wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jara

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:06

Ook hier staat er een kaarsje aan voor je.
En heel veel sterkte voor jou, Marcel, je dochter, kleindochter en iedereen om je heen.

soesita

Ook nu weer in gedachten bij jullie...

Morris

Hier ook een kaars

Stil
Sterkte
Stil
Stil

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:07

Zo dan, dit komt binnen... ;(

Lieve spicegirl, ondanks dat ik je niet ken staan de tranen in mijn ogen...

Wat ben jij een dapper mens en wat heb je gevochten! Ook ik zal je nooit vergeten.

Mijn kaarsje brand en ik denk aan je. Ik wens je een vredige laatste reis Y;(

Heel veel sterkte voor jouw en je familie...

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:10

Lieve spice en Marcel..
Ondanks dat de pomp nog enorm lang op zich laat wachten hoop ik dat jullie samen de laatste uren liefdevol door komen..

Heel veel sterkte gewenst aan Marcel, je dochter en kleindochter en iedereen die jou straks moet missen..

Een goede reis ts..

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:11

De tranen rollen langzaam over mijn wangen...

Ik ken je niet, maar je hebt zeker heel veel indruk gemaakt op mij en mijn omgeving. Je moed, kracht, eerlijkheid en doorzettingsvermogen zijn ongekend. Vergeten wordt jij nooit. Je verhaal staat hier op bokt, vereeuwigd, voor iedereen die het nog eens lezen wil.

Lieve spice, ik wens je heel veel kracht en moed als je straks aan je laatste reis begint. Het is goed zo... (nee, nee dat is het niet, het is oneerlijk, klote, oliebol, enz enz enz.... maar ik gun je zo je rust en om pijnvrij te zijn...)

Een dikke knuffel!

Marcel, dochter en familie: heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat. Ik denk aan jullie.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:16

sweetheart schreef:

Ik ken je niet, maar je hebt zeker heel veel indruk gemaakt op mij en mijn omgeving. Je moed, kracht, eerlijkheid en doorzettingsvermogen zijn ongekend. Vergeten wordt jij nooit. Je verhaal staat hier op bokt, vereeuwigd, voor iedereen die het nog eens lezen wil.

Lieve spice, ik wens je heel veel kracht en moed als je straks aan je laatste reis begint. Het is goed zo... (nee, nee dat is het niet, het is oneerlijk, klote, oliebol, enz enz enz.... maar ik gun je zo je rust en om pijnvrij te zijn...)

Een dikke knuffel!

Marcel, dochter en familie: heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat. Ik denk aan jullie.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Y;(

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:21

Mo_86 schreef:
Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed :(:)

Meer heb ik ook niet toe te voegen...

Ik heb je topic een hele tijd gevolgd vanuit de meelees-modus, en ik schrok ook erg van het bericht :(

Ik hoop dat je de komende uren geen pijn meer hoeft te hebben, en nog kunt genieten met je familie.

Ik heb hier alle kaarsjes die ik heb aangestoken:

Afbeelding

Het ga je goed, en hopelijk vind je nu rust en vrede Y;(

Veel sterkte voor de familie :(:)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:23

Veel sterkte. Echt onbeschrijfelijk verdrietig.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:23

Hier ook een kaarsje voor jou!

Heel veel sterkte, geen woorden voor :(:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:27

Ook meelezer hier. Fijne reis Spice...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:31

Ook ik heb je hele topic gevolgd als stille meelezer, kon nooit goed de woorden vinden om te reageren.
Ik schrok ook van je laatste bericht, wat een onwijs dapper mens ben jij hoe je met alles omgaat en ik hoop dat je de komende laatste uren nog pijnvrij kunt doorbrengen met je familie. Y;(

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:32

Ook ik denk aan jou, en iedereen die jou lief is. Ik wil je graag bedanken voor een inkijkje in jouw leven, hoe jij het gevecht aan ging met deze vreselijke ziekte. Vooral voor degenen die jou lief zijn.
Ik heb heel veel bewondering voor jou, ik hoop dat je zoveel mogelijk rust en vrede vindt.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:33

Lieve Spice,

Ik heb vanaf het begin stil meegelezen. Elke keer als ik een kaarsje aanstak brandde deze voor jouw en je naasten. Ik wil je nu in deze laatste dagen/ uren heel veel vrede en rust gunnen. Dat je nog maar even zoveel mogelijk fijne tijd kan doorbrengen met jouw geliefden.

Voor je naasten, Kind, kleinkind en man Marcel wil ik ze heel veel kracht toewensen de aankomende paar dagen en de tijd erna als ze dit moeten verwerken.

Je kwam op mij over als een reële en krachtige vrouw. Ze zeggen wel eens dat moed niet de afwezigheid van angst is maar juist doorgaan als je bang bent. En ik vind jouw zoveel moed en kracht te hebben uitgestraald in de hele periode dat je dit topic bijhield.

Lieve Spice, bedankt dat je dit hele traject hebt willen delen en slaap zacht!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:42

Stille meelezer hier, maar ben ontzettend onder de indruk van je verhaal.
Wat heb jij gevochten en wat ben je sterk geweest.

Goede reis......Ik denk aan je, ook al ken ik je niet.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:47

Ook ik ben geschokt door je laatste twee berichten... dat de datum, waarvan je niet wist hoe en wanneer te prikken, nu toch gekomen is. En dat het wéér niet gewoon eens vlot kan gaan met de zorg, in dit geval de pomp.

Ondanks het lange wachten op de pomp hoop ik toch dat je je laatste tijd draaglijk door kunt brengen, omringt door je geliefden. Ik wens je een rustige laatste reis. En alle kracht, ook voor Marcel, je dochter en kleindochter. Al is die gup nog wat jong.

Ik denk aan jullie.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:47

Ik zie net dat dit topic pas een maand oud is.
Wat is dat gigantisch snel gegaan zeg ;(

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:48

Cayenne schreef:

+een jaar....

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:49

Ook hier iemand die al die tijd stil meeleest..

Bake some pie up above!! Geen pijn meer.. maar veel te vroeg..

Lieve familie van spice.. heel veel sterkte, ik hoop dat jullie de mooiste herinneringen nog delen kunnen. Hou van elkaar..

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:50

Ook ik kom toch uit de mee-lees hoek... heb je topic van begin af aan mee gelezen & met jullie mee geleefd iedere x bang voor wat er komen ging, hopend dat je de nacht een beetje goed was door gekomen.

Ook ik moest slikken toen ik je betichtje las dat het nu niet meer gaat. Ik ben ook ontzettend onder de indruk hoe jij/jullie met deze rot ( netjes uitgedrukt) omgaat.

Ik hoop dat je nog wat pijnvrije uren hebt, en dat je rust kunt vinden. Heel veel sterkte voor jou en je naasten. Y;(

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:51

sweetheart schreef:

Een dikke knuffel!

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik weet niet goed wat te zeggen. Maar hier branden de kaarsjes ook vollop voor jou. Ik hoop dat je een pijnvrije en vredige reis tegemoet gaat en onwijs veel sterkte voor de nabestaanden :(:) Y;(

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:53

Na wat puzzelen ook hier een eerste avatar.
Mogen al die kaarsjes je begeleiden op je laatste reis.
Hoewel ik al het gevoel in je berichten had dat deze beslissing snel zou komen voelt het alsnog zo onverwacht.
Hoop dat ze die pomp toch sneller kunnen leveren en dat het dan eindelijk eens gaat zoals je wil.
Wat ben jij een dappere sterke vrouw.
Marcel en voor jullie dochter heel veel sterkte met wat komen gaat.
Ga je missen.
En dit weekend ga ik maar eens op zoek naar die taartmixen. Zagen er zo lekker uit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:55

saskiakefie schreef:
Cayenne schreef:

+een jaar....

Ah ships, niet goed gekeken.

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:56

Ook ik kruip uit mijn meeleeshoekje om mijn steun te betuigen..

Lieve Spice,
Ik bewonder je, ik volg je topic al een tijd stil mee, en ik bewonder je.
Ik ken je niet persoonlijk, helaas, maar ik wil je een hele fijne laatste reis toewensen.
Heel veel sterkte allemaal, Spice, marcel, dochter, kleindochter..

Genoeg is genoeg.. Y;(

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:57

sweetheart schreef:

Een dikke knuffel!

Hier sluit ik mij bij aan.

Lieve SG en Marcel, ontzettend veel sterkte.. Rust zacht Y;( |(