Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dany94 schreef:Ja motiveert zeker !! Helaas vandaag niet gegaan... baal.. zou samen met mn vriend gaan maar die heeft er soms nog moeite mee haha. Nee we hadden onverwacht andere zaken te doen mbt tot werk. Ga ik morgen ochtend lekker weer! Kijk ernaar uit.
Hoe is de bodypump gegaan elmira? Moet je daar heel fit voor zijn? Ik wil denk ik ook 1x in de week groepsles gaan volgen..
Fijn maatje dat het zo goed voelt en klikt, gaat helemaal goedkomen !!
_Juudith schreef:Oh wow wat betalen jullie allemaal weinig zeg! bij ons is het wel iets duurder (zonder PT al, laat staan met)
Ik betaal 30,- per maand, onbeperkt. Je mag dan ook meedoen aan de groepslessen en spinning.Dit is wel een spaar systeem, elk jaar krijg ik 5% minder te betalen, tot 15% van het originele bedrag. PT word bij ons volgens mij op maat gemaakt, en daar word de prijs op aangepast als ik het goed zeg
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld in de week heen?
Elmira30 schreef:_Juudith schreef:Oh wow wat betalen jullie allemaal weinig zeg! bij ons is het wel iets duurder (zonder PT al, laat staan met)
Ik betaal 30,- per maand, onbeperkt. Je mag dan ook meedoen aan de groepslessen en spinning.Dit is wel een spaar systeem, elk jaar krijg ik 5% minder te betalen, tot 15% van het originele bedrag. PT word bij ons volgens mij op maat gemaakt, en daar word de prijs op aangepast als ik het goed zeg
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld in de week heen?
Valt ook nog mee. Ik betaal 50 Euro voor onbeperkt. Zit te denken om naar een andere over te stappen maar ik voel me hier best op mijn gemakt en dat is toch wel altijd een ding bij sommige sportscholen ( macho, opgepomte types enz.)