Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dancer_ schreef:Ik loop om de dag. Ik loop veel verschillende rondjes (variërend van 2,5 km tot 5) maar ik kan gewoon niet lang genoeg achter elkaar lopen, en daarna moet ik gelijk een hele lange tijd bijkomen, en in zoon hoog tempo loop ik nou ook weer niet.
. Ik liep écht heel traag (haalde volgens mij zelfs geen 7km/u), en naar de buitenwereld toe is dat behoorlijk gênant
, maar who cares. Ik ben dan van daaruit beginnen verder bouwen en heb mijn rondje telkens wat groter gemaakt. Ben beland op 12/13 km die ik kon uitlopen. Weliswaar op 1,5u, maar snelheid komt gewoon later wel. Toen wel beginnen sukkelen met een blessure, maar nu loop ik nog steeds makkelijk 5km, zonder dat ik ervoor train.dancer_ schreef:Juist dat lange bijkomen tussendoor zorgt ervoor dat je niets opbouwt. Het schijnt zo te zijn dat je maximaal 2 minuten moet recupereren tussen je renstukken door en dat je dus nét niet helemaal hersteld moet zijn en je hartslag nog niet helemaal op normaal tempo. Laat je jezelf helemaal herstellen, dan ren je echt elke keer een klein stukje opnieuw en bouw je weinig nieuwe conditie op. Je zou dus moeten proberen om je stukjes wandelen kleiner te maken en toch weer te gaan rennen ook al ben je kapot. Misschien kan ook je tempo nog omlaag om te zorgen dat je het langer volhoudt?Ik loop om de dag. Ik loop veel verschillende rondjes (variërend van 2,5 km tot 5) maar ik kan gewoon niet lang genoeg achter elkaar lopen, en daarna moet ik gelijk een hele lange tijd bijkomen, en in zoon hoog tempo loop ik nou ook weer niet.
Zo das inderdaad een netjes tempo hoor!
Als dat niet meer lukt, weet je dat je ademhaling niet goed zit haha