Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:40

Gats dat is niet wat je gehoopt had zeg -O-
Wanneer mag je onder het mes?

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:03

ooh bah dat is minder nieuws.
Hopelijk werkt die hoop antibiotica. En hopelijk kunnen ze de drain zo leggen dat hij zo min mogelijk het buikvlies irriteert.
Hopelijk kun je zo snel mogelijk onder het mes.
Weet je al wanneer je aan de antibiotica moet beginnen?

Snap heel goed dat je nu heel erg aan het balen bent van dit nieuws.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:22

Ik zag dit gister hangen bij het Zilveren Kruis en dacht gelijk aan jou Quir.
Toen dacht ik ook: Geef Alice dan ook zo'n Zorgcoach, die wacht al zó lang op dat licht in die tunnel.

Afbeelding

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 21:47

He bah alice, dit wilden we niet horen! Maar wel heel erg goed dat de artsen dit van te voren hebben onderzocht. Als ze er achteraf pas achter kwamen..

Weet je al wanneer je de nieuwe drain krijgt? Ik duim hard met je mee!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-16 01:47

Datum hebben we helaas nog niet... anesthesist en verpleegkundige is al rond, dus het kan in principe elk moment. In ieder geval is uiterste streefdatum 12 december.

Uiteindelijk ga ik minimaal zes weken antibiotica krijgen. Hoop zo dat dat voldoende gaat zijn en de drain niet meer zo gaat infecteren. Derde keer hersenvlies- en buikvliesontsteking in een jaar tijd zal mijn lijf alles behalve blij mee gaan zijn... en anders ik wel. :=

Al een tijdje wat tests gedaan voor video instructie en dat ging/gaat zo goed. Dus nu verder uit werken en hopelijk veel nieuwe "lesklanten". Zou wel heel erg leuk zijn als dat goed gaat lopen! Mensen zijn tot nu toe wel enorm enthousiast, dus dat beloofd al veel goeds. Vanavond advertentie hier op bokt gezet, ben benieuwd. Wilde t kort houden, maar wil altijd alles veel te goed uit leggen in details Hahaha.

Oh en zouden jullie op mijn foto willen stemmen? Dat zou ik onwijs tof vinden. :j

http://woobox.com/ckn2dg/gallery/YJKg4ouIzys

Dankjewel! <3

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 04:11

zo jeetje alles doorgelezen.. vind je zo sterk! en ik ga op je foto stemmen :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:15

Is het niet enigszins verstandig om het nieuwe ziekenhuis in Zweden alvast op de hoogte te brengen??

Wat nou als... je in Zweden bent en de pleuris breekt uit... dan kun je niet zomaar snel naar Nederland, en op het laatste moment overdragen lijkt me met jouw moeilijke medische geschiedenis niet gewenst...

Het is meedenken hoor...

Hopelijk snel die drain erin en dat het dan eens goed gaat!!!

Ik heb op je foto gestemd, wat is dat voor wedstrijd?

Mooie advertentie, kort houden is idd mislukt haha, maar wel heel duidelijk. Ben benieuwd of dat gaat werken! Heb je een beetje naam in de paardenwereld? Volgens mij is dat wel belangrijk voor zulke dingen, misschien kun je om wat recensies vragen! Staat altijd erg goed.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 18:27

namiro schreef:
zo jeetje alles doorgelezen.. vind je zo sterk! en ik ga op je foto stemmen :)

Wow, dan heb je even tijd nodig gehad! :wow:
Het is onder tussen zoveel.

Dankjewel!

Iedereen die gestemd heeft alvast bedankt. Nog tot en met zondag. :)

_KiMbErLeY_ schreef:
Is het niet enigszins verstandig om het nieuwe ziekenhuis in Zweden alvast op de hoogte te brengen??

Wat nou als... je in Zweden bent en de pleuris breekt uit... dan kun je niet zomaar snel naar Nederland, en op het laatste moment overdragen lijkt me met jouw moeilijke medische geschiedenis niet gewenst...

Het is meedenken hoor...

Hopelijk snel die drain erin en dat het dan eens goed gaat!!!

Ik heb op je foto gestemd, wat is dat voor wedstrijd?

Mooie advertentie, kort houden is idd mislukt haha, maar wel heel duidelijk. Ben benieuwd of dat gaat werken! Heb je een beetje naam in de paardenwereld? Volgens mij is dat wel belangrijk voor zulke dingen, misschien kun je om wat recensies vragen! Staat altijd erg goed.

Ja dat is zeker en daar zijn ze grotendeels ook, maar na deze operatie stelt de chirurg als t goed is een "kort" verslagje samen waarin zo'n beetje alles van de afgelopen tijd in staat.

Hopelijk niet nodig en gaat het nu wel eens een keertje goed... kijk best tegen de operatie op, maar ook juist weer naar uit. Zo ongelooflijk veel pijn nu en echt hondsberoerd.

Het is een foto wedstrijd, degene die van de jury wint, wint een goed beeldscherm en meer de meeste stemmen wint en cadeau bon van 150 euro bij een camera winkel.
Het gaat om detail. Dacht, kan t altijd eens proberen. :D

Kort houden is inderdaad niet mijn sterkste punt. :=
Wil altijd te goed en te duidelijk uit leggen, haha. Maar hiervoor oud dat nog niet eens zo'n slechte eigenschap.
Ik heb al wat vraag ernaar, heel leuk! Hopelijk gaat het nog meer worden, vind het gewoon al heel erg leuk om mensen verder te helpen en op deze manier kan ik dat nu op dit moment ook.

Recensies ga ik eens om vragen of mensen dat willen schrijven voor mij!
Denk dat ik ook even een simpele site ga maken bij Wix of iets dergelijks, waar het wat meer geordend is en waar ook makkelijk recensies op geplaatst kunnen worden.

En denk ook dat ik ga kijken of ik een voorbeeld daarop kan gaan plaatsen, alleen dan wel even iemand zoeken die dat wil met zijn/haar video. Bijvoorbeeld in ruil voor een gratis kwartier of half uur "les".

Zou echt heel erg tof zijn als dit gaat werken en goed gaat lopen! Soort "online personal coach" voor dressuur ruiters en amazones. Hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:45

Heb voor je gestemd :)

Wat een domper dat de drain alsnog naar de buik moet. Raakt je buikvlies geïrriteerd van de lichaamsvreemde stof/materie van de drain of enkel door bacteriën (met de rest tot gevolg)? Maar aan de andere kant, ze willen nog steeds een drain plaatsen, het is beter dan niks ondanks de risico's en ellende die je al gehad hebt. Ik duim hard mee dat het deze keer wel gewoon goed gaat. Met wat geluk kan je dan de feestdagen op een fijnere in dan de beroerde status waar je nu in zit.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 00:23

haha ik had nachtdienst en was erg rustig _O- dus dan heb ik de tijd om te lezen

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:25

Hoe is het met je Alice, hou je het nog een beetje vol? En is de datum van de operatie al bekend?

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:29

SpeechLess schreef:
Hoe is het met je Alice, hou je het nog een beetje vol? En is de datum van de operatie al bekend?

Deze vragen had ik ook.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:32

ik zag wel een mooie update op FB, goede reis!

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:26

Ik zag hem niet ook.
Goede reis!! Dat jullie allemaal veilig aankomen in Zweden!!!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:37

Bas en Alice zijn idd onderweg naar Zweden
De stallen zijn klaar.
Het voelde goed om ze vast daar te hebben en dan straks na de operatie fijn herstellen in Zweden al kijkend naar je eigen beestjes en heerlijk kunnen troetelen
Nu geen internet
Vanavond om 22.00 hebben ze als het goed is de boot.
Voor mij is het extra spannend want Liberty stond hier en mijn dochter haar pony is ook mee.
Ik wens Alice ontzettend veel plezier met deze veelzijdige schat.
En van de zomer gaan we gezellig een keer op bezoek.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:20

Goede reis Alice ! Kom velig aan !

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:44

Goede reis Alice!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 18:23

Hele goede reis Alice! *\o/*

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:56

Goede reis!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 22:15

Het gaat voorspoedig
Ponies gedragen zich super

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 22:31

Super ! Thx voor de korte update.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 07:18

De reis gaat echt super goed en voorspoedig, zelfs Liberty. Ze is echt een volleerd pony, zo goed doet ze t. Ik was gisteren wat "bang" hoe ze zouden reageren op het haven terrein en de boot, maar alsof ze het wekelijks doen. Herrie, vrachtwagens, enz het doet ze helemaal niets. Alleen vechten om de zak hooi, hihi.

Verder eten en drinken ze heel goed, daar was ik ook wat bang voor, vooral Liberty (immers pas de tweede keer dat ze met de trailer op pad is). Ze heeft ook veel steun aan Urya. Trots op mijn droompony's. <3

Gisteren avond op het haven terrein:
Afbeelding

Met mij gaat het niet zo heel goed. Zie letterlijk scheel van de pijn, maar ook door de enorme druk in mijn hoofd.
Operatie zal waarschijnlijk in de week van 12 december zijn, dus het duurt allemaal maar lang. Daarom nu ook maar besloten de twee pony's alvast te brengen. Nu ben ik fysiek ook wat beter in staat dan na de operatie, want dan zal ik eerst weer moeten herstellen en mag ik de eerste zes weken niets en eerste 12 weken niets tillen en zo. Ook natuurlijk de vraag hoe ik uit de operatie ga komen, als net als vorige keer dat verlamd is schieten we er niets mee op. Ze komen nu even bij mijn ouders te staan tot ik in staat ben ze volledig te verzorgen, dan komen ze naar huis!

Maar ik heb nu dus twee D-pony's! De pony van Esther haar dochter hebben we overgenomen, een super ervaren pony. Waar ik hopelijk zelf weer lekker vertrouwd mee aan de slag kan gaan. Ze kent ook vrijheidsdressuur dus dat is helemaal leuk. Verder kan ze voor de wagen, heeft ze Z dressuur, Z sgw en m springen gelopen. We gaan ook met haar fokken, dus super veelzijdige pony!

Meet Urya:

Afbeelding
Afbeelding

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:06

Leuke pony! Wat voor bloed zit erin?
Ik hoop zo dat het je gegund is om een keer weer wat te kunnen doen en hopelijk rijden!!! :*

Duurt idd nog even die operatie :(:)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 10:54

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. leuke pony hoor! fijn dat de reis voor de paardjes zo goed verloopt.. en sterkte weeer voor jou! nog 2 weken afzien dus.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 11:19

Wat een leuke pony zeg! Fijn dat de reis goed gaat en Liberty zich ook zo groot houdt!!