Fijn dat je zo snel terecht kan Koekie!
Ik heb vanmiddag halve marathon gelopen in Linschoten. Weersomstandigheden niet zo fijn, flinke wind in de polder, en de hele tijd regen. Was helemaal doorweekt. Geprobeerd wat rustiger te lopen ivm mn blessure maar niet helemaal gelukt, dus flinke pijn nu.
Gisteren massagegun gekocht dus die maar even op mn bilspier zetten.
Op zich wel lekker gelopen, vond m pittig met de wind en had al snel pijn, geen PR maar toch in 2:07 gelopen.

alleen dus jammer dat hij zo groot is.
Veel plezier vandaag met de tweede ronde. 
. Mijn broer en man renden ook, mn moeder en tante wandelden met onze zoon in de buggy. Eigenlijk was de Bruggenloop mijn laatste, maar heb vorige week toch nog een Brewery run gedaan (0.0 voor mij) en deze leek me ook wel grappig. Was tenslotte ook maar 5km. Of ik die dan hier thuis in de polder ren of met dit evenement.... Was €7,50 en aan het einde kreeg je een oliebol, een warme choco en een medaille! Ohja en een flesje water en een banaan, dus niet verkeerd!

Leuke medaille ook!
balen van het weer, maar de sfeer maakte het vast goed!

Maar ook, discipline, soms heel laat of thuis trainen. Of echt even een klein gaatje vinden en dan een half uurtje als een dolle een rondje rennen
. Hij lijkt op jou pols weer niet zoveel groter als de mijne eigenlijk. Ik wilde wel persee de beige/zilver (de rose goud is er niet meer zoals mijn vorige).
Wat een verschil qua batterij trouwens! Ik heb wel de S en dan niet de pro. Op de pro zie je ook de plattegrond met alle paden op je scherm dus kun je ook eventueel extra lusjes maken of zien hoe je om kunt lopen.