh wat leuk Noeps dat de kine zo enthousiast waren over het dansen!

Volgens mij mix je nu twee dingen in één zin :')

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 19:32

Ehhhh oeps _O- niet bokken en werken tegelijkertijd :))

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:08

Ik struikel ook altijd over noeps omdat mijn nickname er ook in zit

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:54

Maar was dus ook erg blij :)

En ook blij dat ik een broek heb gevonden om mee te dansen die lang genoeg is. In mijn vorig leven was ik een giraf en daarvoor een langpootmug.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:21

poes schreef:
Maar was dus ook erg blij :)

En ook blij dat ik een broek heb gevonden om mee te dansen die lang genoeg is. In mijn vorig leven was ik een giraf en daarvoor een langpootmug.

Lengtemaat 34? :+
Ik heb de broeken van de Lidl van 2 jaar geleden.
Die waren lang genoeg dus ik heb er 5 van :')

Ik had vanmorgen heel erg spierpijn van de 9 km van gister. Ik was over mijn energie gelopen, weet niet of jullie dat kennen?
Vanmorgen 4 km met de pony’s gewandeld en even wat extra gezonde vetten en fruit gehad en alles is weer goed *\o/*

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:07

36... -O- heb ook een 38 liggen. Echt lange poten.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:23

Super, Noeps! Gefeliciteerd!

Ben vandaag na n 2de bijna-slapeloze nacht toch eventjes de rommel uit mijn lijf gaan lopen. Heb nu al voor de 2de avond/nacht op rij een allergische reactie, maar ik weet niet precies waarop. Vrijdag keel die bijna dicht zat, en gezwollen lippen, en vorige nacht na 2 uurtjes slaap wakker geworden met jeukende rode plekken op mijn benen, om gek van te worden! Gelukkig hielpen Nivea creme en n badje toch wat, tegen de ochtend waren de plekken grotendeels weg, enkel nog wat rode lijnen die overbleven. Na mijn loopje waren die echter ook helemaal verdwenen. Hopelijk vanavond wel eens n goede nachtrust... :(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:36

Heb mezelf ook weer even blij gemaakt met een paar shirts van de Lidl. Een lang loopshirt, een dun softshell jasje (lekker oranje!) en twee fietsshirts die me ook heel fijn lijken voor het lopen. Hebben een iets verlengd rugstuk en zakken op de rug.
De tights van de Hema zijn ook lekker lang, vind ze echt niet verkeerd!

Heb weer mooie, gebruikte schoenen en een flipbelt gehad voor de AZC - hardlopers van Middelburg. Blij mee! Wie er over heeft ... de Antilopen houden zich aanbevolen +:)+ .

Gisteren als wandelaar deel uitgemaakt van de nieuwe loopgroep. Ze gingen 1, 2 of 3 rondjes rennen rond een waterwin-meer. Met nog een geblesseerde loopster zijn we gaan wandelen met de hondjes en daarna een koffie / thee / koekjes - verzorgingspost gecreëerd :D . Was gezellig!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 16:45

Ik heb net een rondje in de wind gelopen, scheelde bijna niks of ik werd geraakt door een vallende tak.

Ik heb ook ooit wat gehad van de lidl. Maar qua broeken vind ik de nike power epic lux en de nike pro echt het fijnst. Schuren nergens en zakken niet af.

Bovenkleding heb ik van veel verschillende merken. Alleen hemdjes vind ik erg moeilijk te vinden. Ik heb een lang bovenlijf waardoor veel hemdjes of shirtjes te kort vallen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 16:46

Supervixen schreef:
Bovenkleding heb ik van veel verschillende merken. Alleen hemdjes vind ik erg moeilijk te vinden. Ik heb een lang bovenlijf waardoor veel hemdjes of shirtjes te kort vallen.

Ik ook, vandaar dus ook een fietshemd gekocht. Ben benieuwd of hij bevalt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:07

Ben jij in dit weer in het bos gaan lopen SV? Ik durfde langs de weg nog niet aan. Veel bomen omgevallen. Brrr! Kijk je wel uit :) we willen je niet missen :D

Pff gek weekend achter de rug. Enkele fijne dingen maar algemeen best sip. Morgen hopelijk lekker eraf lopen.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:34

Wij hebben vandaag ook lekker gelopen. 9 km, wel flinke, koude wind maar we wonen in het noorden en hier waaide het niet zo hard als in de rest van Nederland denk ik... Wel heel veel natte sneeuw, frisjes dus :+

Knuffel poes :+:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:44

Sneeuw?!

Dank je :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:31

poes schreef:
Sneeuw?!

Dank je :)

Jaa haha, ik was in t noorden van Friesland en hier sneeuwde het :)
Het was ook tussen de 0 en 1,5 graden vandaag :Y)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:44

poes schreef:
Ben jij in dit weer in het bos gaan lopen SV? Ik durfde langs de weg nog niet aan. Veel bomen omgevallen. Brrr! Kijk je wel uit :) we willen je niet missen :D

Pff gek weekend achter de rug. Enkele fijne dingen maar algemeen best sip. Morgen hopelijk lekker eraf lopen.

Nee hoor, gewoon een half uurtje door mijn woonplaats. Het enige droge half uurtje van vandaag.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 23:12

Brrr zo gevaarlijk met die tak dan zeg. Gelukkig niet geraakt SV!

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:58

Wat goed Noeps! Gefeliciteerd. *\o/*

Erg he die wind Supervixen? :( Gelukkig ben je heel gebleven!

Nou zoals de meeste van jullie wel weten was de CPC afgelast gisteren.
Erg balen maar snap het uiteraard wel dat ze deze beslissing hebben genomen.
Mijn plan was om een snellere tijd neer te zetten op de 10KM en het zou tevens mijn eerste CPC zijn.

Nu zit ik met het plan om in mei (Leiden) een halve marathon te lopen. :oo :oo
Zou dan ook direct mijn eerste halve worden in mijn leven dus wel erg spannend!
Maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben, loop wel vaker afstanden tot 16 km en dat gaat altijd wel prima.

Ga er nog even verder over nadenken of het een verstandig idee is maar aan de andere kant denk ik, waarom zou ik het niet doen? :))

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:38

Nozidia schreef:
Wat goed Noeps! Gefeliciteerd. *\o/*

Erg he die wind Supervixen? :( Gelukkig ben je heel gebleven!

Nou zoals de meeste van jullie wel weten was de CPC afgelast gisteren.
Erg balen maar snap het uiteraard wel dat ze deze beslissing hebben genomen.
Mijn plan was om een snellere tijd neer te zetten op de 10KM en het zou tevens mijn eerste CPC zijn.

Nu zit ik met het plan om in mei (Leiden) een halve marathon te lopen. :oo :oo
Zou dan ook direct mijn eerste halve worden in mijn leven dus wel erg spannend!
Maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben, loop wel vaker afstanden tot 16 km en dat gaat altijd wel prima.

Ga er nog even verder over nadenken of het een verstandig idee is maar aan de andere kant denk ik, waarom zou ik het niet doen? :))

Gewoon lekker doen!
Ik heb in april de 15 staan en wil dan in juni ook de 21 lopen. Dat is echt wel een doel haha, kun je daarna super trots op jezelf zijn :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:20

Gewoon doen hoor! Kun je best.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:30

Ja denk ook wel dat ik het gewoon ga doen. :D
Woon ook erg dichtbij Leiden dus dat maakt het wel extra leuk. *\o/*