[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:20

Brittjuh97 schreef:
Vandaag mijn Rook laten zetten.. nou als ik wist dat dit geen pijn deed had ik deze als eerst genomen _O- mijn helix was met zetten een stuk pijnlijker ook, en deze voel ik nu al niet meer. ja af en toe een klein steekje.

[ Afbeelding ]

vind het alleen lastig met schoonmaken, hoe hebben jullie dat gedaan ?

Niet. Ik krijg altijd zoutoplossing druppels mee. 2x per dag druppelen en verder er lekker vanaf blijven. :)

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:59

Ladyloe schreef:
Brittjuh97 schreef:
Vandaag mijn Rook laten zetten.. nou als ik wist dat dit geen pijn deed had ik deze als eerst genomen _O- mijn helix was met zetten een stuk pijnlijker ook, en deze voel ik nu al niet meer. ja af en toe een klein steekje.

[ Afbeelding ]

vind het alleen lastig met schoonmaken, hoe hebben jullie dat gedaan ?

Niet. Ik krijg altijd zoutoplossing druppels mee. 2x per dag druppelen en verder er lekker vanaf blijven. :)

Ohh ik moet een watje weken en dan op Mn oor doen.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:59

Brittjuh97 schreef:
WillBokkers schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik zit na te denken om een piercing te plaatsen in m’n oor, een angus. (Zo een in het flapje voor je gehoorgang) Nu weet ik dat ik later op een werkvloer kom waar piercings en tattoo’s niet erg gewaardeerd worden. Er zullen momenten zijn waarbij ik de piercing uit moet/wil doen. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een foto hebben van hoe dat eruit ziet.
Mocht ik de piercing ooit zat worden, loop ik dan de rest van m’n leven met een gat van 2 mm in mijn oor? Alvast bedankt!

wat voor werk doe je / ga je doen dan ?

Zit momenteel nog op school en werk bij een agrarisch adviesbureau. Later ook iets in de zakelijke sfeer of iets met dierwelzijn/recht. Dat zijn allemaal beroepen (voornamelijk omdat het agrarisch en dus vaak wat conservatiever is) waarbij het niet echt gewaardeerd wordt. De gemiddelde boer zal een vrouwelijke adviseur met (veel) piercings en/of zichtbare tattoo’s niet zo snel serieus nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:01

Als je iets met rechten wilt gaan doen kan ik je keus inderdaad begrijpen, dan zal ik het ook niet snel doen :)
Agrarische sector heb ik geen verstand van ;)

Ik heb net met een app de medusa en septum in mn gezicht geplakt, heel fijn het zo te kunnen zien hahaha :D

Welke shops rondom [plaats] (of eventueel [plaats]) raden jullie aan? 3 van mijn piercings zijn bij BodyCult [plaats] gezet, en de 2e en 3e helix door een vriendin in de leer toen. Wil graag weel naar BodyCult of eventueel Art Cstle in Zeist (heb ik mn sleeve laten zetten en ze piercen daar ook) Iemand ervaring met één van beide met piercen op dit moment? :)

TheNovelist

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:05

Ik heb 6 van mijn piercings bij BodyCult laten zetten! Vind dat zelf een hele fijne shop dus die raad ik zeker aan!

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:46

WillBokkers schreef:
Zit momenteel nog op school en werk bij een agrarisch adviesbureau. Later ook iets in de zakelijke sfeer of iets met dierwelzijn/recht. Dat zijn allemaal beroepen (voornamelijk omdat het agrarisch en dus vaak wat conservatiever is) waarbij het niet echt gewaardeerd wordt. De gemiddelde boer zal een vrouwelijke adviseur met (veel) piercings en/of zichtbare tattoo’s niet zo snel serieus nemen.

Richting rechten kan ik snappen..

Wij hebben thuis zelf een agrarisch bedrijf en daarvoor maakt het niet veel uit. nja laat ik het zo zeggen daarvoor zou ik het niet laten, moeten ze maar meer mee gaan met de tijd.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 00:05

Ik heb ook diverse piercings bij BodyCult Utrecht laten zetten. Neil is fantastisch en neemt echt de tijd voor je, ookal zit heel die tent vol met gekke toeristen.
Ziet er heel netjes uit en goed spul. Mocht er een leerling mee willen kijken/werken, wordt er altijd om gevraagd en er wordt ook goed voor je vrienden gezorgd die mee gaan(ik heb nogal wat zwakgezinde vrienden die bijna neer gingen xD)

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 05:44

Ik vind piercing Utrecht heel fijn. Daar al mijn piercings laten zetten :) heel tevreden!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:34

Ik meld mij hier ook maar eens, omdat ik van plan ben om een helix piercing te laten zetten.

Maar ik ben bang voor de pijn :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:35

Helix stelt niet veel voor hoor, qua zetten. Genezen is weer een ander verhaal :P

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:28

Inderdaad, het zetten is piece of cake. Ik heb hem sinds de herfstvakantie en hij doet nog steeds rot :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:19

Hier geen problemen gehad met genezen van mijn helix... heb hem begin februari laten zetten en hij is 100% genezen. Heb hem zelfs in juni al verwisseld omdat ik ging trouwen en er graag een andere piercing in wilde. Ben normaal echt niet snel met verwisselen omdat ik weet dat kraakbeen piercings een lange genezingstijd hebben, maar met mijn helix geen probleem. :) Heb hem laten zetten met een ringetje trouwens.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:47

Helix laten zetten vond ik vergeleken met mijn rook erg vervelend, genezen was bij mij echt een Hell! heb hem nu +- 2 jaar en nog steeds af en toe aan het kloten..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:05

Ik wil stiekem al mijn daith gaan wisselen. Maar zit er nog maar net 3 weken in!

En ben opzoek naar iets leuks. Maar, is zo moeilijk kom overal standaard staafjes of ringetjes tegen.

Ben naar de helix en bananastaafjes aant kijken want die mogen er blijkbaar ook in.

Iemand sites met leuke sierraadjes voor de daith?

xelodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:21

Ik heb 3 weken geleden nieuwe gaatjes laten schieten en nu is mijn bestelling van wiezewasjes met vet leuke oorbellen binnen en ik kan echt niet waaachhten om ze eruit te halen := zal ik gewoon het gokje wagen? Ik voel er namelijk totaal niks van en heb echt geen last :D

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:08

Anoniem schreef:
Als je iets met rechten wilt gaan doen kan ik je keus inderdaad begrijpen, dan zal ik het ook niet snel doen :)
Agrarische sector heb ik geen verstand van ;)

Ik heb net met een app de medusa en septum in mn gezicht geplakt, heel fijn het zo te kunnen zien hahaha :D

Welke shops rondom Utrecht (of eventueel Amsterdam) raden jullie aan? 3 van mijn piercings zijn bij BodyCult Utrecht gezet, en de 2e en 3e helix door een vriendin in de leer toen. Wil graag weel naar BodyCult of eventueel Art Cstle in Zeist (heb ik mn sleeve laten zetten en ze piercen daar ook) Iemand ervaring met één van beide met piercen op dit moment? :)

Ik zal dan wel de enige zijn die echt niet blij wordt van Bodycult Utrecht :o Mijn eigen ervaring met de service daar is echt om te huilen. Kreeg het gevoel dat het alleen maar om de centen gaat, niet vriendelijk en heel erg uit de hoogte. Ken nog een paar man die er redelijk recent zijn geweest, bij de een is er echt volledig scheef gepiercet en de andere is uiteindelijk toch maar weggegaan omdat de dame die daar aan het piercen was geen idee leek te hebben wat ze aan het doen was :o

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:27

Vandaag helix laten zetten samen met mn zusje! Bij haar was ie een beetje aan het prutsen en kreeg ie het ringetje niet aan het staafje, waardoor ie uiteindelijk nog een keer met de naald in het gat moest. Toen kwam ik en was het in een keer goed! Superblij mee!

(hier kwam ik net uit de douche overigens, vandaar nat haar)
Afbeelding

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:37

Leuk! Maar zit het ringetje niet erg strak om je oor?

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:52

Leuk! maar ik denk dat je wel een te klein ringetje hebt. als hij gaat ontsteken of iets dergelijke (opzwellen) dan kan hij vast zitten. Ik had hem gewoon met een staafje en die was langer dan normaal. mijn vriendin had een ringetje en dat ringetje was vrij groot. omdat de kans vrij groot is dat hij gaat opzwellen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:02

Hij lijkt mij ook erg strak! Ik dacht dat die van mij misschien al te strak was.

Afbeelding

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 10:22

@Aight, kan aan de foto liggen maar ik vind het lijken alsof je oor er nu al strak tegenaan zit. Vind het in ieder geval een klein ringetje voor in een verse piercing :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:20

Ik vind m ook te strak, een minimale zwelling en er is geen ruimte meer.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:51

Afbeelding

Het deed enorm veel pijn maar hij zit *\%/*

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 16:04

Leuk! :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:35

Iemand nog betrouwbare site's wat betreft leuke daith sierradjes?