zo, ik mocht afgelopen woensdag weer net iets hoger dan tussen mn schouderbladen, een kroontje. Sommige stukjes waren zeeer onaangenaam.... Verder was het prima te doen. Foto volgt!
xApple
Geplaatst: 22-03-13 14:07
Dagmar_1995 schreef:
zo, ik mocht afgelopen woensdag weer net iets hoger dan tussen mn schouderbladen, een kroontje. Sommige stukjes waren zeeer onaangenaam.... Verder was het prima te doen. Foto volgt!
Grappig, ik heb daar ook een (grote) tattoo en ik vond het heeeerlijk. Viel bijna in slaap
Kroontje, klinkt wel erg leuk!! Haha xApple . Ik heb er eentje in mijn nek, nou ik viel alles behalve in slaap . Ik vind die vogels zo op het eerste gezicht niet mooi.
xApple
Geplaatst: 22-03-13 14:12
Ja ik vind het altijd wel grappig om te horen hoe mensen 'pijn' ervaren. Dat is echt zo ontzettend verschillend per mens.
Ja bijzonder is dat he. Mijn pols deed ook vre-se-lijk zeer. En ik had me daar totaal niet op ingesteld maar ik zat echt met tranen in mijn ogen op den duur. En ik gaf die vent een hand na afloop, zegt ie: klamme handjes ja.
xApple
Geplaatst: 22-03-13 14:20
Haha ja ik heb zoveel mensen gevraagd om hun ervaring met het zetten van een tattoo. Ik was een beetje schijterig voordat ik heenging omdat hij best groot is. En dat was echt uiteenlopend van: ontzettend pijnlijk, baar nog liever een kind; tot: ik viel in slaap.. was hartstikke lekker.
*als een kind baren echt zo makkelijk is, neem ik er 4 *
dankje. ik houd eigenlijk helemaal niet zo van tattoo's, vandaar dat t ook op een plek zit waar je t niet altijd ziet. als motivatie om te blijven vechten en ook als symbool van vrijheid. inderdaad subtiel, daar ging ik voor.
Thnx! Zit zeker een betekenis achter; ik ben altijd heel erg gepest geweest en had echt 0,0 zelfvertrouwen. Langzaam maar zeker begin ik een beetje blij te zijn met mezelf, ik ben trots op wie ik ben en vind mezelf waard om een kroon op te zetten. Dat is de gedachte achter deze tattoo
elles9
Geplaatst: 22-03-13 19:32
Sannesugar schreef:
Hij is nu nog wat gezwollen, en de foto is niet van beste kwaliteit.. In Veenendaal bij Theo&Roos
Vind hem erg leuk! Mag ik vragen, woon je bij/in Veenendaal?
Mijn tattoo, die 3 maanden geleden is gezet, is vandaag eindelijk afgemaakt! Elke keer werd mijn afspraak afgezegd of er was een dubbele afspraak gemaakt, vandaar dat het zo lang duurde. Ik zou eerst het anker zwart inkleuren, maar dat vond ik te. Daarom heb ik gekozen om het te laten schaduwen. Het koste weer wat pijn, wat een rotgevoel dat inkleuren, maar ik ben er super tevreden mee!