namiro schreef:zo jeetje alles doorgelezen.. vind je zo sterk! en ik ga op je foto stemmen

Wow, dan heb je even tijd nodig gehad!
Het is onder tussen zoveel.
Dankjewel!
Iedereen die gestemd heeft alvast bedankt. Nog tot en met zondag.
_KiMbErLeY_ schreef:Is het niet enigszins verstandig om het nieuwe ziekenhuis in Zweden alvast op de hoogte te brengen??
Wat nou als... je in Zweden bent en de pleuris breekt uit... dan kun je niet zomaar snel naar Nederland, en op het laatste moment overdragen lijkt me met jouw moeilijke medische geschiedenis niet gewenst...
Het is meedenken hoor...
Hopelijk snel die drain erin en dat het dan eens goed gaat!!!
Ik heb op je foto gestemd, wat is dat voor wedstrijd?
Mooie advertentie, kort houden is idd mislukt haha, maar wel heel duidelijk. Ben benieuwd of dat gaat werken! Heb je een beetje naam in de paardenwereld? Volgens mij is dat wel belangrijk voor zulke dingen, misschien kun je om wat recensies vragen! Staat altijd erg goed.
Ja dat is zeker en daar zijn ze grotendeels ook, maar na deze operatie stelt de chirurg als t goed is een "kort" verslagje samen waarin zo'n beetje alles van de afgelopen tijd in staat.
Hopelijk niet nodig en gaat het nu wel eens een keertje goed... kijk best tegen de operatie op, maar ook juist weer naar uit. Zo ongelooflijk veel pijn nu en echt hondsberoerd.
Het is een foto wedstrijd, degene die van de jury wint, wint een goed beeldscherm en meer de meeste stemmen wint en cadeau bon van 150 euro bij een camera winkel.
Het gaat om detail. Dacht, kan t altijd eens proberen.
Kort houden is inderdaad niet mijn sterkste punt.
Wil altijd te goed en te duidelijk uit leggen, haha. Maar hiervoor oud dat nog niet eens zo'n slechte eigenschap.
Ik heb al wat vraag ernaar, heel leuk! Hopelijk gaat het nog meer worden, vind het gewoon al heel erg leuk om mensen verder te helpen en op deze manier kan ik dat nu op dit moment ook.
Recensies ga ik eens om vragen of mensen dat willen schrijven voor mij!
Denk dat ik ook even een simpele site ga maken bij Wix of iets dergelijks, waar het wat meer geordend is en waar ook makkelijk recensies op geplaatst kunnen worden.
En denk ook dat ik ga kijken of ik een voorbeeld daarop kan gaan plaatsen, alleen dan wel even iemand zoeken die dat wil met zijn/haar video. Bijvoorbeeld in ruil voor een gratis kwartier of half uur "les".
Zou echt heel erg tof zijn als dit gaat werken en goed gaat lopen! Soort "online personal coach" voor dressuur ruiters en amazones. Hihi.