Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:De tranen rollen langzaam over mijn wangen...
Ik ken je niet, maar je hebt zeker heel veel indruk gemaakt op mij en mijn omgeving. Je moed, kracht, eerlijkheid en doorzettingsvermogen zijn ongekend. Vergeten wordt jij nooit. Je verhaal staat hier op bokt, vereeuwigd, voor iedereen die het nog eens lezen wil.
Lieve spice, ik wens je heel veel kracht en moed als je straks aan je laatste reis begint. Het is goed zo... (nee, nee dat is het niet, het is oneerlijk, klote, oliebol, enz enz enz.... maar ik gun je zo je rust en om pijnvrij te zijn...)
Een dikke knuffel!
Marcel, dochter en familie: heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat. Ik denk aan jullie.
Mo_86 schreef:Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed
Ik ken je niet, maar je hebt zeker heel veel indruk gemaakt op mij en mijn omgeving. Je moed, kracht, eerlijkheid en doorzettingsvermogen zijn ongekend. Vergeten wordt jij nooit. Je verhaal staat hier op bokt, vereeuwigd, voor iedereen die het nog eens lezen wil.
Lieve spice, ik wens je heel veel kracht en moed als je straks aan je laatste reis begint. Het is goed zo... (nee, nee dat is het niet, het is oneerlijk, klote, oliebol, enz enz enz.... maar ik gun je zo je rust en om pijnvrij te zijn...)
Een dikke knuffel!
Marcel, dochter en familie: heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat. Ik denk aan jullie.
Een dikke knuffel!