[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 17:58

ik wil mijn trots ook even showen!
Ik roep echt al jaren dat ik een tattoo wil... maar elke keer durfde ik niet! Mijn moeder vind het verschrikkelijk en zei altijd dat doe je maar als je het huis uit ben.
Tot ik dit jaar een kadobon kreeg van me vrienden. Weer heel lang uitgesteld tot ik met een vriendin plotseling een afspraak ging maken. En verrekt... een week later kon ik al terecht! :oo

Ik was super zenuwachtig maar had er zoveel zin in! Eindelijk iets doen wat ik al jaren wil..
Iedereen zei oh nee je rug dat doet pijn! Oke het is gevoelig maar ik ging aan andere dingen denken. En toen ik het even niet meer trok was hij alweer klaar! Pfoeee wat was ik blij ermee zeg! En nog!
Ik wil heel graag meer nu natuurlijk maar wat weet ik nog niet!

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 09:00

Afbeelding
Kwam deze tegen op instagram, wat een plaatje!

Kimbers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:43

Ik laat in februari mijn tattoo bijwerken.. maar wat valt eigenlijk allemaal onder bijwerken? Ik wil graag een stukje lichter hebben zodat er wat meer diepte in komt, valt dat ook onder bijwerken denken jullie?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 13:02

Je kan het altijd vragen natuurlijk.
Als ie nu niet helemaal is zoals je wil dan valt dat ook onder bijwerken vind ik .

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:26

Nts19, leuk zeg!

Ben op instagram van de artiest die m'n tattoo gezet heeft op 17-09-2013, de eerst gemaakte foto tegen gekomen toen die echt net gezet was.
Hier is die echt op z'n mooist <3

Afbeelding

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:20

nts19: fijn dat je eindelijk ervoor gegaan bent! Tis niet mijn smaak, ik houd absoluut niet van teksten als tattoo. Maar dat jij er zo blij mee bent is het belangrijkst!

het meer willen ken ik. Ik zei een dag later al dat ik er nog 1 wilde :+

De vers gezette tatts zijn vaak ook nog het mooist.
Zeker als het rode al is weggetrokken. Dan zijn de kleuren altijd nog zo lekker fel :D

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:58

nts19 schreef:
Ik roep echt al jaren dat ik een tattoo wil... maar elke keer durfde ik niet! Mijn moeder vind het verschrikkelijk en zei altijd dat doe je maar als je het huis uit ben.
Tot ik dit jaar een kadobon kreeg van me vrienden. Weer heel lang uitgesteld tot ik met een vriendin plotseling een afspraak ging maken. En verrekt... een week later kon ik al terecht! :oo

Ik was super zenuwachtig maar had er zoveel zin in! Eindelijk iets doen wat ik al jaren wil..
Iedereen zei oh nee je rug dat doet pijn! Oke het is gevoelig maar ik ging aan andere dingen denken. En toen ik het even niet meer trok was hij alweer klaar! Pfoeee wat was ik blij ermee zeg! En nog!

[ Afbeelding ]

Gaaaf! Heb zelf ook onder andere een hakuna matata tattoage. Was ook mijn eerste haha :o

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:59

Wauw die veer is ook super gaaf!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 11:19

Naooom schreef:
nts19 schreef:

[ Afbeelding ]

Gaaaf! Heb zelf ook onder andere een hakuna matata tattoage. Was ook mijn eerste haha :o

Super leuk! Waar heb jij hem gezet?
Vond het op me onderarm ook wel gaaf. Maar wou me eerste tattoo op een plek hebben waar niet iedereen het gelijk zou zien, vandaar me rug.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 11:51

Zag vandeweek een foto van tattoo met de tekst 'Clever ain't wise'. Vond ik echt wel wat hebben! Ga hem in mijn achterhoofd houden, hihi :)

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:22

Nts19; ik heb mijn hakuna matata tattoage onder aan mijn buik zitten bij mijn lies in de buurt. En mijn andere tattoage heb ik op mijn schouder en rug zitten haha.

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:22

DWensink schreef:
Zag vandeweek een foto van tattoo met de tekst 'Clever ain't wise'. Vond ik echt wel wat hebben! Ga hem in mijn achterhoofd houden, hihi :)

Die heeft inderdaad wel wat ja *D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:55

Misschien domme opmerking van mij..maar wat wil je dan zeggen met die tekst? Dat je wel slim bent maar niet wijs?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:21

Tinkerloos schreef:
Misschien domme opmerking van mij..maar wat wil je dan zeggen met die tekst? Dat je wel slim bent maar niet wijs?

Slim staat niet gelijk aan wijs. Als in, je kunt wel een IQ van 203 hebben, dat betekent niet dat je wereldwijsheid hebt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:15

Dat bedoel ik.
Is dat wat je wil zeggen met die tekst.
Dat je wel slim bent maar niet de wijsheid hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:24

Ik heb denk ik besloten toch mijn afspraak af te zeggen.. Ik krijg een steeds minder fijn gevoel bij de artiest en ik mis het 'lieve' en 'vrolijke' in zijn werk.. het lijken net tekeningen waar geen gevoel in zit en dat wil ik gewoon niet op mijn arm. Beeeetje jammer van de aanbetaling maar helaas, haha ! Nu even andere prioriteiten stellen en kijken hoe ik mijn lieve pony verwerk in de tattoo gezien de situatie even heel anders wordt. lastig hoor, zulke keuzes!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:33

Waarom ben je niet naar Kim gegaan? Ik vind dat zij wel echt mooie dingen kan zetten en ze wordt nog steeds beter :j
Je had een afspraak bij die andere in Kampen toch?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:36

Jammer, maar toch een goede keuze als je twijfelt! Ik had dat dus ook (andere artiest).. Inmiddels een jaar verder en nog steeds kieskeurig, dus was een goede keuze :) Nu wacht ik op Javi Wolf, tot hij naar Europa komt, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:42

Aranel: Ik vind Kim niet mijn stijl. Ik ga dan liever naar Amanda, krijg het wel warm van haar werk. Ik zou naar Cult Art (Nijverdal/Zwolle). En Rianne Wat goed ! Nog steeds hetzelfde idee voor ontwerp?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:02

Jep!! :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:15

pimaude schreef:
Aranel: Ik vind Kim niet mijn stijl. Ik ga dan liever naar Amanda, krijg het wel warm van haar werk. Ik zou naar Cult Art (Nijverdal/Zwolle). En Rianne Wat goed ! Nog steeds hetzelfde idee voor ontwerp?

Ohh sorry, ik had helemaal in mijn hoofd zitten dat je naar die andere in Kampen ging haha.
Maar wel goed dat je afzegt als je twijfelt :j

Even tussendoor :+
Deze vind ik zo bijzonder:
http://www.kimstattooparadise.nl/wp-con ... handen.png
Laatst bijgewerkt door Aranel op 12-12-14 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:23

nee haha Kampen zijn ze middelmatig, alleen Kim is wel oké daar. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:41

Ik vind Kim goed ja :j met name bloemen, maar ook andere dingen kan ze netjes zetten. Zou voor een eventuele volgende tattoo ook zo naar haar gaan.

Heb de fb even bekeken van Cult art en ben het wel met je eens, beetje 'plat' werk zonder diepte en weinig realistisch ook. Ben benieuwd bij wie je dan uitkomt!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 00:01

Ik heb ineens even zo veel inspiratie dankzij Winnie de Poeh dat ik niet weet hoe ik moet beginnen.. xD

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 00:36

Vorige week voor het eerst bij kim geweest, ik ben tevreden :)