Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 06:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 07:34

Aahw idd!! Ik zat ook spontaan vol moedergevoelens toen ik Piep (pauw) geadopteerd had. Toen ie op een dag niet wakker werd heb ik keihard zitten janken , maar daarna dacht ik: najah scheelt wel hoop stront door heel mn kamer :')

Je hebt speciale luiers voor vogels... maar die ukkies groeien veel te snel. Te dure optie..

Ow bah het idee om uberhaupt misselijk te zijn... en dan zo vaak.. vreselijk. Ik zou het kind al voor de geboorte haten voor de reeds veroorzaakte ellende. En dan moet het uitscheurfeest nog beginnen :+

Qimm

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 07:49

Baby Pauw dood ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 08:07

Ja, helaas niet gered.. van de kuikens bij mama is er ook nog maar eentje over van de 4. De enige die het goed doen zijn die van een ruime maand ouder die we onder een kip hadden gelegd. Die groeien mama kip al bijna voorbij :+

Dit was 2 dagen voor Piep dood ging. Lekker samen buiten genieten van de zon <3 Was juist blij toen dat hij lekker op zichzelf wat ging rondscharrelen ipv aan mij vastgeplakt te zitten..
Afbeelding

Kort verwend leventje geweest..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:45

Oei, weet hoe het gebeurd is? Wel erg joh, gelukkig dat die ene bij de kip het wel volhoud.
Die kuikentjes zijn zo leuk he, hebben er ook elk haar thuis, ze zijn gewoon te schattig :D
Daar krijg je idd wel moeder gevoelens bij! Maar die zijn dan ook snel groot en zelfstandig :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 11:21

Mijn kuiken is nog steeds een afhankelijk mormel <3

Afbeelding
Ik zat aan de picknicktafel te lezen en mevrouw wilde even op schoot

(Ik probeerde haar na te doen haha, heel elegant)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 12:16

Haha, baby dieren zijn wel leuk ja :D

Wij zijn bezig onze jongste teef aan te laten keuren en willen daar dan een nestje mee fokken. Dat lijkt me een stuk beter dan zelf kinderen krijgen. :') Hoewel ik het wel weer doodeng vind met wat er mis kan gaan.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:09

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:25

Staat al op de vorige pagina sanso ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:34

ja ik was je voor :+

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:08

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:43

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:37

Vanavond weer het onderwerp op een verjaardag, kinderen. Stop it. Ik wil ze niet. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:48

Door omstandigheden heb ik een tijdje de pil aan de kant moeten leggen (gezondheidsreden) en vandaag was eerste dag dat ik ze weer mag innemen.

Mijn vriend, die eerder kinderen wou u, gaf aan dat hij blij is dat ik ze weer neem. Niet alleen omdat zijn kinderwens flink verminderd is. Vooral omdat ik zonder pil ontzettend veel haar verlies en blijkbaar constant een schijthumeur heb. En dat zou hij nooit 9 maanden overleven.
Joh, wist ik al langer dan vandaag dat dat pilletje zo z'n voordelen heeft :))

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:56

Terwijl meeste mensen er juist best vlak van worden qua feeling. Ik weet niet of ik de pil gevoelsmatig nou chill vind of niet eigenlijk :') Zou dat best willen weten maar stoppen met de pil lijkt me toch niet zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 23:59

Ik zweet meer, voel me sneller oververhit, meer puistjes (al valt het nog goed mee), kleinere tieten, ik val af en dus een kort lontje met grote ontvlambaarheid. Echt niet fijn, ook niet voor mezelf.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 06:47

Ik voel me juist beter zonder hormonale anticonceptie. Grappig hoe verschillend dat kan zijn

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:38

mag ik even klagen...

schoonmoeder wilde altijd graag oma worden, prima zal je er een moeten adopteren :+
Buiten verwachting heeft mijn schoonzus nu een kindje gekregen. Super leuk voor hun en schoonmoeders en ein-de-lijk oma. *\o/*
Dus ik had de verwachting dat het gezeur en het onderwerp nu weg zouden zijn...
Maar nee, het is x10 -O- :')
Want "Chantal als je dit zo ziet, dan willen jullie toch ook wel zelf een kindje, dat is toch leuk?"
"uh nee, als ik dat geval zo zie is mijn bevestiging alleen maar veel groter dat ik zelf géén kinderen wil" :Y) :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:48

Varekaj schreef:
Ik zweet meer, voel me sneller oververhit, meer puistjes (al valt het nog goed mee), kleinere tieten, ik val af en dus een kort lontje met grote ontvlambaarheid. Echt niet fijn, ook niet voor mezelf.

Ik had dat ook.. Wat vage klachten die mogelijk door de pil konden komen dus maar even stoppen. Nou toen brak de hel los. Hele plukken haar vielen uit en ik was gewoon echt depressief. Ik kende mijzelf niet meer en het hoefde voor mij allemaal niet meer. Werd elke ochtend huilend wakker en vroeg me af hoe ik de dag door moest komen.. Bleek later dat ik mijn oestrogeen niet zelf op peil hield. Eigenlijk had ik een hetzelfde als wat vrouwen met een postnatale depressie hebben. Nu slik ik alweer 2 jaar de pil en voel me weer kiplekker. :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 07:55

c_alsemgeest schreef:
mag ik even klagen...

schoonmoeder wilde altijd graag oma worden, prima zal je er een moeten adopteren :+
Buiten verwachting heeft mijn schoonzus nu een kindje gekregen. Super leuk voor hun en schoonmoeders en ein-de-lijk oma. *\o/*
Want "Chantal als je dit zo ziet, dan willen jullie toch ook wel zelf een kindje, dat is toch leuk?"
"uh nee, als ik dat geval zo zie is mijn bevestiging alleen maar veel groter dat ik zelf géén kinderen wil" :Y) :D

-O- :(:)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:36

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:40

Dat heeft hij inderdaad niet binnen de minuut gedaan.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 09:00

c_alsemgeest schreef:
mag ik even klagen...

Ik ben bang dat mijn schoonmoeder dat straks ook gaat doen, wanneer ze oma wordt. Ik kijk er nu al tegenaan, wanneer ze vragen of het kindje ook even op schoot wil. :') Ze zei gisteren ook: joh en dan wil hij(m'n vriend) alleen nog maar oppassen! Dus ik zo, lekker de poepluiers verschonen schat. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:20

Hier geeft schoonmoeders duidelijk aan dat zoiets toch echt geheel onze eigen keuze is, gelukkig maar. Ze maakt daarbij gelijk ook even duidelijk dat ze niet zit te wachten op dagelijkse oppas en "oma-dumping". Vind ik prima :D
Mijn schoonzus wil wel heel graag kinderen, ze heeft net met mijn schoonbroer een huis gekocht. We vermoeden dan ook dat die kleine redelijk rap op het toneel zal verschijnen. Helemaal omdat er meerdere van haar leeftijd in haar vriendenkring en omgeving nu aan het broeden zijn. En 't is wel een beetje een type "wat zij hebben wil ik ook". Al houdt mijn schoonbroer de boot nog af. Ze wil ook een hond (en een halve zoo...) en hij vindt dat ze daar eerst maar eens mee moet "oefenen" om te tonen dat ze verantwoordelijk genoeg kan zijn :+

Hier is de stop trouwens geweest i.v.m. die ene keer dat ik niet ongesteld werd tijdje terug. Dat bleef nadien tijdens de stopweek heel erg miniem, en de HA gaf de tip om even helemaal te kappen met de pil. Nu blijkt dat de boel toch gewoon prima in orde is zoals zou moeten, dus mag met een gerust hart hervatten :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 10:37

ik had ook heel erg last van bijwerkingen van de pil... en nu 3 maanden gestopt.
Behalve een iets vettere huid gelukkig verder helemaal geen problemen. Voel me ook 10x beter, minder stemmingswisselingen e.d. En mijn cyclus is gewoon heel erg punctueel :+ Maar dat had ik vroeger voor in met de pil startte ook al.
Wel staat sterilisatie weer hoog op mijn bespreek lijstje op de HA :')