Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:21

Bleh ik ben nog aan het werk. Ga snel om 5 uur nog ff langs de winkel. Wil toch liever even ruiken en vasthouden ipv online bestellen. Hoop dat ze hier ook wat van de gezichtslijn in de opruiming hebben.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:09

Ik ben vanmorgen in de winkel hier geweest maar er stond bijna niets. In middenpad een plank en dat was het. Ben maar naar huis gegaan en online besteld .

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:20

Weet iemand van de liefhebbers hier wat een setje van 3 keer 30 ml geur verstuivers heeft gekost?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:32

Hier net hele rituals webshop leeggekocht := :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:01

zigranta schreef:
Weet iemand van de liefhebbers hier wat een setje van 3 keer 30 ml geur verstuivers heeft gekost?

Body mist bedoel je? Niets, dat is een gift geweest ooit. Hoewel de maat die ik bedoel zit 20ml in per geur (dao, happy buddha en hammam zat daarin). Waarde van zoiets is net wat de gek ervoor geeft.

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:02

Dat wat ik in de webshopsale wilde kopen was vanochtend al uitverkocht :( toen naar aanleiding van dit topic de adventskalender maar voor mezelf gekocht :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:13

_djoeke_ schreef:
Dat wat ik in de webshopsale wilde kopen was vanochtend al uitverkocht :( toen naar aanleiding van dit topic de adventskalender maar voor mezelf gekocht :o

Stonden die 3 mist in de sale dan? :O

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:18

Volgens mij heeft Djoeke haar bericht niets te maken met de 3 mist waarnaar gevraagd werd. Maar zie aan de smiley dat je moe bent :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:21

Haha nee hoor, verre van moe. Bedoelde meer verbaasde poppetje, omdat ik die dan gemist heb in de sale gister om 00:00 uur. :P

Zo kan je het bericht wel lezen namelijk haha!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:23

Nee, de mist die ik bedoel wordt aangeboden voor 13,00.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:23

_djoeke_ schreef:
toen naar aanleiding van dit topic de adventskalender maar voor mezelf gekocht :o

:') Geloof dat er heel wat 2017 advent kalenders naar bokkers gaan!
Heb er eigenlijk al spijt van dat ik er maar twee gekocht heb. Die kleine verpakkingen / minis / whatchamacallits zijn zo handig op reis en vooral als cadeautjes.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:30

Alwiene schreef:
zigranta schreef:

Body mist bedoel je? Niets, dat is een gift geweest ooit. Hoewel de maat die ik bedoel zit 20ml in per geur (dao, happy buddha en hammam zat daarin). Waarde van zoiets is net wat de gek ervoor geeft.

Dank je wel voor je antwoord trouwens Alwiene

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:36

viphorse schreef:
Ik ben vanmorgen in de winkel hier geweest maar er stond bijna niets. In middenpad een plank en dat was het. Ben maar naar huis gegaan en online besteld .

Nou hier was ook niet veel in de winkel, dus toch maar online besteld voor €53

Nu wilde ik graag een dagcreme en de foam van anahata die zijn online uitverkocht dus die ga ik morgen in de winkel nog maar halen die stonden daar nog zat.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:50

Ik heb nog banyu sets (foam/scrub/creme) gevonden bij de bijenkorf!!!!
2 sets besteld en nog losse pot crème, beide ook in de aanbieding!

Zou alleen graag nog de geurstokjes van die lijn hebben, die waren zoooo lekker (en de infini parfum maar die was al na paar weken nergens meer te krijgen, de kleine die ik toen had gekocht om te testen is na nog 2 stuifjes dalijk dan echt op :( :( )

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:24

quarterH schreef:
Ik heb nog banyu sets (foam/scrub/creme) gevonden bij de bijenkorf!!!!
2 sets besteld en nog losse pot crème, beide ook in de aanbieding!

Zou alleen graag nog de geurstokjes van die lijn hebben, die waren zoooo lekker (en de infini parfum maar die was al na paar weken nergens meer te krijgen, de kleine die ik toen had gekocht om te testen is na nog 2 stuifjes dalijk dan echt op :( :( )

Na mij weten heb ik die vorige week in Tilburg bij de Hzien staan. Ik heb die braaf llaten staan, maar erg benieuwd naar de yalda ook en de banyu was wel lekker. Dat ik spijt heb hem te laten liggen.

Kan volgende week eventueel wel bij de HB in Breda kijken?? Of eventueel MP?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:02

zigranta schreef:

Ik heb er 12.50 voor betaald, maar het was idd ooit een gift bij bestelling. Je kan hem niet in de winkel halen en vind het zelf erg fijn, zo’n verstuivertje in de tas..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:09

Banyu schreef:
Haha nee hoor, verre van moe. Bedoelde meer verbaasde poppetje, omdat ik die dan gemist heb in de sale gister om 00:00 uur. :P

Hihi, dan kan je beter deze pakken :oo of deze :wow: denk ik :P Want :O is toch wel heel duidelijk aan het gapen haha. Dacht dat je per ongeluk de verkeerde smiley gepakt had (de gapende dus) vandaar dat ik je liep te plagen dat je moe was. En ja ik zat ook om stipt 0.00 met een gevuld mandje klaar haha.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:18

Alwiene schreef:
Banyu schreef:

Hihi, dan kan je beter deze pakken :oo of deze :wow: denk ik :P Want :O is toch wel heel duidelijk aan het gapen haha. Dacht dat je per ongeluk de verkeerde smiley gepakt had (de gapende dus) vandaar dat ik je liep te plagen dat je moe was. En ja ik zat ook om stipt 0.00 met een gevuld mandje klaar haha.

Nou niet gaan miepen om een smiley hoor, haha! :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:21

Was je nou nog bij Stek geweest Banyu of lees ik over je aankopen heen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:24

Alwiene schreef:
Was je nou nog bij Stek geweest Banyu of lees ik over je aankopen heen?

Nee nog niet! Ze zeiden ook dat het vanaf januari was, dus ben benieuwd. Ze hadden vd oude buddha lijn die cadeauset van 40euro nog 4x staan waar ik vorige keer zo over twijfelde toen ik mijn bodymist kapot liet vallen... :+

Had besloten dat ik 'm alsnog mocht kopen, áls ik ze niet eerder meer gevonden had. Maar dus wel haha!

Als ik weet, hoor je het van me!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:37

Verwacht daar voorlopig toch nog niet te zijn hoor, al weet je t nooit haha. Vanaf januari zou gek zijn, t is nu landelijk overal. :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:47

Alwiene schreef:
Verwacht daar voorlopig toch nog niet te zijn hoor, al weet je t nooit haha. Vanaf januari zou gek zijn, t is nu landelijk overal. :=

Net even een messengerberichtje gestuurd, en ze zeggen ook dat het vandaag in was gegaan. Nouja sorry, maar ze stallen Volgens mij niks specifieks uit dan ofzo. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:49

Hier wel hoor, hier is vaak het midden dat specifiek die outlet/sale producten dan staan met afprijzingen. :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:50

Alwiene schreef:
Hier wel hoor, hier is vaak het midden dat specifiek die outlet/sale producten dan staan met afprijzingen. :j

Ja bij ons ook. Ga daar even kijken als ik terug ben.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:18

Gister even bij de rituals in Brussel naar binnen gehuppeld. Zeer teleurstellende sale, 20% bij 2 of meer artikelen van de sale tafel en anders gewoon de normale prijs. Staat overal nog wel een voorraad banyu, anahata en de oude HB.