Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:Weet iemand van de liefhebbers hier wat een setje van 3 keer 30 ml geur verstuivers heeft gekost?
_djoeke_ schreef:toen naar aanleiding van dit topic de adventskalender maar voor mezelf gekocht
Alwiene schreef:zigranta schreef:Weet iemand van de liefhebbers hier wat een setje van 3 keer 30 ml geur verstuivers heeft gekost?
Body mist bedoel je? Niets, dat is een gift geweest ooit. Hoewel de maat die ik bedoel zit 20ml in per geur (dao, happy buddha en hammam zat daarin). Waarde van zoiets is net wat de gek ervoor geeft.
viphorse schreef:Ik ben vanmorgen in de winkel hier geweest maar er stond bijna niets. In middenpad een plank en dat was het. Ben maar naar huis gegaan en online besteld .
quarterH schreef:Ik heb nog banyu sets (foam/scrub/creme) gevonden bij de bijenkorf!!!!
2 sets besteld en nog losse pot crème, beide ook in de aanbieding!
Zou alleen graag nog de geurstokjes van die lijn hebben, die waren zoooo lekker (en de infini parfum maar die was al na paar weken nergens meer te krijgen, de kleine die ik toen had gekocht om te testen is na nog 2 stuifjes dalijk dan echt op![]()
)
Banyu schreef:Haha nee hoor, verre van moe. Bedoelde meer verbaasde poppetje, omdat ik die dan gemist heb in de sale gister om 00:00 uur.
Zo kan je het bericht wel lezen namelijk haha!
Alwiene schreef:Banyu schreef:Haha nee hoor, verre van moe. Bedoelde meer verbaasde poppetje, omdat ik die dan gemist heb in de sale gister om 00:00 uur.
Zo kan je het bericht wel lezen namelijk haha!
Hihi, dan kan je beter deze pakkenof deze
denk ik
Want
is toch wel heel duidelijk aan het gapen haha. Dacht dat je per ongeluk de verkeerde smiley gepakt had (de gapende dus) vandaar dat ik je liep te plagen dat je moe was. En ja ik zat ook om stipt 0.00 met een gevuld mandje klaar haha.
Alwiene schreef:Was je nou nog bij Stek geweest Banyu of lees ik over je aankopen heen?
Alwiene schreef:Verwacht daar voorlopig toch nog niet te zijn hoor, al weet je t nooit haha. Vanaf januari zou gek zijn, t is nu landelijk overal.