mayniac_val schreef:Ik zit te twijfelen of ik over zal gaan op een andere kleurHet is nu witblond, maar een ontzettende crime om het zo te krijgen omdat ik van mezelf veel roodpigment in mijn haar heb. Gevolg: de lengtes zijn grijswit (zoals ik het wil), maar mijn uitgroei (1 à 2 centimeter, mijn haar groeit snel) is een soort goudblond.
Ik laat het bij de kapper blonderen, waarna er daar nog een as-blonde verf overheen gaat (anders is het al helemaal kanariegeel) en ik was het daarnaast nog met zilvershampoo (Fudge), maar het mag dus niet echt baten. Dikke bummer![]()
Heeft iemand suggesties voor een andere kleur? Ik wil blond blijven (heb het heel lang donker gehad en dat wil ik absoluut niet meer), liefst zo licht mogelijk.
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 6222_n.jpg
Ik ga het perzik verven denk ik. Ik vind mijn uitgroei trouwens wel leuk, ik ben echt brunette van mezelf dus ik heb nu zo'n lekkere streep
Denk dat perzik jou ook mooi staat. En het is dan nog steeds licht.
Het is nu witblond, maar een ontzettende crime om het zo te krijgen omdat ik van mezelf veel roodpigment in mijn haar heb. Gevolg: de lengtes zijn grijswit (zoals ik het wil), maar mijn uitgroei (1 à 2 centimeter, mijn haar groeit snel) is een soort goudblond. 
Maar het kost zoveel moeite
En dan heb ik het geld er gewoon niet voor over. 
doen jullie altijd de allergie test bij verf? Ik heb de ombre koper gekocht en heb van de zomer ombre blond (zelfde merk) gebruikt dus vroeg me af of het echt nodig is om de test te doen..?