[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:39

mayniac_val schreef:
Ik zit te twijfelen of ik over zal gaan op een andere kleur -O- Het is nu witblond, maar een ontzettende crime om het zo te krijgen omdat ik van mezelf veel roodpigment in mijn haar heb. Gevolg: de lengtes zijn grijswit (zoals ik het wil), maar mijn uitgroei (1 à 2 centimeter, mijn haar groeit snel) is een soort goudblond.
Ik laat het bij de kapper blonderen, waarna er daar nog een as-blonde verf overheen gaat (anders is het al helemaal kanariegeel) en ik was het daarnaast nog met zilvershampoo (Fudge), maar het mag dus niet echt baten. Dikke bummer -O-
Heeft iemand suggesties voor een andere kleur? Ik wil blond blijven (heb het heel lang donker gehad en dat wil ik absoluut niet meer), liefst zo licht mogelijk.

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 6222_n.jpg

Ik ga het perzik verven denk ik. Ik vind mijn uitgroei trouwens wel leuk, ik ben echt brunette van mezelf dus ik heb nu zo'n lekkere streep :') Denk dat perzik jou ook mooi staat. En het is dan nog steeds licht.

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:45

Heey!
Morgem ga ik naar de kapper om te knippen :)
Ik heb een ontplofde bos haar na een dag vooral met een staart in XD

Hebben jullie een leuk idee wat ik kan doen?
Ik heb haar wat steil iets na mijn schouders is. En ik wil graag een vlecht/knot in mn haar kunnen doen.

Later ga ik de onderste helft (haren bij de nek) verfen in paars of magenta :)

Hebben jullie een leuk model idee? XD lang verhaal, haha

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:46

De uitgroei die net is bijgewerkt, wordt goud. Dat staat echt ontzettend lelijk bij het wit, vooral als dat wit een beetje grijspaars is van de zilvershampoo. Ik ga eens troubleshooten met mijn kapster :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:48

Snap ik! Ik vind je kleur wel echt heel mooi trouwens!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:23

Deijs wat ben jij knap!
Ik zou voor een wat warmere kleur zoeken.. beetje bruin of wat koper achtig! of gewoon een lekkere bos krullen erin zetten! lekker anders :D

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 09:40

Ik mag vandaag ook naar de kapper

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:38

Ik hou ook van mijn kleur :+: Maar het kost zoveel moeite ^) En dan heb ik het geld er gewoon niet voor over.
Astaloca, koper vind ik echt supertof maar bij mij wordt dat dus ècht heel erg rood en dat staat niet, helaas. Bruin wil ik niet meer, dat staat heel hard. Ik ben moeilijk :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:58

Ik heb gisteren een middycut laten knippen. Vannacht met pin-curls ingeslapen en er net uitgeborsteld. Het is echt super ik lijk net een jaren 40 filmster, haha.

Ik zal zo eens vragen of iemand er een foto van maakt, ik ben er zo trots op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:07

Ik laat mijn haar iedere 8 weken opnieuw ontkleuren en spoelen. En om de 2 dagen zilvershampoo.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:32

Ben benieuwd PocoGaucha :))

Ik zit om de vijf, zes weken bij de kapper voor dezelfde behandeling :j M'n haar groeit erg hard.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:10

Mayniac ik ben ook echt verliefd op jouw kleur <3
Ik zou zeggen blijf zo, maar ik weet ook hoe takke veel werk het is. Maar ik heb geen goede suggesties helaas haha.

Lee perzik wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik ben van wit naar donkerblauw gegaan, maar dan naar het inktblauwe toe zeg maar, niet fel blauw. Maar het moet wel al opnieuw geverfd worden want het pakt niet zo goed, nu ben ik achter grijs en voor blauw :')

Heb nu trouwens echt een geweldig thuis kapper, 50 euro voor knippen en kleuren :))

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:31

Ik vraag me ook wat ik bij perzik moet voorstellen?

En nog 1 vraagje O:) doen jullie altijd de allergie test bij verf? Ik heb de ombre koper gekocht en heb van de zomer ombre blond (zelfde merk) gebruikt dus vroeg me af of het echt nodig is om de test te doen..?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:45

Ik heb nog nooit zo'n test gedaan iig, ging altijd goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:53

Als je al van hetzelfde merk hebt gebruikt is dat niet echt nodig. Het is vooral raadzaam om te doen als je bijv. een allergische reactie op henna hebt gehad in het verleden.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:57

Bedankt voor jullie antwoorden:) Ik heb nog nooit een allergische reactie op henna oid gehad (wel een keer henna tatoo gehad dus dat zit wel goed denk ik:) ).
Dan kan ik gewoon verven :) Ik kon me eigenlijk ook niet herinneren dat ik de vorige keer het spul getest heb :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:32

Zo mijn haar is geknipt foto volgt nog

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:20

mayniac_val schreef:
Ben benieuwd PocoGaucha :))

Ik zit om de vijf, zes weken bij de kapper voor dezelfde behandeling :j M'n haar groeit erg hard.

het was een grote flop. op weg naar de bus is alles eruit gewaaid :'). ik moet dus echt met mijn capuchon op of met een hoofddoekje als het zo hard waait. :p

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 17:02

Heeeellppp!!
Zaterdag naar een sjiek galafeest maar ik ben dus echt een noob op gebied van haar en make-up.
Heb niet de tijd om ervoor naar de kapper en visagiste te gaan aangezien we smiddags vertrekken naar plaats van bestemming ( 2uur reizen) en tussendoor nog vanalles gaan doen.
Nu zoek ik dus eigenlijk een leuk maar toch simpel te maken kapsel...

Meestal heb ik het stijl, met krullen sta ik niet en mijn vriend vind me zelf heel mooi met gestijld haar in een hoge strakke paardenstaart. Maar is dat niet te gewoontjes voor een gala?

Als iemand nog leuke en niet te moeilijke kapsels heeft voor lang haar tot op de BH band dan hoor ik dat graag :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:26

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 09:33

Ik zou het echt blond laten als ik jou was. Het blonde vind ik veel leuker staan, het maakt je liever kn je gezicht. En als je het bruin verft zal het lastig zijn om je eigen kleur nog terug te krijgen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:23

Twijfels.. Bruin is een erg mooie zwoele kleur vind ik, maar veel mensen verveeld het snel. Mij eerst ook, maar heb inmiddels al een hele tijs bruin :j
blond staat je overigens erg leuk, en wordt een hele hell het terug te krijgen.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 00:17

Heeft iemand van jullie ook ervaring met hairchalk van L'Oréal? Ik heb vanavond Coral Sunset geprobeerd, leuk spulletje! En met een verfkwast voor kappers zo gepiept. En het zat worden gebeurd niet zo snel, wast er met een wassing of 2 weer uit!

http://img18.imageshack.us/img18/6021/944f.jpg

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 08:57

Gewoon lekker doen bunga :) Al zeg ik het ookal jaren, maar durf het gewoon niet. Ik hoor gewoon blond _O-

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 17:39

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:53

Zijn hier toevallig mensen die een Mahonie haarkleur hebben?

Ik ga dat waarschijnlijk over 6 weken zo laten verven, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. :)