Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Heeft iemand hier een twitter account? Nikkie reageert wel vaak op twitter, instagram is te druk maar ik heb geen twittermisschien dat iemand het hier weet maar ik wil weten welke bril dit is... Haar andere noemde ze wel maar deze niet
![]()
[ [url=m/NPcnMX.png]Afbeelding[/url] ]
Jellybeans schreef:_Friemel schreef:Heeft iemand hier een twitter account? Nikkie reageert wel vaak op twitter, instagram is te druk maar ik heb geen twittermisschien dat iemand het hier weet maar ik wil weten welke bril dit is... Haar andere noemde ze wel maar deze niet
![]()
Ik weet het niet zeker maar misschien is de bril van Gucci, die hebben namelijk wel meer zonnebrillen en volgens mij ook brilmonturen met zo'n bamboe look..
_Friemel schreef:Heeft iemand hier een twitter account? Nikkie reageert wel vaak op twitter, instagram is te druk maar ik heb geen twittermisschien dat iemand het hier weet maar ik wil weten welke bril dit is... Haar andere noemde ze wel maar deze niet
![]()
Sonja_vR schreef:Haar gebit, sja, honestly?
Kan me echt niet Boeien,ik ben sowieso niet van de perfecte poppetjes
Ik kan me meer ergeren aan een bepaalde attitude (iemand die zichzelf beter voelt dan een ander en iets te vol is van zichzelf bijvoorbeeld) dan aan een minder goed gebit.
Edit: "perfecte poppetjes ". Klinkt dan weer als een banketstaaf omschrijving maar daar bedoel ik op zich alleen maar Mee dat iemand die over beautyproducten vlogt van mij echt niet flawless hoeft te zijn ... Niemand is perfect
Zo ben ik op een gegeven moment echt wel klaar met filmpjes vaneen hoop mensen omdat er veel te weinig herkenbaars in zit
linoleum schreef:Friemel, vind dat ook echt wel een bril voor jou. Benieuwd hoe die staat!
Suus, die wat donkere rode kleuren staan jou geweldig!